Hakutulokset

1. Terveisiä maalta

Jouluna töissä?

Yössä työssä. Kolmas yö menossa, yksi vielä edessä tämän jälkeen. Valvon myös uuden vuoden yöt. Ihan kivaa on. En moiti.
  2. Terveisiä maalta

Yhdellä 23v tuttavalla on jo 3 lasta.

Jos tosiaan vaikka tykkää lapsista? Ja haluaa lapset nuorena. Miksi ei?
  3. Terveisiä maalta

Tänään se sit alkoi, koulutyö lapsosilla =)

Huomenna alkaa täällä. Meillä sikäli hassu tilanne, että kaikki kolme koululaista on eri kouluissa nyt. Esikoinen alottaa lukion, toiseks vanhin yläasteen ja kolmas menee vitosluokalle :)
  4. Terveisiä maalta

Luovuttaisitko elämän lahjan?

Mä olen luovuttanut verta lukuisia kertoja. Olisin myös luovuttanut siskolleni munuaisen, jos tilanne olisi eteen tullut (onneksi ei tarvinnut kuitenkaan, ainahan näissä on riskinsä, elinsiirroissa), asia oli aikoinaan esillä ja olisin ollut valmis (siskolla diabeteksen takia vakavia...
  5. Terveisiä maalta

Mitä vaippoja käytätte?

Ei enää mitään, mutta aikoinaan pääasiassa liberoita. Meillä ei tytön iho kestäny ollenkaan noita biovaippoja :(
  6. Terveisiä maalta

Mitä olet oppinut, tai mitä itsestäänselvää olet tajunnut palstailun myötä?

No, se nyt ainakin tulee päivittäin esille, että jokaisella on mahdollisuus pitää hoitovapaata, jos vaan haluaa. Kunhan peruuttaa lehtitilaukset ja kilpailuttaa puhelinliittymät ja muuttaa tarvittaessa vaikka vuokralle kotiäitiys on AINA realistinen vaihtoehto, jos vaan tahtoa löytyy :kieh:
  7. Terveisiä maalta

Vuorotyötä tekevät, mielipiteitä?

Mä haen lapsen hoidosta aika lailla heti herättyäni, mutta en laita herätystä. Ja nukun kyllä pitkälle iltapäivään. Pakkokin, koska valvon aina monta yötä (5) putkeen. Riippuu tietenkin siitä, minkä pitusilla unilla yötyöläinen pärjää :)
  8. Terveisiä maalta

Miten joku pystyy olemaan vain kotona lapsia hoitaen vuosikaupalla?

Kuten jo ylempänä sanoin, mä en tuomitse, vaikka joku olis elämänsä kotona. Mutta ei se nyt kuitenkaan anna pätevyyttä luettelemiis ammatteihin, vaikka monena se kotiäiti joutuu toki olla.
  9. Terveisiä maalta

Työsähköpostissa oli 587 lukematonta viestiä.

Ei kai niitä tarvii ulkoa muistaakaan? Eiks ne just siks ole kirjattu ylös, että voi sieltä tarkistaa?
  10. Terveisiä maalta

Työsähköpostissa oli 587 lukematonta viestiä.

Kovaa olla nuori ja suosittu :D
  11. Terveisiä maalta

Mun mielestä sä kyllä vähän tuomitset. Tai sun kirjotuksissa on negatiivinen perussävy, ihan otsikosta lähtien "vain kotona..."
  12. Terveisiä maalta

Ja mä itsehän siis olen työelämässä. En siis ole kotiäiti. Mutta en mä heitä tuomitsekaan.
  13. Terveisiä maalta

Miten joku voi noin yksipuolisesti arvioida toisen ihmisen valintoja ja elämää yleensäkin? Onko se joltain pois, jos joku toinen on kotona vaikka koko elämänsä. Eipähän ole siellä työmarkkinoilla viemässä niiden työpaikkoja, joita uran tekeminen kiinnostaa enemmän.
  14. Terveisiä maalta

NKL-miksi synnytystä ei käynnistetä viikonloppuna??!! Sunnuntaina 42+0!!!

Mutta Sun (ja vauvan) tilanne on tsekattu ja teillä kaikki ok. Ymmärrän, että haluaisit jo synnyttää, mutta malta nyt vielä. 9kk oot jo odottanut, ei se päivä lisää enää ole niin kauheaa. Onnea synnytykseen, kun h-hetki koittaa!
  15. Terveisiä maalta

Opintotukiasiaa

Mikäs björnin pyllyä kaivaa, kun pitää olla noin ankea?
  16. Terveisiä maalta

Koulunalku lähenee

Oletko sä se entinen mölykylän jotain, jolla on 6 lasta? Ootteko luopunu karjan pidosta? Mitä sä lähdet opiskelemaan?
  17. Terveisiä maalta

Opintotukiasiaa

No jotain tukirahaa sain, muutakin ku tuota eläkettä. En muista enää mitä, mutta kuitenkin.
  18. Terveisiä maalta

Koulunalku lähenee

Ainakin iso kasa lukion koulukirjoja :) Jotain vaatetta ja...
  19. Terveisiä maalta

Opintotukiasiaa

No olen kuule saanut, tosin 90-luvulla tämä, mutta kuitenkin. Sain vielä perhe-eläkettäkin.
  20. Terveisiä maalta

Opintotukiasiaa

Mä olen kyllä itse saanut aikoinani opintotukea ja lapsilisää. En siis ymmärtänyt että ne sulkee toisensa pois. Anteeksi maalaisuuteni.

Yhteistyössä