Ja millähän kompetenssilla päädyit diagnoosiin? Kun lääkärikirjaa lukee niin tuntuu että on kaikki taudit...Älä sotke mies1 mitään uskontoa tähän. Psykologisesti arvioituna sulla on pakkomielle. Niin, kuulitko?
Pak-ko-miel-le.
Ja millähän kompetenssilla päädyit diagnoosiin? Kun lääkärikirjaa lukee niin tuntuu että on kaikki taudit...Älä sotke mies1 mitään uskontoa tähän. Psykologisesti arvioituna sulla on pakkomielle. Niin, kuulitko?
Pak-ko-miel-le.
Alkuperäinen kirjoittaja Ilkeä Harmaa;29849277:Huhujen mukaan Pippan pepussa ei ole reikää ollenkaan, ja näin ollen ensimmäinen puolisiniverinen mikä polveutuu muumeista.
Annas kun mä mietin. Jokin näiden sekoitus:Ja millähän kompetenssilla päädyit diagnoosiin? Kun lääkärikirjaa lukee niin tuntuu että on kaikki taudit...
Pitäiskö tää kokee niinku loukkauksena? Mulla on asperger ja itken verta jos joku yhdistäis mut aspergeriuden takia millään tasolla tollaseen tyyppiin.Mutta nyt aloin kallistua tuon aspergeriuden puolelle. Kirjaviisas ja kova luennoimaan mutta ei sisäistä tavallisia sosiaalisia normeja.
:hug:Pitäiskö tää kokee niinku loukkauksena? Mulla on asperger ja itken verta jos joku yhdistäis mut aspergeriuden takia millään tasolla tollaseen tyyppiin.
No niin. No ekan kommentin tarkoitin ihan vaan puhtaana mielipiteenä, en haukkuna. Se että näen toisen palstailijan laittaman kuvan parempana ja sen suoraan sanominen ei mun mielestä ollu haukkumista.Alkuperäinen kirjoittaja näin;29857137:Samaa mieltä. Toki mielipiteen aina voi nätistikin ilmaista. Mutta kyllähän kaikki tietää että jos keskustelupalstalle/nettiin (tai jollekin yksittäiselle henkilölle) kuvan laittaa, sitä saatetaan hyvinkin arvostella. Joku saattaa kuolata perään ja joku haukkua ihan lyttyyn. Kyllä aikuisen ihmisen pitää tietää että teoilla on seuraukset, ja ne seuraukset ei aina ole niin mukavia.
Joo siis oon kyllä samaa mieltä että joku ongelma tolla on. Koska vaikka ois silkkaa provoilua, menis jo niin yli. Ei tollanen ihminen vaan voi olla ihan terve.:hug:
Mä mietin kovasti että mikä on ICD-koodi limaiselle ja lähmäiselle ahdistelijalle. Käytöshäiriö mies1:sellä nyt ainakin on.
Se että on yhden asian ihminen eikä pyydettäessäkään suostu puhumaan muusta, kielii assiudesta. Asseja on kyllä erilaisia...
Toki uskon että eihän mies1 livenä edes pysty ja saa vaahdota näistä naisfilosofioistaan, ja haluan uskoa että hän on moniulotteisempi kuin mitä on antanut täällä ymmärtää. Mutta omalla intohimoaiheen esilletuontilla ja provoilullakin on rajansa, jossain vaiheessa mennään terveen ja ei-terveen rajoilla.
Siis ei siinä mtn että sanot rehellisen mielipiteen, kaikkia ei voi miellyttää Niin kun sanoin niin mä teen lihaskunto treeniä vain kerran viikossa body pumpissa, joka monien mukaan ei edes kasvata lihasta mistä mä olen kyllä eri mieltä..:O Muokkaa vähän liiaksikin! Itse en halua että esim. hartiat alkaa näyttää "liian" lihaksikkailta missään nimessä mutta sit taas jalka ja vatsatreeniä tekisin mielellään enemmänkin.Sana on vapaa ja kuvat on tälläsessä mestassa vapaata riistaa arvostelulle. Toi Happygirl-91 tuntui olevan sitä mieltä että sen perse olis jotenkin kehumisen arvoinen. No ei oo kaikkien mielestä, ja musta oman mielipiteen saa sanoa suoraan eikä kaikkien tartte olla lipomassa sen persettä.
Musta sulla oli nätti peppu Ei noita näe uimarannoillakaan läheskään kaikilla. Ja sun reisi on myös todella kaunis muodoltaan. Jos haluat niin olis mukava nähdä sun jalat esim. edestä.Siis ei siinä mtn että sanot rehellisen mielipiteen, kaikkia ei voi miellyttää Niin kun sanoin niin mä teen lihaskunto treeniä vain kerran viikossa body pumpissa, joka monien mukaan ei edes kasvata lihasta mistä mä olen kyllä eri mieltä..:O Muokkaa vähän liiaksikin! Itse en halua että esim. hartiat alkaa näyttää "liian" lihaksikkailta missään nimessä mutta sit taas jalka ja vatsatreeniä tekisin mielellään enemmänkin.
