mikä hemmetin fitness-villitys kaikkiin on iskenyt!

• Viestiketjun aloittaja "matami mimmi"
  • Ensimmäinen viesti
minä,
kisakunnossa oleva nainen ei kyllä ole miesten mielestä mitenkään kiihottava. Fitness tapa ei tarkoita sitä että etteikö saisi mitään syödä, saa syödä jos haluaa, mutta ei moni halua. Mitä kaikkea paskaa sitä tulee itseensä tungettua ja olo on monilla sen mukainen. jokainen eläköön tyylillään läskit, laihat rumat kauniit....
niin monihan pilaa kroppansa raskaudella ja sanoo 5 vuotta synnytyksestä, että mulla nää raskauskilotkin vielä :)
Bodybuilding.com - 2013 Fitness International Preview: Exciting Times For New Talent
Minusta nuo ropat on rumia.

• Tykkää
Reactions: Akaatti
"jjjjj"
Mä haluisin myös kuntoilla niinku muutkin mut itsekuria ei löydy tarpeeksi. Mä mussutan karkkia enkä osaa/jaksa perehtyä ravintojuttuihin (proteiinit, hiilarit) enkä laskea kaloreita. Lisäksi oon yksin lasten kanssa paljon eikä salia mailla halmeilla.. Joten nostan hattua heille ketkä jaksaa, mullakin facebookissa muutamia jotka ovat treenanneet itsensä hyvään kuntoon, ei liikaa vaan ihan normikuntoon ylipainosta.

onhan
Onhan niitä tosi hyvän näköisiäkin fitness-naisia. En muista nimiä, mutta kuvia olen nähnyt. Tiukka vartalo, ei liian laiha ja just hyvän muotoinen peba. Itsekin haluaisin, mutta olen vain tavallinen ryhmäliikuntaharrastaja =D

Yhteistyössä