KIRPPISPINO päivän piristykseksi :)

[QUOTE="mie";22430996]Mä käyn aina välillä Chefin ja näitten ketjujen innoittamana kiertelemässä Pikku Siiliä, kuten tänä aamuna, mutta TAASKAAN en löytänyt mitään, pöh :D Etsiskelen siis lähinnä 110-116 ja 98 senttisiä vaatteita tytöille sekä kirjoja/leluja, mutta ei niin ei. Jos mulla olis vauva tulossa, niin kaapit sen sijaan pursuaisivat vauvanvaatetta. Sitä tuntuu löytyvän.

Onko kukaan (turkulainen) käynyt siiä yliopistonkadun lastenkirppiksellä, Mollamaija vai mikä se oli? Onko paljon tavaraa? Helpommin vain tullut käytyä tuolla Manhattanilla, kun sinne helpompi päästä autolla ja tuo Mollamaija jäänyt täysin katsastamatta.[/QUOTE]

Tuo vaatetkoko on kyllä kieltämättä vähän hankala, mutta mä löysin tänään PikkuSiilistä tytölle 98 cm housut jotka on mun mielestä ihanat :D

Muumilaiva ja Brion hella olivat kadonneet, samoin mun loosista kaikki lelut ja lasten lehdet, joten kyllä siellä niitä leluja on...ne vaan viedään niin nopeasti käsistä, ettei niistä ehdi näkemään kuin murto-osan.

Olen käynyt myös Molla Maijassa muutaman kerran ja sieltäkin on vaatteita mukaan lapsille tarttunut. Se on melkolailla pienempi paikka ja hintatasoltaan yleensä vähän korkeampi, tai siltä ainakin tuntuu.

Löytöjen aamu taas täälläkin :D

Tulokkaan leluille lelukori. Valkoinen rottinkinen jossa alla pyörät 2,50e
Pinnasänkyyn TOSI hyväkuntoinen Familonin patja ja petari 6e (Tää oli löytöjen löytö jota olin oikeesti vailla).
Esikolle 15kpl erilaisia taskueläimiä 2,50e

kirppisfani
Niin, ne lelut kyl varmasti katoaa. Itsekin kun on myynyt niin ensimmäisenä lelut menee kaupaksi. Harvemmin vaan pääsen heti aamulla kirpparille. Tänään oli hyvä kirppispäivä, monesti en löydä juuri mitään. Pitäis tosiaan päästä usein niin paremmin löytöjä tekisikin.

Niin, ne lelut kyl varmasti katoaa. Itsekin kun on myynyt niin ensimmäisenä lelut menee kaupaksi. Harvemmin vaan pääsen heti aamulla kirpparille. Tänään oli hyvä kirppispäivä, monesti en löydä juuri mitään. Pitäis tosiaan päästä usein niin paremmin löytöjä tekisikin.
Juurikin näin, eli lelut lähtee ensimmäisenä pöydästä. Toisaalta, ei aina ne myyjät ole heti aamusta, moni kun on työelämässä. Ja nyt lauantaina olen menossa viemään leluja myyntiin, mutta varmaan vasta puolenpäivänpintaan :)

"vieras"
Eiliseltä mun löytö oli pikkuneidille Ej Sikke Lej:n sammarit 1.50e, Vihreä Ainu pupu 1e.
Tänään tuli koriin Nallep Puh kirjoja 0.50e/kpl, Disneyn satuaarteet dvd 2e ja pari housut, toiset Noppies ja toiset Name It 1e/kpl.

Mä löysin Pippin tosi hyväkuntoiset gorekengät(28 koko) 50 senttiä. Saman kokoiset uudenveroiset kuomat 8 euroa. Käyttämättömät lenkkarit kevääksi 29 koossa, 4 euroa.

Lisäksi löysin kakkospuvuksi Lassien kaksosaisen välikausipuvun (98) ja hintaa oli vaivaiset 1,50 euroa. Ostin myös Mansikkamarja kirjoja 2 kpl 2 euroa ja Lauri kilpauton 2 euroa.

Ostin mä kyllä vielä kaikkea vaatettakin, mutta en jaksa listata. Huippulöytö oli myös uudenveroiset luistimet pojalle 6 euroa.

Löyty kyllä tosi hyvin =)

Yhteistyössä