Minkä näköisiä palstalaiset ovat mielikuvissasi (kuvia)?

Alkuperäinen kirjoittaja lasipää edellä;29860527:
Something About You song by Tahiti80 - YouTube

Lispetti. Tossa videossa :heart:

Haa!
mä löysin sen! Aamulla kuuntelin niin kauheen määrän biisejä, että kadotin jo kerran biisin, jonka bongasin sieltä Lispetiksi tähän ketjuun. Olen tässä puolella korvalla sitä etsinytkin ja nyt löyty! :D
Aaaw.:heart:
 
  • Tykkää
Reactions: lasipää edellä
No johan on Lasipää laittanut rumia kuvia, kun kaikki poistettu :LOL:
Täytyy testata ainakin yksi nyt uudestaan, tai sitten laittaa vaan kiltisti linkin taakse.

Mä otin kuvat tuolta, missä kaikissa pitäisi olla täydet käyttöoikeudet, mutta en tarkastanut erikseen jokaista kuvaa, vaan luotin sokeasti.

Tässä on nyt viikonlopun aikana kone temppuillut ihan kauheesti, mä olin kolme päivää kirjautuneena täällä putkeen, en siis päässyt kirjautumaan ulos.

Voi olla kuvasekoilut on samaa sarjaa sen kanssa :O
Kun Mytakko mainitsi silloin jo jostain STOP-merkeistä, mitä mä en käsittänyt ollenkaan. :LOL: Mulle mun kone näytti ihan normaalisti ne kuvat, mitä olin laittanut :D
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;29860695:
suomenkielen käytön menetyskö iski ?
No miten sä kääntäisit ton Suomeks?
Isoja kirjaimia ei saa käyttää koska muuten pienten kirjainten menetys on iskenyt.
 
Alkuperäinen kirjoittaja lasipää edellä;29860678:
No johan on Lasipää laittanut rumia kuvia, kun kaikki poistettu :LOL:
Täytyy testata ainakin yksi nyt uudestaan, tai sitten laittaa vaan kiltisti linkin taakse.

Mä otin kuvat tuolta, missä kaikissa pitäisi olla täydet käyttöoikeudet, mutta en tarkastanut erikseen jokaista kuvaa, vaan luotin sokeasti.

Tässä on nyt viikonlopun aikana kone temppuillut ihan kauheesti, mä olin kolme päivää kirjautuneena täällä putkeen, en siis päässyt kirjautumaan ulos.

Voi olla kuvasekoilut on samaa sarjaa sen kanssa :O
Kun Mytakko mainitsi silloin jo jostain STOP-merkeistä, mitä mä en käsittänyt ollenkaan. :LOL: Mulle mun kone näytti ihan normaalisti ne kuvat, mitä olin laittanut :D
No en viittinyt mitään sanoa.
Alkohan se tietty vähän ihmetyttää kun kaikki oli vähän samantapaisia.:D
Mikäs minä olen tuomitsemaan sun näkemyksiä.:LOL:
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: lasipää edellä
Ei sitä sitä ihan noin vain kirjauduta palstalta ulos. :D
joo, mä olen ollut ihan hiessä näiden vehkeitteni kanssa :ashamed:, mutta sit loppujen lopuksi, kun pääsin kirjautumaan ulos vihdoin kunnolla, niin päätin sitten tulla aamuketjuun laittamaan viestiä. Ihan siksi, että se oli mahtavaa, että oli ensin päässyt pois :)

Oli sitten pakko päästä kokeilemaan, pääseekö enää kirjautumaan sisäänkään normaalisti :D .
 
  • Tykkää
Reactions: Kais ja Lispetti

Yhteistyössä