Hakutulokset

1. M

Onko naisen haluttomuuden syy mies?

No kuten sanoin niin toi naisen ja miehen eri lähestyminen mainittiin luennolla ilman lähdettä. Mutta olen myös kehitellyt mallia itse luetun ja koetun pohjalta :)
  2. M

Eivät ole aina laskelmoituja, mutta pointti oli, että VOIVAT olla laskelmoituja ja menee täydestä kuin Troijan hevonen. Sellaisia naiset on :) Eli on se kapea portti, jossa oikea toiminta tuo menestyksen ainakin seksin muodossa, vaikka tapaus olisi aivan perus ulkoisesti ja luonteena ikävä. Eikä...
  3. M

Mikä tässä pepussa on erikoista?

Ja millähän kompetenssilla päädyit diagnoosiin? Kun lääkärikirjaa lukee niin tuntuu että on kaikki taudit...
  4. M

No se on oikeaa kehon kieltä ja eleitä, oikeita sanoja, oikeaa äänenpainoa, ym. Eli tarkoitan, että se ei liity siihen, miltä mies näyttää, eikä siihen, mitkä hänen henkiset ominaisuutensa ovat. Nämä eivät ole turhia, mutta ratkaisevaa on tuo taito saada nainen pauloihin paljon ENEMMÄN kuin...
  5. M

Et vieläkään ymmärrä. Inhottavakin mies voi osata _siinä tilanteessa_ pelisilmällä sulattaa naisen seksiin, se ei ole olennaista, mitä mies ihmisenä on. Samoin epämiellyttävä mies, jos jätetään ääritapaukset pois. Eli sanotaan "perusjamppa-mies", joka nyt suihkussa käy ja ehjissä ja puhtaissa...
  6. M

Toki, en lie muuta väittänyt. Palstan viiltävyys ja tylyys ovat kuitenkin todella kaukana siitä, mitä naisen pitää minulle olla. Eli jos nainen viestisi minulle tapaan, jota joskus luen täällä, tuskin alkaisin suhteeseen tällaisen ihmisen kanssa. Jokaiselle toki löytyy ottajia kun vaatimukset...
  7. M

Aika väritettyä tulkintaa, ei mennä tuohon.
  8. M

En tarkoittanut öykkäriä, vaan "oikeista vivuista vetävää". Tämä "vipujen vetäminen" on kaikista tärkeintä naiselle. Sitten vasta ulkonäkö ja luonne, arvot, ym. ihmisenä. Eli mies voi olla melkeinpä aivan mitä vaan olemukselta, arvoilta ja ihmisyydeltä, mutta jos hän osaa käsitellä naista...
  9. M

Ei miehillä ole tuota samaa, koska mies arvioi naista kokonaisuutena enemmän eli miehellä on enemmän väliä ulkonäöllä JA vakavassa seuranhaussa naisen luonteenpiirteillä. Naiselle miehen kokonaisuus saa olla periaatteessa mitä vaan kunhan mies _siinä hetkessä_ osaa vedellä oikeista naruista.
  10. M

En aio koskaan "ansaita" ketään naista, käsitys on todella arveluttava kuten jo selitin. En elä kenenkään ihmisen, en miehen enkä naisen, ehdoilla, ja vain tälle pohjalle solmin ja tulen jatkossakin solmimaan läheisiä suhteita. Nainen ei laske KIINNOSTUKSESSA, tästä olen puhunut. On...

Yhteistyössä