Siinä mielessä osui lähelle et mun miehen mielestä tää on kaunein julkkisnainen mitä tietää, jännäAlkuperäinen kirjoittaja Sekä että;29852840:En mä noin kaunis ole mut on mulla tuonKIN väriset hiukset ollu
Siinä mielessä osui lähelle et mun miehen mielestä tää on kaunein julkkisnainen mitä tietää, jännäAlkuperäinen kirjoittaja Sekä että;29852840:En mä noin kaunis ole mut on mulla tuonKIN väriset hiukset ollu
Suklaa osu oikeaan
Sekä että
No nyt löytyi semmoinen kuva jota etsin, ja ei siis Bootysta vaan Ultriksesta.BootyPeppi
Kaunis ja iloinen nainen mutta tuon naisen aivoja en halua. Sen valkoisen mekon voisin hommata ja mennä ilmastointiritilän päälle keikkumaan.Alkuperäinen kirjoittaja Sekä että;29852888:
Echo mut tummilla hiuksilla ja loivemmat kiharat tai suorat.
Tää on ihanaAlkuperäinen kirjoittaja Sekä että;29852868:Suklaa osu oikeaan
Mikäs vika Marilynin aivoissa on ollut...? Mä olen ymmärtänyt, että hän on ollut hyvinkin älykäs, mut herkkä ja helposti vietävissä. Hyväksikäytetty. Ehkä se sitten on eräänlaista tyhmyyttä, mut paljon voi vaikuttaa tunnepuolenkin vajavuudet.Kaunis ja iloinen nainen mutta tuon naisen aivoja en halua. Sen valkoisen mekon voisin hommata ja mennä ilmastointiritilän päälle keikkumaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Sekä että;29852899:Mä palstailin joskus vuosia sitten, olin toooosi pitkään poissa (täällä on varmasti paljon "tuttuja" uusilla nikeillä) ja nyt ensin pyörin harmaana vähän aikaa ja sitten rekkauduin eli mun tuntemukset on aika lyhyeltä aikaa, mutta juttujen perusteella tulee nämä mielikuvat, tai kokonaisuuden. En osaa selittää, se vain tulee jostain kuvasta joku nikki mieleen tai toisinpäin. Hauskaahan tää on! Välillä naurattaa kyllä makiasti!
Kaikkea ei kannata uskoa mitä lukee . On meinaan sen verran paskaa liikkeellä Marilynistä, kun kirjailijat, jotka yrittävät vain hyötyä rahallisesti Marilynistä, kirjoittavat päästään mitä kummallisempia asioita saadakseen kirjansa kaupaksi.Marilyn oli naiivi. Ja vamppi, yritti vampata varattuja miehiä kuten Kennedyn.
Ehkä hän oli uhrikin ja olosuhteet oli tehneet hänestä sellaisen, mutta jämerämpi nainen ei olisi tyytynyt olemaan vain joku seksiobjekti. Mutta yhtäkaikki, en haluaisi ajatella kuin hän.
Uskon, että hän eli koko lapsuus- ja nuoruusaikansa ilman tervettä äidinrakkautta ja naiseksi tullessaan haki sitä miehiltä. Ja häneenhän suhtauduttiin hiusten blondaamisesta alkaen yksinkertaisena ja tyytyi sitten lopulta kohtaloonsa kai. Mut juu, mäkin fanitan kyl enemmän Audrey Hepburnia.Marilyn oli naiivi. Ja vamppi, yritti vampata varattuja miehiä kuten Kennedyn.
Ehkä hän oli uhrikin ja olosuhteet oli tehneet hänestä sellaisen, mutta jämerämpi nainen ei olisi tyytynyt olemaan vain joku seksiobjekti. Mutta yhtäkaikki, en haluaisi ajatella kuin hän.
Et halua olla fiksu ja herkkä? Ai.Kaunis ja iloinen nainen mutta tuon naisen aivoja en halua. Sen valkoisen mekon voisin hommata ja mennä ilmastointiritilän päälle keikkumaan.
Ei! Tuo on kyllä selvä Echo.BootyPeppi
Tuo on lähinnä äidillisen maatuska-meemin perikuva. Naisellinen nainen on enemmän Grace Kellyä.Ei ole. Vaikka tuo on minusta jollain lailla naisellisen naisen perikuva.