Hakutulokset

1. K

Junaliikenne Salo-Turku-radalla

Eiköhän tuo tuosta tokene, kun on savunmuododtus jo vähenemään päin....kauppaan piti lähteä, mutta enpä taida vielä, jos kovasti savuaa, ja kauppa siinä aika liki! ;)
  2. K

Uskallatko myöntää käyttäneesi fyysistä rankaisua?

Jaa, mein pojat kyllä luimistelee muutenkin! :p Ja ei, meillä ei käytetä fyysistä rankaisua, vaikka joskus kyllä mietin... :whistle: Kyseessä vilkkaat, ovelat ja kekseliäät 4-vuotiaat kaksospojat.
  3. K

Anna lembibändisi arvosteltavaksi

Ei välttämättä, mutta mä tunnen todella paljon nuorta väkeä, alle kakskymppisestä alkaen, jotka kuuntelee humppaa, hömppää ja iskelmää. Tää ei mee mun kaaliin, mutta onneks ei tarvitsekaan. Ikävän yleistä on tuo iän perusteella luokittelu, musiikin suhteen siis. Toki ymmärsin tuon rankan...
  4. K

Tigin hiustuotteet!

Minä myös kiitän ja niiaan! Tyttö käyttää noita, itekin ajatellut, vaan se hinta...
  5. K

kaikkea sitä sitten näkee kun vanhaksi tulee

Oi, marsut on ihania! Meilläkin oli kaksi, toinen lähti jo ajat sitten, vanhaherra tasan viikko sitten. Ikää oli 5,5 vuotta! No, kirmaavat nyt vehreämmillä laitumilla! Enää en halua, kun ikävä on niin suuri! :'(
  6. K

:laugh::laugh::laugh: Tota noinii...mitäs tästä nyt pitäis ajatella???? Kovin yleistävää, itsellä ikää 44v, ja kuuntelen likipitäen pelkästään rockia. Mun musiikkimaulla ei ole mitään tekemistä iän kanssa. Tuli vaan tässä mieleen erinäinenkin lauma ystäviä ja kavereita, mun ikäluokkaa, jotka...
  7. K

Trio Niskalaukaus
  8. K

muuttaisitteko isompaan asuntoon jos olisi 4 poikaa ja isä ja äiti vai?

Isompaan minäkin muuttaisin. Asuin rivarissa 4h+keittiö kahden lapsen kanssa, meitä oli siis yhteensä kome tuolloin.... Sitä ennen kolmiossa esikoisen kanssa kaksistaan... Nyt kotona kolme lasta, 4 v kaksospojat ja teinityttö, 4 h ja keittiö, mutta omakotitalo, reilusti enemmän tilaa kuin...
  9. K

Kysymys teille joille on ennustettu 3,5-kiloista n. 50cm vauvaa

Mulla oli kaksosista arvio noin 3 kg per jäbä rv 37, syntyivät rv 38+2, 3300 g ja 3480 g, aika liki, reilussa viikossa kun ovat vielä kasvaneetkin. Esikoinen arvioitiin 3700 g, oli 4210 g ja 52 cm, tytöstä arvioivat, että on reilusti pienempi kuin isoveljensä, hmm, no, olihan se, reilusti, 40...
  10. K

Aaaah, kirjoja *kuva*

Kirjat....ahh, mitä olis elämä ilman??? Mä ostin tänään kaupasta ale-kirjoja, kaksi tuntematonta kirjailijaa ja yksi tuttu. Joe Hill; Sydämen muotoinen rasia (kauhutarina) Emily Wu; Kuin höyhen myrskytuulessa (kiinalaistytön tarina) Onko tuttuja jollekin? Toivottavasti ovat hyviä...
  11. K

Näin minä pysyn laihana!

Niinpä, NipaNeutroni, mulla vähän sama juttu. No, nyt tosin vasta laihduttamassa, mutta mun omin koko, tai siis paino, on 52-52 kg, pituutta 168 cm. Nyt painoa aamulla oli 65,5 kg, tyytyväinen. Ei mullakaan tuossa "normaalipainossani" luut törrötä, peppuakin riittää, rinnat nyt on mitä on, ei...
  12. K

mielenkiintoista palvelua diiva.fi- verkkokaupassa...

