Testasin aamulla, kp24/24 negan First Signal -herkällä testillä, just äsken selkeän haamun apteekin omalla. Siis kumpaa uskoa?! Ja kummatkin ihan kaikkien sääntöjen mukaisesti tehtyinä. Eli mitähäh, apua?!
usko sitä haamua, mutta ota huomioon, että hormonin määrä on koko ajan lisääntyvä ja joidenkin hormoneiden taso nousee aamu kymmenen jälkeen. eli on saattanut olla, että aamulla tuota hormonia ei ole ollut tarpeeksi mutta nyt on. eli kumpikin on voinut olla tavallaan oikeassa. laita kuva?
Onnea onnea! Mullakaan ei näyttänyt herkkä testi aamupissasta kun kuukautiset oli 2 päivää myöhässä, odotin viikon täysin siinä luulossa etten ole raskaana. Kun oireet vain vahvistui, tein apteekin oman testin ja kappas, vahva viivahan se siinä oli .
Hitto kun en saa kuvaa, kameraa ei ole...Mutta ihan selkeä pinkki viiva. Aika hassu juttu jos on tosiaan positiivinen, yk1 meneillään, ajattelin että joutuu yrittämään kauemminkin.
usko haamua, koska haamua tai pos. viivaa ei vaan tule, jos sitä hormonia ei ole. Mut toki voi vielä mennä kesken, ku noin varhaisessa vaiheessa oot. mutta onnea ja toivotaan, että odotus menee hyvin!!
[QUOTE="Pomm";22440331]Eikös se ole niin että nega voi olla virhe mutta virheellistä positiivista ei ole?? (jos ei sitten joku esim. lääke aiheuta postitiivista näytettä)[/QUOTE]
No enpä tiiä tuota, itselläni digi testiin teksi raskaana, mutta enpä siltikään ollut...
[QUOTE="vieras";22440163]Odota viikko ja tee sitten uusi testi. (mä en ymmärrä miksi pitää testailla liian aikaisin, tai tehdä monta testiä päivässä?? )[/QUOTE]
No onhan se iso juttu olla raskaana. Kyllä mä ainakin haluan tietää mahdollisimman nopeesti jos on tärpännyt. Miksi pitäisi elää epätietoisena jos kerran voi testailla ja saada ilouutisen nopeammin kun vaan odottamalla viikon.
AP:lle: mä uskoisin kanssa sitä plussaa. Eikö se niin mee että ei se viiva siihen testiin ilmesty ilman että olis raskaana.