...vai voiko tämmönen nelikymppinen lady sitä pitää ? Tytärtäkään ei ole.
Kurjenkello 26.06.2011 #4 No, meillä on tuolla tytöllä kaksi, on saanut lahjaksi. 14 vee... Mutta myös antajilla on samanlaiset, toinen liki 40, toinen vähän yli 60, eli siitä vaan, jos tykkäät! Itekin oon harkinnut, toteutus vaan junnaa....
No, meillä on tuolla tytöllä kaksi, on saanut lahjaksi. 14 vee... Mutta myös antajilla on samanlaiset, toinen liki 40, toinen vähän yli 60, eli siitä vaan, jos tykkäät! Itekin oon harkinnut, toteutus vaan junnaa....
NominaDomina 26.06.2011 #5 Alkuperäinen kirjoittaja l: Näytä alkuperäinen viesti Pidä jos itse pidät Click to expand... En kyllä itse ostaisi, mutta kun tuli lahjaksi niin laitataanpa käyttöön.
Alkuperäinen kirjoittaja l: Näytä alkuperäinen viesti Pidä jos itse pidät Click to expand... En kyllä itse ostaisi, mutta kun tuli lahjaksi niin laitataanpa käyttöön.
"vieras" 26.06.2011 #7 Mulla on 2 ja olen 36... Iäkkäämmät käyttäjät erottuvat teineistä varmaan sillä että heillä on enemmän niitä kalliimpia paloja
Mulla on 2 ja olen 36... Iäkkäämmät käyttäjät erottuvat teineistä varmaan sillä että heillä on enemmän niitä kalliimpia paloja