Kuinka pian raskaus tärpännyt?

• Viestiketjun aloittaja "malttamaton"
  • Ensimmäinen viesti
"malttamaton"
Meillä esikoinen tärppäsi heti ja nyt tätä seuraavaa lasta ollaan yritetty jo kohta vuosi -tuloksetta. Kuinka pian teillä muilla on pikkukakkonen tärpännyt, jos esikoinen on saanut alkunsa melkein heti?

No esikoista vasta odotan mutta vastaan kumminki :D (Niin monesti tämän tapaisia aloituksia olen tänne itse laittanut.)
1,5v meni tämän kanssa, luovuin jo toivostakin.

Eli en ressaisi vaikka menisi seuraavan kanssa esim. 2 v.

Mulle ehti esikoisen jälkeen olla viidet menkat, mutta seksiä olikin minimaalisesti. Kuudensia mooniksia ei sitten enää tullutkaan, silloin kerittiin heilutella peittoja tasan kerran.

Kiva tietysti omalta kannalta, että tärppäsi äkkiä, mutta ahdistaa jo valmiiksi kertoa miehen veljelle ja tämän vaimolle tästä raskaudesta, he kun juuri luopuivat lapsettomuushoidoista, tuloksetta. Vaikkei meidän helppo raskautuminen olekaan syy heidän ongelmiinsa, silti jotenkin nolottaa.

"vieras"
eka kesti 3kk toinen kesti 6kk tai 8kk miten sen nyt tahtoo ottaa (alettiin yrittään heti perään, sai alkunsa kun esikoinen 8kk ja menkat alkoi esikoisen ollessa 2kk) tätä kolmatta sitten tehtiinkin 2v3kk suunnilleen ja meillä on ollut keskenmenoja joka välissä.

"jep"
eka heti ja tilaamatta,

toka tilattuna toisella,

kolmas tilattuna ekalla (meni kesken)

neljäs heti perään tilattuna tokalla (meni kesken)

viides taas perään tilattuna 11 kierrosta.

Oishan se kiva tietää, millä perusteella noi tulee....

"äiti"
eka tärppäs muutaman kk yrityksen jälkeen ja toista yritettiin vuosi ja sit hakeuduttiin hoitoihin...5 vuotta meni kun saatiin vauva syliin..rankkaa oli, mutta enpä kadu hetkeäkään.

"Mihla"
Meillä taas meni niin päin, että ekaa tekemällä tehtiin tasan 2 vuotta, oltiin jo hakeuduttu hoitoihin ja saatu aikakin, kun todettiin, että olen raskaana.

Toista ei tarvinnut yrittää niin paljoa. Ajateltiin, että menee aikaa, joten jätettiin ehkäisy pois, kun esikoinen täytti vuoden. Yllätys oli suuri, kun ekojen menkkojen jälkeen toisia ei ikinä tullutkaan, eli periaatteessa ekasta kierrosta tärppäsi!

Esikoinen tärppäsi toisesta kierrosta, eikä me sen kummemmin yritetty. Eli siis ei oltu mitenkään tietoisia että onko nyt ovulaatio vaiko eikö.
Toinen tärppäsi ekasta kierrosta, ilmeisesti ekasta ehkäisyttömästä yhdynnästä. Taaskaan ei varsinaisesti yritetty, mutta suunnitteluasteella tämä pikkukakkonen jo oli ja siksi olin kierukasta hommautunut eroon. En voinut uskoa että samantien tärppäsi, mutta niin siinä vaan kävi :) Taidan olla onnekas!

Yhteistyössä