Hakutulokset

1. Essi81

Tietäskö joku jotain hyvää ja helppokäyttöstä "ulkomaan" lelukauppaa netistä ??

Onko jokin ulkomaan lelukauppa josta olette tilanneet helposti?? Maksaneet visalla.
  2. Essi81

Kellään kokemusta tästä??

Ootas nyt kun mietin... Se oli n.350e.
  3. Essi81

Kellään kokemusta tästä??

Ei oo. Mutta Candyn pesukoneesta kyllä... Se ei ollut kovin kestävä. Suosittelen Hooveria. Pesukone on on ollut hyvä ja itse meinasin ostaa sen kuivurin nyt kanssa kun vanhaa alkaa tehä tenät. cittarissa myydään ja on edullisempi kuin tuo linkkisi candy.
  4. Essi81

KIRPPISPINO päivän piristykseksi :)

Löytöjen aamu taas täälläkin :D Tulokkaan leluille lelukori. Valkoinen rottinkinen jossa alla pyörät 2,50e Pinnasänkyyn TOSI hyväkuntoinen Familonin patja ja petari 6e (Tää oli löytöjen löytö jota olin oikeesti vailla). Esikolle 15kpl erilaisia taskueläimiä 2,50e
  5. Essi81

Kirppislöytöjä

H&M harmaan äitiysneuletakin 2,20e
  6. Essi81

Reiman snow bootsit... Mitkä kengät toisiksi?

Mä en tiiä mitkä kannattas ostaa... Goret? Kuomat? Mitkä?? Eskari ikäiselle.
  7. Essi81

Keittiötietäjät apua! Kotleteista

No mä ainakin olen aina paistanut ne pannulla... Niin mun isänikin on aina tehny :D
  8. Essi81

Kertokaa nyt mulle mistä mä löydän taskueläimiä ja niille talon??

noita katselin, että hätätapauksessa jos oikeeta ei löydy.
  9. Essi81

No siis periaatteessa ei ... Mutta meillä on petseillä joitakin taloja joilla tyttö leikkii nyt, mutta haluaisi niille sen oman talon.
  10. Essi81

Taskueläimet on semmosia pieniä eläinperheitä esim. koirat, kissat , ponit jne. Niiden pinta on semmonen samettinen-
  11. Essi81

Joo eläimiä olen nähnytkin ainakin honkkarissa... Mutta mistä talo?
  12. Essi81

Onko muita joska tunteneet potkut jo 16 raskausviikolla?

Ekasta tunsin rv16 ja tästä tokasta masussa olevasta rv14.
  13. Essi81

Kuinka pian raskaus tärpännyt?

Toisesta yrityskerrasta.
  14. Essi81

Nyt antakaa vinkkejä, mitä teen kariniemen kananpojan fileesuikaleista?!?

Kanasalaattiin kun laittaa pastaa sekaan niin täyttää raavaankin miehen mahan :) Meillä sitä tänään :) Kana ja nuudeli sekasin ei todellakaan maistu puulta vaan sika hyvää :D Kana-riisi uunissa on helppo ja hyvä kaikkien suuhun... Eli vuoka vuodellaan sinne suikaleet ja päälle riisiä +...
  15. Essi81

Nyt antakaa vinkkejä, mitä teen kariniemen kananpojan fileesuikaleista?!?

Kanasalaattia, kanakastike ja riisiä, kana-riisi uunissa, nuudelia ja kanaa vaan sekasin...
  16. Essi81

Neidin ainut joululahjatoive...
  17. Essi81

*** uusimmat kirppislöytönne ***

Joo hei... pussilakanassa käpälät ja oisko hännän tupsu ja sitten tyynyliinassa korvat :)

Yhteistyössä