Mitäs teillä syödään tänään?

"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;24230148:
Päivän pakollinen ruokagallup :D

Meillä syödään:
*porkkanasosekeittoa
*grillattuja valkosipuli- habanero jättikatkarapuja
*patonkia
*jälkkäriksi vadelma- valkosuklaa juustokakkua
Olipas teillä hienon kuuloista ruokaa :) Meillä tylsästi kanaa kermakastikkeessa, kera spaghetin...

[QUOTE="vieras";24230156]Olipas teillä hienon kuuloista ruokaa :) Meillä tylsästi kanaa kermakastikkeessa, kera spaghetin...[/QUOTE]

aika normaalia arkiruokaa, kakkua lukuunottamatta :D täytyy nimittäin leipoa koeversio kakusta äitini 50-v juhliin, ja nyt ois pakko syödä se kans...

bud
2v söi saarioisten kirjolohikiusauksen ja silmät kiiluen sanoi, että saaks tätä lisää! :D Harvoin saa eineksiä, ilmeisesti pitäs useammin antaa.
7v söi atria muusin ja lihapullat (kamala minä, hyi hyi).
Itse söin pekonia ja kasviksia.
illemmalla grillataan pihvejä ja ei-syöpää-aiheuttavia makkaroita.

häh?
[QUOTE="vieras";24230156]Olipas teillä hienon kuuloista ruokaa :) Meillä tylsästi kanaa kermakastikkeessa, kera spaghetin...[/QUOTE]

? Mun mielestä niin tavallista arkiruokaa kuin voi olla.
Fetasalaattia on oma päivän ruokani.

Meillä syötiin lounaaksi possupihvejä, päälle sivelin grillimaisterin marinaadia ja rouhin chiligrillimaustetta, lisäksi uunivihanneksia ja salaattia.

Iltaruuasta en viellä tiijä.

"hmm"
[QUOTE="hmm";24230319]Just laitoin moussakan uuniin. Mietin vain tässä, pitäiskö samalla uunilla tehdä myös broilerivuokaa lapsille illaksi/huomiseksi. Eihän se ois iso juttu.[/QUOTE]

Niin ja lounaaksi meillä nuo söivät eilistä kesäkeittoa. Lasten herkkuruokaa.

"puddighinu"
Aamulla oli keksiä ja teetä koko perheelle, halukkaille jugurttia (jota söi vain allekirjoittanut). Välipalaksi jugurttijuomat lapsille (1,5v ja 3v), lounaaksi kotitekoiset porkkanaletut ja salaatti, illalla taidetaan syödä loput savustetusta ricotasta, salaattia ja joko pastaa tai sitten tuolla jääkaapissa näyttää olevan pikkupizzoja, nekin voisi syödä pois.

Yhteistyössä