Hakutulokset

1. Essi81

Lastenkutsut ja Jäätelöbaari - teema.

Kiitos hyvästä vinkistä :)
  2. Essi81

Ei oo... Kuulostaa kyllä kivalta :) Mutta meillä ei taida olla edes semmosta seinää :)
  3. Essi81

Eskarilaisia ja osa nuorempiakin, että liian vaikee. Mietin että jokainen etsisi omalla nimellään, mutta sekin on joillekkin liian vaikea.
  4. Essi81

Tiedän onginnan... Mietin vaihtoehdoksi myös arteenetsintää? Eli jos piilottaisimme kyseiset karkkituutit pitkin alakertaa ja lapset saisivat itse sitten etsiä ne. Tosin meillä on aika pieni tila... että meneekö liian helpoksi?
  5. Essi81

Banaaninpalat on musta tosi hyvä laittaa. Störesseleitä ja kermavaahtoa tietenkin :) Suklaarusinat on musta kanssa hyvä. Ja ne sateenvarjot tai jotkut koristetikut olisi kyllä kivat laittaa. Mitenhän tilan koristelisi? Vai vaatiiko mitään erityistä muuta kuin ilmapalloja?
  6. Essi81

Kiitos tästäkin :) Voisikohan näitä käyttää esim. jäätelöpikarin koristeluun? Muffinssien koristelusetti - Prinsessa II - Bake & Party Vai olisiko fiksua tehdä lapsille tuommoset muffinssit? Vai pysytellä vain jäätelössä?
  7. Essi81

Hei ihan huippu idea toi valkoinen kertakäyttöliina :) Se voisi olla ohjelmanumero ensialkuun ennen baarin avaamista. Liina pöytään ja tusseja joilla kaikki saavat piirtää. Joo teen karkkituutit, jotka annetaan lapsille mukaan lähtiessä. Noi kerttis viinilasit on myös tosi hyvä juttu!!
  8. Essi81

Olisiko suolasena hyvä vaikka pienet coctail nakit ja lihapullat?
  9. Essi81

Esikko täyttää parin viikon päästä 6vuotta. Ja olen ajatellut pistää pystyyn jäätelöbaarin. Useita eri lajeja jäätelöä, mutta mitä muuta härpäkettä joista lapset saavat itse valita? Onko jossain myytävänä jotain kivoja muovisia jäätelöpikareita? Jotka lapset voivat viedä vaikka mukanaan...
  10. Essi81

Millaisia NUKEN VAUNUJA teidän lapsilla on??

:) Jouluksi mietin meidän 6v pikkuäipälle :D
  11. Essi81

Aamulla nega, iltapäivällä haamu. HÄH?

Osta digitaalinen!
  12. Essi81

Mihin mennä pääkaupunkiseudulla myymään itse?? Kirpputorille.

Ens viikonloppuna ainakin... mutta nettisivujen mukaan täynnä :(
  13. Essi81

Tarttis ens lauantaina päästä. Joo myyrmäessä vasta ensi keväänä... Valtteri nettisivut kaatunu en pääse kattoo onko siellä vapaata. Onko muita vielä?
  14. Essi81

Myymään itse on täysin eriasia kuin mennä myymään itseään.
  15. Essi81

Mitä kaikkia kirppareita on lauantaisin johon mennä myymään??
  16. Essi81

Ruokainhokkisi?

Pinaattikeitto, banaani, viili... ne nyt ainakin!
  17. Essi81

Kävipä kiva tuuri tänään KappAhlissa, lasten alevaatteet oli vielä -50 %

Minäkin kävin :) Sattumalta ja oli kiva yllätys tuo alejuttu. Sain kummipojalle paidan ja pipon jouluksi 4,50e sekä tulokkaalle kevääksi liilan teddykarvaisen haalarin 4,50e.
  18. Essi81

G: Mitä isänpäivä lahjaksi?

Neiti osti satiiniset koira-aiheiset boxerit ja siihen sukat :) Itse olemme äitini kanssa kasanneet isyyspakkauksen miehelle. Omalle isälleni ostettiin "Pappa on paras" boxerit ja Pappa sukat :)
  19. Essi81

Tietäskö joku jotain hyvää ja helppokäyttöstä "ulkomaan" lelukauppaa netistä ??

Sitä juuri katselenkin :) Sieltä löytyiskin hakemaani. Mikäs tuo rahanarvo on ?? Miksi ei voi olla euroissa tumpelolle :D
  20. Essi81

Tietäskö joku jotain hyvää ja helppokäyttöstä "ulkomaan" lelukauppaa netistä ??

Olisko muita?? Tuolta en löytänyt kaikkea etsimääni.

Yhteistyössä