Minkä näköisiä palstalaiset ovat mielikuvissasi (kuvia)?

BootyPeppi

No nyt löytyi semmoinen kuva jota etsin, ja ei siis Bootysta vaan Ultriksesta.
Joten Ultris, unohda se Oprah Winfrey, sä näytätkin tältä. :) Tumma, naisellinen, iloinen.

Tämä kuva voisi sopia myös Mythagoon ja Mollimelooniin mutta heillä rillit on vahvakehyksiset, mustat "hipsteririllit."

Vastalauseita ei sit oteta vastaan. :rolleyes:
 
  • Tykkää
Reactions: MolliMelooni
"tinkeli"
En ole musta nikki enkä ehkä siksi osaa tätä ollenkaan, mut tuleeko nuo mielikuvat pitkältä aikaväliltä ja ahkerasta palstaamisesta? Mulle tulee Puuhipasta mieleen vaan se puhuva puu Tohtori Sykeröstä...
 
  • Tykkää
Reactions: Puuhippa
"vieras."
Hei pst.. Oliko tää ketju nauruja kirvoittava ja hassunhauska siksi, että laitetaan hauskoja ja osuvia kuvia nikkien herättämistä mielikuvista vai siksi, että etsitään netistä ne kauneimmat julkkisnaiset ja arvotaan niille joku nikki? Just sayin.
 
Mä palstailin joskus vuosia sitten, olin toooosi pitkään poissa (täällä on varmasti paljon "tuttuja" uusilla nikeillä) ja nyt ensin pyörin harmaana vähän aikaa ja sitten rekkauduin eli mun tuntemukset on aika lyhyeltä aikaa, mutta juttujen perusteella tulee nämä mielikuvat, tai kokonaisuuden. En osaa selittää, se vain tulee jostain kuvasta joku nikki mieleen tai toisinpäin. Hauskaahan tää on! Välillä naurattaa kyllä makiasti!
 
"tinkeli"
Kaunis ja iloinen nainen mutta tuon naisen aivoja en halua. Sen valkoisen mekon voisin hommata ja mennä ilmastointiritilän päälle keikkumaan. :)
Mikäs vika Marilynin aivoissa on ollut...? Mä olen ymmärtänyt, että hän on ollut hyvinkin älykäs, mut herkkä ja helposti vietävissä. Hyväksikäytetty. Ehkä se sitten on eräänlaista tyhmyyttä, mut paljon voi vaikuttaa tunnepuolenkin vajavuudet.
 
  • Tykkää
Reactions: Kissimi
Alkuperäinen kirjoittaja Sekä että;29852899:
Mä palstailin joskus vuosia sitten, olin toooosi pitkään poissa (täällä on varmasti paljon "tuttuja" uusilla nikeillä) ja nyt ensin pyörin harmaana vähän aikaa ja sitten rekkauduin eli mun tuntemukset on aika lyhyeltä aikaa, mutta juttujen perusteella tulee nämä mielikuvat, tai kokonaisuuden. En osaa selittää, se vain tulee jostain kuvasta joku nikki mieleen tai toisinpäin. Hauskaahan tää on! Välillä naurattaa kyllä makiasti!

Mun tarina taas on se että vuosia pyörin monella eri keskustelupalstalla ja tänne sit jämähdin ku tää oli paras ja tänne tuli palattua aina uudelleen, veri veti tänne tai jotain sinnepäin :D Harmaana kirjoittelin ehkä jonkun vuoden päivät silloin tällöin ja lueskelin sitäkin enempi. Sit rekkauduin joskus, on siitä nyt useempi kuukaus. Mielikuvat eri palstailijoista on siis joistakin pitkän ajan takaa, joistakin ihan muutaman päivän takaa. En tosiaan minäkään vakavalla mielellä tarkoita mut aina semmonen kuva tulee tähän millainen mielikuva jostain tietystä ihmisestä tulee päähän kirjoitusten perusteella. Ketään en henk.koht. tunne enkä oo varmaan juurikaan yv:täkään kenenkään kans harrastanu =)
Mun mielestä tää on äärimmäisen hauska ketju :D
 
  • Tykkää
Reactions: Sekä että
[QUOTE="tinkeli";29852914]Mikäs vika Marilynin aivoissa on ollut...? Mä olen ymmärtänyt, että hän on ollut hyvinkin älykäs, mut herkkä ja helposti vietävissä. Hyväksikäytetty. Ehkä se sitten on eräänlaista tyhmyyttä, mut paljon voi vaikuttaa tunnepuolenkin vajavuudet.[/QUOTE]

Marilyn oli naiivi. Ja vamppi, yritti vampata varattuja miehiä kuten Kennedyn.
Ehkä hän oli uhrikin ja olosuhteet oli tehneet hänestä sellaisen, mutta jämerämpi nainen ei olisi tyytynyt olemaan vain joku seksiobjekti. Mutta yhtäkaikki, en haluaisi ajatella kuin hän.
 
Marilyn oli naiivi. Ja vamppi, yritti vampata varattuja miehiä kuten Kennedyn.
Ehkä hän oli uhrikin ja olosuhteet oli tehneet hänestä sellaisen, mutta jämerämpi nainen ei olisi tyytynyt olemaan vain joku seksiobjekti. Mutta yhtäkaikki, en haluaisi ajatella kuin hän.
Kaikkea ei kannata uskoa mitä lukee :). On meinaan sen verran paskaa liikkeellä Marilynistä, kun kirjailijat, jotka yrittävät vain hyötyä rahallisesti Marilynistä, kirjoittavat päästään mitä kummallisempia asioita saadakseen kirjansa kaupaksi.
 
Viimeksi muokattu:
"tinkeli"
Marilyn oli naiivi. Ja vamppi, yritti vampata varattuja miehiä kuten Kennedyn.
Ehkä hän oli uhrikin ja olosuhteet oli tehneet hänestä sellaisen, mutta jämerämpi nainen ei olisi tyytynyt olemaan vain joku seksiobjekti. Mutta yhtäkaikki, en haluaisi ajatella kuin hän.
Uskon, että hän eli koko lapsuus- ja nuoruusaikansa ilman tervettä äidinrakkautta ja naiseksi tullessaan haki sitä miehiltä. Ja häneenhän suhtauduttiin hiusten blondaamisesta alkaen yksinkertaisena ja tyytyi sitten lopulta kohtaloonsa kai. Mut juu, mäkin fanitan kyl enemmän Audrey Hepburnia.
 
[QUOTE="vieras.";29852951]Et halua olla fiksu ja herkkä? Ai.[/QUOTE]

Herkkyyttä on monenlaista, on hyvää ja huonoa. En haluaisi olla naiivilla tavalla herkkä ja tukeutua miehiin turvaa hakeakseni.

Hyvällä tavalla herkkä on taas sensitiivinen, mutta on tasapainoinen silti.
 
[QUOTE="hui";29853030]Ei! Tuo on kyllä selvä Echo. :)[/QUOTE]

Ei ole. :D Vaikka tuo on minusta jollain lailla naisellisen naisen perikuva, ajaton ja kävisi moneen kansallisuuteen.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä