Onko jokin ulkomaan lelukauppa josta olette tilanneet helposti?? Maksaneet visalla.
Essi81 11.11.2010 #1 Onko jokin ulkomaan lelukauppa josta olette tilanneet helposti?? Maksaneet visalla.
"santa" 11.11.2010 #2 Mytoys.de On kyllä saksaksi mutta hyvin olen aina pärjännyt tilausten kanssa vaikka ko kieltä en osaakaan. Halvat postarit.
Mytoys.de On kyllä saksaksi mutta hyvin olen aina pärjännyt tilausten kanssa vaikka ko kieltä en osaakaan. Halvat postarit.
Essi81 11.11.2010 #3 [QUOTE="santa";22432310]Mytoys.de On kyllä saksaksi mutta hyvin olen aina pärjännyt tilausten kanssa vaikka ko kieltä en osaakaan. Halvat postarit.[/QUOTE] Kiitos. Katson tämän
[QUOTE="santa";22432310]Mytoys.de On kyllä saksaksi mutta hyvin olen aina pärjännyt tilausten kanssa vaikka ko kieltä en osaakaan. Halvat postarit.[/QUOTE] Kiitos. Katson tämän
munks 11.11.2010 #5 Amazon.co.uk:ssa on aika hyvä valikoima mun mielestä, toki siellä sitten myydään muutakin. Ripeä toimitus aina ollut
Amazon.co.uk:ssa on aika hyvä valikoima mun mielestä, toki siellä sitten myydään muutakin. Ripeä toimitus aina ollut
Essi81 11.11.2010 #6 Alkuperäinen kirjoittaja munks: Näytä alkuperäinen viesti Amazon.co.uk:ssa on aika hyvä valikoima mun mielestä, toki siellä sitten myydään muutakin. Ripeä toimitus aina ollut Click to expand... Sitä juuri katselenkin Sieltä löytyiskin hakemaani. Mikäs tuo rahanarvo on ?? Miksi ei voi olla euroissa tumpelolle
Alkuperäinen kirjoittaja munks: Näytä alkuperäinen viesti Amazon.co.uk:ssa on aika hyvä valikoima mun mielestä, toki siellä sitten myydään muutakin. Ripeä toimitus aina ollut Click to expand... Sitä juuri katselenkin Sieltä löytyiskin hakemaani. Mikäs tuo rahanarvo on ?? Miksi ei voi olla euroissa tumpelolle