Siinä on ihanat värit ja varmaan on akvarelli, tykkäsin kauheesti myöskin.Tää on aivan ihana! :heart: Just tän tyylisen taulun tahtoisin seinälle!
Siinä on ihanat värit ja varmaan on akvarelli, tykkäsin kauheesti myöskin.Tää on aivan ihana! :heart: Just tän tyylisen taulun tahtoisin seinälle!
Aaaw.:heart:Alkuperäinen kirjoittaja lasipää edellä;29860527:Something About You song by Tahiti80 - YouTube
Lispetti. Tossa videossa :heart:
Haa!
mä löysin sen! Aamulla kuuntelin niin kauheen määrän biisejä, että kadotin jo kerran biisin, jonka bongasin sieltä Lispetiksi tähän ketjuun. Olen tässä puolella korvalla sitä etsinytkin ja nyt löyty!
Metsänpeikon kanssa ei kannata lähteä aseelliseen kaksintaisteluun vaan muuttaa ihan suosiolla, jos kaupunki ei ole tarpeeksi suuri kahdelle.Metsänpeikko
He's the man!=)Metsänpeikon kanssa ei kannata lähteä aseelliseen kaksintaisteluun vaan muuttaa ihan suosiolla, jos kaupunki ei ole tarpeeksi suuri kahdelle.
suomenkielen käytön menetyskö iski ?He's the man!=)
No miten sä kääntäisit ton Suomeks?Alkuperäinen kirjoittaja päätön;29860695:suomenkielen käytön menetyskö iski ?
No en viittinyt mitään sanoa.Alkuperäinen kirjoittaja lasipää edellä;29860678:No johan on Lasipää laittanut rumia kuvia, kun kaikki poistettu
Täytyy testata ainakin yksi nyt uudestaan, tai sitten laittaa vaan kiltisti linkin taakse.
Mä otin kuvat tuolta, missä kaikissa pitäisi olla täydet käyttöoikeudet, mutta en tarkastanut erikseen jokaista kuvaa, vaan luotin sokeasti.
Tässä on nyt viikonlopun aikana kone temppuillut ihan kauheesti, mä olin kolme päivää kirjautuneena täällä putkeen, en siis päässyt kirjautumaan ulos.
Voi olla kuvasekoilut on samaa sarjaa sen kanssa :O
Kun Mytakko mainitsi silloin jo jostain STOP-merkeistä, mitä mä en käsittänyt ollenkaan. Mulle mun kone näytti ihan normaalisti ne kuvat, mitä olin laittanut
Tuollaisesta ei hevillä selviä.:|:hug:Alkuperäinen kirjoittaja lasipää edellä;29860764:juu mutta rankinta on kuitenkin, kun ei päässyt kirjautumaan ulos palstalta...:headwall:
tyhmempikin tajuaa vaikkei isoja kirjaimia käytäkkään.No miten sä kääntäisit ton Suomeks?
Isoja kirjaimia ei saa käyttää koska muuten pienten kirjainten menetys on iskenyt.
Ei sitä sitä ihan noin vain kirjauduta palstalta ulos.Alkuperäinen kirjoittaja lasipää edellä;29860764:juu mutta rankinta on kuitenkin, kun ei päässyt kirjautumaan ulos palstalta...:headwall:
joo, mä olen ollut ihan hiessä näiden vehkeitteni kanssa :ashamed:, mutta sit loppujen lopuksi, kun pääsin kirjautumaan ulos vihdoin kunnolla, niin päätin sitten tulla aamuketjuun laittamaan viestiä. Ihan siksi, että se oli mahtavaa, että oli ensin päässyt poisEi sitä sitä ihan noin vain kirjauduta palstalta ulos.
Aivan.Alkuperäinen kirjoittaja päätön;29860780:tyhmempikin tajuaa vaikkei isoja kirjaimia käytäkkään.
:stick:
Osui palstalaiseen, mut toi ei ole puuhippa.
Puuhippa
Anteeksi offtopikki, mu Marilynin ällissä ei ollu mitään vialla. Päinvastoin.Kaunis ja iloinen nainen mutta tuon naisen aivoja en halua. Sen valkoisen mekon voisin hommata ja mennä ilmastointiritilän päälle keikkumaan.
Mä muistan Hasturin nikin mutta en muista yhtään millainen hän oli...Hastur (ilman leimoja)
Tää näyttää enemmän mun veljeltä, joka ei ole ollenkaan minun näköinenkepsis