Hakutulokset

1. M

Mikä tässä pepussa on erikoista?

Taitaa tällä hetkellä vyötärö olla vähän enemmän, jos 136 kg painat? Mulla oli 89 kg painoa vertailun vuoksi.
  2. M

Onko naisen haluttomuuden syy mies?

Varmasti :/
  3. M

Tarkoitan eroottista jännitettä, joka on niin lihallista kuin kemiallista ;) Se on oltava.
  4. M

Hyvältä kuulostaa mulle! Tykkään persoonallisesta kauneudesta aika paljon myös :p
  5. M

Et nyt ymmärrä. Ei vanheneminen mulla tarkoita halujen katoamista. Tarkoitan tilannetta, jossa toinen ei ole koskaan liiemmälti haluttanut vaan ollut aina vain "ihan ok" ulkonäöllisesti/seksuaalisesti. Se ei mulle wörki.
  6. M

Heh, no katotaan joskus. ;)
  7. M

Okei. Mä en oo kisannut koskaan. Torso on perinteisesti ollut vahvin osa-alue (parhaat mittasuhteet 120 cm rinta, 87 cm vyötärö), jalkoihin oon taas nyt keskittynyt enemmän. Lihasmassaa tulee kyllä itselleni vähän liiankin hyvin ilman mitään kovin erikoista treeniä tai ravintoa. Olen nytkin...
  8. M

Onpa ankeaa. Olen melkein täysin vastakkainen mies tuosta! MUTTA mulla se edellyttää pakostakin, että koen naisen seksuaalisesti haluttavana eli ruma tai "ihan ok" -näköinen nainen ei vaan pysty sytyttämään mua siten kuin mulle kaunis ja eroottinen nainen.
  9. M

Hyvää kritiikkiä jos jätetään toi eka lause pois. Enkä ole täysin eri mieltä, mutta ei sanomasi myöskään kumoa omaani, olen kyllä huomioinut nuokin näkökulmat. En taida nyt kuitenkaan jaksaa enempää tuosta sinänsä kiinnostavasta aiheesta.
  10. M

En ole itse niin syvällä geimeissä, vaikka aika bodarimainen olen ollutkin joskus, että tykkäisin fitness-naisista enemmän kuin hoikan kiinteistä sopivan pienellä lihasmassalla.
  11. M

Kisaatko? Tähtäätkö painonnosto- vai bodytreeniin? Mulla on enemmän body-tyyppistä, sopii paremmin olemukseen. Joku 13 vuotta nosteltu painoja enemmän tai vähemmän asiantuntevasti.
  12. M

Vau ;) Että sä osaat iskeä mun mielikuvitukseen :) Kiitos :p Oot melkoinen nainen varmasti. Ja mukavaa kun HG tykkäät bodatusta miehen kropasta, kyl täältä löytyy ;)
  13. M

Oot todella ihana ja aistillinen kuvailmaisuissasi, lispetti :) Tykkään valtavasti sun näkemyksestä tuossa kuvaketjussa, ihmeen lähellä juuri sellaista, mikä mulle itselle on kaunista ja eroottista naisessa. Sulla on tosi nätit jalat ja upea kuvakulma ja idea myös tuossa! Sä ja HG yhtä...
  14. M

Musta sulla oli nätti peppu :) Ei noita näe uimarannoillakaan läheskään kaikilla. Ja sun reisi on myös todella kaunis muodoltaan. Jos haluat niin olis mukava nähdä sun jalat esim. edestä. Toivottavasti et usko echoa :( Tykkäsin siinä tissikeskustelussa, ettet lähtenyt samaan kelkkaan kuin nuo...
  15. M

mikä hemmetin fitness-villitys kaikkiin on iskenyt!

Musta on vaan oikein hyvä että naiset treenaa peppua :) Mutta mäkään en pidä lihaksista. Anna Abreu alkaa jo olla rajoilla että onko liikaa lihasta. Eli niitä varoen, paitsi pakaralihasta ;)
  16. M

Minkä näköisiä palstalaiset ovat mielikuvissasi (kuvia)?

Mahtavaa Puuhippa! :-D
  17. M

No noi mun näkemykset on kyllä aika laajan pohdinnan, lukemisen ja kokemisen tulosta ja uskon myös ymmärtäväni molempia sukupuolia kohtuuhyvin. Eivät varmaankaan silti erehtymättömiä, mutta monen tason argumentit, niin yhteiskunnalliset, psykologiset, historialliset kuin sosiologiset, viittaavat...
  18. M

Ei ehkä nainen kuin nainen, mutta sangen moni nainen. Totta, toi yksinkertainen tarve on yksi syy. Mutta naiset on aika sokeita manipuloinnille ja tavallaan sille isolle tuntemattomalle alueelle, mitä se miehen ihmisyys pitää sisällään. Miehet taas on paljon vähemmän sokeita tälle naisesta...
  19. M

Otatpa sinäkin vakavasti tämän :) Toi nyt on puolivakavaa teoretisointia, mutta kyllä paljon on netissäkin juttua ihan tavallisesta miehestä (siis fyysisesti ja henkisesti), jolla vaan on asenne kunnossa ja toiminta hallussa ja "piparia" tulee. Eli kyllä nainen on - tässä asiassa - aika...
  20. M

Ei helmiä sioille, taas...

Yhteistyössä