no mutta enhän toki. =)No älä nyt ole vaatimaton.
hmm mielenkkintoista jotakin tälläkin palstalla oppii ei tehä täst kuva ketjust jankuttelu paikkaa. jankutus vituttaa . mulle kuva leikki on hauskaa. ja lisäksi monta forrest gumppia maailma tarvitseekin.Tutustuisin mielellään vierassmies-nimimerkin takana olevaan herraan, näin nuorena naispuolisena henkilönä. Olen jonkin aikaa seurannut näiden palstamammojen reagointia hänen kirjoituksiinsa. En ihmettele, jos ukkonne teihin kyllästyy.
Kyllä pitää sanoa että voi pyhä jysäys miten yksinkertasta sakkia monet vakiopalstailijat on, itsetunto taitaa olla todella tiukilla kun mitään ei kestetä. Todellakin outoa logiikkaa.
Juuri näin, heti hyökkäys vastaan^ Se juuri on yksinkertaista kun provosoituu jonkun tuntemattoman palstalaisen kirjoituksista niin että tunteet kuumenevat..
ei ollut hyökkäys sinua vastaan, vaan mielipide yleisesti, eli peesasin kirjoittamaasi..Juuri näin, heti hyökkäys vastaan
Siitä otat itelles sitte ukon, mutta turha tulla tänne itkee, kun se alkaa väittää et sun ronttonen on uimahallin kokonen eikä sen katkaravussa ole mitää vikaa.Tutustuisin mielellään vierassmies-nimimerkin takana olevaan herraan, näin nuorena naispuolisena henkilönä. Olen jonkin aikaa seurannut näiden palstamammojen reagointia hänen kirjoituksiinsa. En ihmettele, jos ukkonne teihin kyllästyy.
Kyllä pitää sanoa että voi pyhä jysäys miten yksinkertasta sakkia monet vakiopalstailijat on, itsetunto taitaa olla todella tiukilla kun mitään ei kestetä. Todellakin outoa logiikkaa.
ei ollut hyökkäys sinua vastaan, vaan mielipide yleisesti, eli peesasin kirjoittamaasi..
*kier**naur*Siitä otat itelles sitte ukon, mutta turha tulla tänne itkee, kun se alkaa väittää et sun ronttonen on uimahallin kokonen eikä sen katkaravussa ole mitää vikaa.
En ole noin vanha ja karvainen.
el padre
Tää on aivan ihana! :heart: Just tän tyylisen taulun tahtoisin seinälle!Ultramariini
(näyttää olevan liikkeellä eläinhahmossa )
Onkos musta kellään mitään mielikuvaa?