Hakutulokset

1. C

Pitääkä häissä huomioida kasvissyöjät paremmin?

Melko usein kasvissyöjät osaavat arvata etukäteen ettei juhlapöydästä löydy muuta kuin korkeintaan sitä vihersalaattia syötäväksi. Minulla ainakin kulkee käsilaukussa pähkinäpatukka tms.. siltä varalta että nälkä iskee kesken juhlien, sen nyt voi pikaisesti ja huomaamatta syökäistä vaikka...
  2. C

Voisko toinen pikkuleivistä sitten olla vegaaninen? Ruuistahan vegaanille käy teidän menyystä salaatit, perunat ja riisi. Kasvisgratiinissahan on juustoa ja maitoa.
  3. C

Ei ole pakko, mutta jos jos erikoisruokavaliot on kutsun yhteydessä pyydetty ilmoittamaan niin silloin pitää myös kasvissyöjälle jotain suuhunpantavaa löytyä. Mutta jos mitään vegaanille sopivaa ei pöytään tule niin siitä olisi kiva saada tieto etukäteen että osaa varautua.
  4. C

Mitäs teillä syödään tänään?

Tofujambalayaa ja salaattia =)
  5. C

G: Iltapalasi?

Kukkakaalta, tomaattia, kurkkua, herneitä ja mustikkasoijajugurtti.
  6. C

Mikä se kummietiketti nykyään on?

Kutsun kummit aina synttäreille mutta en vedä herneitä nenään jos ei tule paikalle. Itsekin olen kerran jättänyt menemättä kummipojan synttäreille, niihin tosin tuli kutsu päivää ennen juhlia ja seuraavana päivänä oli oman lapseni ristiäiset joten en mitenkään ehtinyt. Lahjoja ei tarvitse...
  7. C

Jos pitäisi elää 10 eri ruoka-aineella

1. soijarouhe 2. kikherne 3. punaiset linssit 4. ruisleipä 5. tomaatti 6. porkkana 7. cashewpähkinä 8. banaani 9. mustikka 10. kesäkurpitsa
  8. C

Mitä ruokana tänään?

Lounaaksi bataatti-chiliä. Päivälliseksi osa perheestä syö karjalanpaistia, minä jotain ylläriruokaa minkä pakasteesta kaivoin. Lisäksi keitellään pari pottua ja perunaa ja makaroonia.
  9. C

*Heinäkuun huventajat* Uudet painonpudottajat, tervetuloa!

Mulla tuntui ekoina kuukausina että paino ei tipu ollenkaan. Ahkera salilla käyminen ja lenkkeily yhdistettynä järkevään ruokavalioon kuitenkin teki sen että kavennuin puntarin lukemista huolimatta. Ja sitte yks kaks paino alkoikin tippumaan parin kuukauden sinnikkyyden tuloksena ja tosiaan...
  10. C

*Heinäkuun huventajat* Uudet painonpudottajat, tervetuloa!

Mä pikaisesti lukaisin tätä teidän ketjua ja ajattelin tuohon kiloklubin aktiivisuustasoon kommentoida sen verran että jos olet aktiivisuustasoa valitessasi huomioinut siinä jo liikuntamääräsi niin silloin niitä ei enää erikseen ohjelmaan merkata, muutoin tulee miinuskaloreita tuplamäärä...
  11. C

Missä maissa lapsenne ovat matkustaneet?

Suomessa. Pari kertaa ovat päässet ulkomaille Haaparantaan asti :p
  12. C

Miksi sitä ei hyväksytä vieläkään, jos nainen ottaa nuoremman miehen?

Minä olen miestäni 5 vuotta vanhempi eikä sitä ole kukaan (ainakaan päin naamaa) taivastellut. Minä olen tainnut olla ainut joka tuosta ikäerosta on meinannut stressata.
  13. C

Veljeni valehdellut isällemme , tästä jo 20v , isä ei tiedä totuutta

Mitä konkreettista hyötyä siitä kertomisesta on ja kenelle? Entä jos et kerro, onko siitä jotain haittaa?
  14. C

HuOmenta !!!

Kiitos =) Mä olen nukkunu tänä yönä vain 1,5 tuntia ja ihan pöpperöinen olo mutta uni ei vaan tuu joten päivätki meni jo sekasi.
  15. C

HuOmenta !!!

Huomenta. Mikähä päivä nyt on?
  16. C

Mistä saa kumisen häppärinlevittimen? Ettei kamelin varvas näy hääasussa? On niin

Tiimarissa tais olla, käy sieltä kyseleen.
  17. C

EI HERKKUJA MAANANTAINA (ja terveellinen elämä heti siitä lähtien)

Minä liityn kans :D Vertaistuki on tarpeen.
  18. C

Miten herkuttelette Juhannuksena? :)

Grillattua seitania, bataattimuussia, coleslawia, tuoretta leipää ja valkosipulilevitettä, nami.

Yhteistyössä