Mä sattumalta huomasin eräässä paikassa tuon firman olemassaolon. Mietin jo, menisinkö käymään, fyysisesti paikan päälle, mutta enpä taidakaan. Sen verran oudolta kuulostaa toiminta. Hmm, eipä taida olla suuri menetys. :D
  13. K

Te joita muut (varsinkin miehet) pitävät erityisen kauniina, kuinka pärjäätte?

Tuota noin, vieläkin, 44-vuotiaana, omasta mielestä jo hieman "rupsahtaneenakin" kerään katseita. Ihan sama mitä on päällä, miten hiukset on, meikkiä käytän yleensäkin tosi harvoin.... Nuorempana toki enemmän, mutta vieläkin! Ehdotuksia tuli joskus, ei enää. Tosin taitaa omalla asenteellakin...
  14. K

Miten niin muka imettämisellä lähtisi kiloja?

Mä en nyt ihan tarkkoja kiloja muista, laihduin tyttöä imettäessäni tosi paljon. Osittaisimetin vajaa 5 kuukautta, tuona aikana paino tippui noin 50 kg:n. Oli noin 65-70 kg tytön syntymän jälkeen. Söin todella paljon tuona aikana, ruokamäärät oli ihan hirmuisia ja jonkin verran herkuttelin. Ja...
  15. K

*Kesäkuun Keventäjät* Uudet tervetuloa mukaan!

Vau, upeeta! ja noi sentit, ne ne vasta innostaa.... Mä unohdin tänään käydä puntarilla, pitänee odottaa aamukahvien poistumista ja mennä sitten. Sais vähän suuntaa juhannuksen vaikutuksista... :D
  16. K

Lapsen isot nielurisat

No, riippuu kai paljon paikkakunnasta ja lääkäristä, mutta ei ne taida ilman vakavia oireita alkaa pieniä leikkaamaan. Ainakaan kunnallisella puolella. Jos yölevottomuus on tuota luokkaa, niin johan moni normaalikokoisetkin risat omaava heräilee välillä tuohon tahtiin. Omalla pojalla oli...
  17. K

G: Mitä tekisit, jos sinusta tulisi nyt lottovoittaja?

Ensimmäiseksi hankkisin isoäidille paikan yksityisestä hoitokodista. Seuraavaksi alkaisin tehdä talokauppaa, kai. Haluaisin ihan toisenlaisen kuin tää nykyinen. Vaikka tääkin on ihan ok. Esikoiselle ostaisin asunnon, mutta vasta syksymmällä, kun selviää mahdollinen opiskelupaikka...
  18. K

Sain lahjaksi Nomination-rannerenkaan, eikös se ole teinien koru ???

No, meillä on tuolla tytöllä kaksi, on saanut lahjaksi. 14 vee... Mutta myös antajilla on samanlaiset, toinen liki 40, toinen vähän yli 60, eli siitä vaan, jos tykkäät! Itekin oon harkinnut, toteutus vaan junnaa.... :D
  19. K

EI HERKKUJA MAANANTAINA (ja terveellinen elämä heti siitä lähtien)

Mä jo laitoin pyynnön ja yv:kin, mutta laitettanpas tännekin. Mukaan tulisin, tsemppaamaan ja tsemppiä vastaanottamaan. Terveellinen elämä, mikäs sen parempaa? :D
  20. K

Mummo haluaisi tehdä poikansa perinnöttäksi. Onnistuuko?

No siks just olis hyvä antaa mahdollisimman paljon sitä ennakkoperintöä. Myy vaikka asuntonsakin, jos haluaa välttää sen lurjuksen perinnön saamisen. Eli jättää sen verran itselle, että pärjää taloudellisesti, jolloin perittävää ei sitten merkittävästi jää.

Yhteistyössä