No tälläselle vannoutuneelle saliäijälle tommoset bodypumpit on ihan huuhaata. Et sä millään kerran viikossa tapahtuvalla ryhmäliikuntatunnilla saa oikeesti mitään lihaksia aikaseks. Ne lihakset vaatii oikeeta treeniä oikeesti isoilla painoilla monesti viikos ja siihen päälle oikeat lisäravinteet kunnon proteiinipitosen ruuan lisäks.Siis ei siinä mtn että sanot rehellisen mielipiteen, kaikkia ei voi miellyttää Niin kun sanoin niin mä teen lihaskunto treeniä vain kerran viikossa body pumpissa, joka monien mukaan ei edes kasvata lihasta mistä mä olen kyllä eri mieltä..:O Muokkaa vähän liiaksikin! Itse en halua että esim. hartiat alkaa näyttää "liian" lihaksikkailta missään nimessä mutta sit taas jalka ja vatsatreeniä tekisin mielellään enemmänkin.
Joo, varmasti. En vaan halua tän leveämpää takamusta ja muotoja jo vaatteiden löytymisen ja istumisen takia. Mutta arvostan miehissä tosi paljon lihaksikkuutta.No tälläselle vannoutuneelle saliäijälle tommoset bodypumpit on ihan huuhaata. Et sä millään kerran viikossa tapahtuvalla ryhmäliikuntatunnilla saa oikeesti mitään lihaksia aikaseks. Ne lihakset vaatii oikeeta treeniä oikeesti isoilla painoilla monesti viikos ja siihen päälle oikeat lisäravinteet kunnon proteiinipitosen ruuan lisäks.
Ei ollu ees antava (no ihan syystä).Oot todella ihana ja aistillinen kuvailmaisuissasi, lispetti Tykkään valtavasti sun näkemyksestä tuossa kuvaketjussa, ihmeen lähellä juuri sellaista, mikä mulle itselle on kaunista ja eroottista naisessa. Sulla on tosi nätit jalat ja upea kuvakulma ja idea myös tuossa!
Sä ja HG yhtä aikaa... *insert kuolaava Homer tähän*
Tuu kattoon meikäläisenkin kinttuja edestä.Musta sulla oli nätti peppu Ei noita näe uimarannoillakaan läheskään kaikilla. Ja sun reisi on myös todella kaunis muodoltaan. Jos haluat niin olis mukava nähdä sun jalat esim. edestä.
Toivottavasti et usko echoa Tykkäsin siinä tissikeskustelussa, ettet lähtenyt samaan kelkkaan kuin nuo ahdistuvat uskovat suorasta näkemyksestä, joita mulla kyllä riittää. Jos naista alkaa pelottaa miehen seksuaaliset jutut niin hän ei tykkää mun jutuista sillä mulle se on täysin luonnollinen ja mukava asia. Huomioin naiskauneuden myös kadulla tai salilla silmillä ja hymyllä, ja yleensä naiset tykkäävät siitä En kylläkään puhu, viheltele enkä kouri.
Vau Että sä osaat iskeä mun mielikuvitukseen Kiitos Oot melkoinen nainen varmasti.Ei ollu ees antava (no ihan syystä).
Eikä pepunkannikatkaan erottuneet.|O
Huono kuva tuo on minusta, mutta eipä ollu nyt muutakaan.
Ens kerralla laitan kaarevaa kehiin.
Oot todella ihana ja aistillinen kuvailmaisuissasi, lispetti Tykkään valtavasti sun näkemyksestä tuossa kuvaketjussa, ihmeen lähellä juuri sellaista, mikä mulle itselle on kaunista ja eroottista naisessa. Sulla on tosi nätit jalat ja upea kuvakulma ja idea myös tuossa!
Sä ja HG yhtä aikaa... *insert kuolaava Homer tähän*
*hajoo lopullisesti*Tuu kattoon meikäläisenkin kinttuja edestä.
Kun oikein kumarrut niin saatan potkaista sua munille.
No makuja on monia. Itelleni taas naisessa kolahtaa oikeesti lihaksikkaat reidet ja perse. Itellä kun alkaa olla kokoa jo sen verta etten vois kuvitellakaan itelleni naista joka ei nosta kunnolla rautaa.Joo, varmasti. En vaan halua tän leveämpää takamusta ja muotoja jo vaatteiden löytymisen ja istumisen takia. Mutta arvostan miehissä tosi paljon lihaksikkuutta.