Minkä näköisiä palstalaiset ovat mielikuvissasi (kuvia)?

[QUOTE="mies1";29853060]Tuo on lähinnä äidillisen maatuska-meemin perikuva. Naisellinen nainen on enemmän Grace Kellyä.

Joillain naisilla muuten menee noi sekaisin, törmännyt netissä aiemminkin.[/QUOTE]

Mun hyttyspaperi toimi! :flower:

Etkös sä vilosoohvi tiedä että tuo nainen on aika ajattoman näköinen? Mä voisin kuvitella tuon jokaiselle vuosisadalle.
Ihan sieväkin on, rillit hämää.

[QUOTE="mies1";29853087]Aina kun itse puhun naisellisuudesta, en todella puhu slaavilaisesta "emosta". Ei tuo tyyppi kyllä aivan universaali ole.[/QUOTE]

Se mitä slaavilaisten naisten kasvonpiirteitä olen Venäjällä ja Virossa nähnyt niin en tuonnäköiseen törmännyt, tuossa ei ole mitään slaavilaista.

Wieruus
[QUOTE="huoh";29853209]Wieruus kyllä pilaa aina kaiken. Sulla ei oo minkäänlaista tilannetajua. Onneks niin moni muu on panostanut tähän vähän enemmän.[/QUOTE]Eikö Tähän ketjuun ollut tarkoitus laittaa kuvia siitä millainen mielikuva palstalaisista on tullut? Laitoin noin yleisesti, joukossa on poikkeuksia.

• Tykkää
Reactions: StaRR
"vieras."
Eikö Tähän ketjuun ollut tarkoitus laittaa kuvia siitä millainen mielikuva palstalaisista on tullut? Laitoin noin yleisesti, joukossa on poikkeuksia.
Alussa oli. Siis silloin kun ketju oli vielä hauska. Nyt sitten tehdään noin niinkuin sinäkin jo näköjään opit ensimmäisten kahden virheesi jälkeen.

*kauniin naisen kuva* "Haa-ha-ha-ha, tosi osuva, heeh-he-he" *kuvassa upea julkkiskaunotar* "Voi eiii, nyt lirahti jo housuun" ja sitä rataa.

"mies1"
[QUOTE="noh";29853274]noh noh, eikös ne tsirbulat vappuna lämmennykkään kun pitää tänne tulla kuolaamaan? eikö se uusi paitasi ollutkaan niin uniikki? :([/QUOTE]

No vaikka saisi pillua niin eihän se estä ihailemasta kauniita naisvartaloita. Relaa ;)

Wieruus
[QUOTE="vieras.";29853287]Alussa oli. Siis silloin kun ketju oli vielä hauska. Nyt sitten tehdään noin niinkuin sinäkin jo näköjään opit ensimmäisten kahden virheesi jälkeen.

*kauniin naisen kuva* "Haa-ha-ha-ha, tosi osuva, heeh-he-he" *kuvassa upea julkkiskaunotar* "Voi eiii, nyt lirahti jo housuun" ja sitä rataa.[/QUOTE]Virheen? En huomaa tehneeni missään kohtaa virhettä. Tai olen, mutta T.T tietää sen sanomattakin.:rolleyes:

KRUT

Yhteistyössä