Hakutulokset

1. E

Minkä kokoisia ne iltalehden jättivauvat olivat?

Mäkin luulin, että kunnon JÄTTIvauvoja syntynyt. Meidän pienessä lähipiirissa on syntynyt 3 kpl reilusti yli viisikiloisia vauvoja, viimeisin syntyi huhtikuussa.
  2. E

Lässyn lää mut ostin mulle ja miehelle sydämenpuolikkaan kaiverruksella :D

:heart: Meillä on vain sellaiset lapselliset nalle+sydänpuolikas-avaimenperät molemmilla, missä lukee jotain "forever" tms :whistle: Ostin ne joskus suhteen alkutaipaleella, mutta vielä se näyttää miehen avaimen perässä roikkuvan =)
  3. E

Sisaruksilla samat kummit?

Mun veli on esikoisen ja keskimmäisen sylikummi ja olisi vielä kolmannenkin, jos ei olisi mennyt eroamaan kirkosta ennen tytön syntymää. Odotan neljättä ja hänelle tulee sylikummiksi sydänystäväni, joka on myös esikoisen kummitäti.
  4. E

Voiko lähteä korkokengät jalassa

Korkkareilla mä lähtisin.
  5. E

asuuko ketään vanhemmassa omakotitalossa, esim rakennettu 50 luvulla tai sen jälkeen?

Mun lapsuudenkoti on rakennettu 50-luvulla. Muutimme taloon vuonna -88 ja siellä oli kaikki tarpeelliset mukavuudet. Ei hajuja tai hometta tai muitakaan ongelmia. Vanhempani ajan mittaan remppasivat taloa ja uusivat esim. suihkuhuoneen ja rakennuttivat samaan tilaan sähkösaunan (puusauna...
  6. E

Mitäs sitä on tännään jo tehty?

Pyykännyt, siivonnut, laittanut kalakeiton ja syötykin ollaan, istuttanut kanervat, tehnyt marmeladeja.
  7. E

paljonko teillä raskausviikkoja

Oisko jotain 26 paikkeilla....? Laskettu on kuitenkin 9.1.11,sen mä sentään muistan =)
  8. E

Kurpitsansiemenet

Kiitos! Sain poistettua kaikki ja niitä tuli aika kulhollinen :) Kokeilen vinkkejäsi.
  9. E

Kurpitsansiemenet

Sain isovanhemmiltani ISON kurpitsamöhkäleen, jota aloin nyt kovertaa. Sisällä paljon siemeniä ja mietin, mitä niistä voisi tehdä? Ei raaskisi poiskaan heittää. Ohjeita, ideoita, vinkkejä - kiitos!:flower:=)
  10. E

Saako äiti tuntea ylpeyttä?

Saa olla ja pitääkin olla =) =) Mäkin tunsin ylpeyttä,kun kerhotäti kehui keskimmäistä herttaiseksi pojaksi, joka tulee toimeen kaikkien kanssa ja esikoista taas kehui eskarin opettaja. Poika on kuulemma todella, todella kiltti, sosiaalinen ja reipas§. Ihana kuulla tällaisia asioita, kun...
  11. E

eikö kukaan koe sitä inhottavana että joutuu olemaan raskaana ja synnyttämään?

Kumpikin ihanaa aikaa :heart::heart: Kolme synnytystä ja neljäs raskaus meneillään :heart:
  12. E

Kiristää, joulun vietto jo nyt

Tai näin =) Mulla on kaikki isovanhemmat elossa, miehellä ei sukua Suomessa ole. Ennen teimme niin, että vanhempani ja me vietimme osan jouluaatosta äitini vanhemmilla, sieltä äkkiä vanhemmilleni, kun isän vanhemmat tulivat. Kamala kiire ja stressi koko jouluaaton. Nykyään kokoonnumme kaikki...
  13. E

Kiristää, joulun vietto jo nyt

Ettekö voisi kaikki kokoontua yhteen paikkaan, vai onko jo ideana ihan mahdoton?
  14. E

paras ruokaohjelma kuunaan töllössä?

Mulla menee melkein kaikki ruokaohjelmat :) Mikäs se oli sellainen vähän pulska, iloinen kaljupäinen mies Jimillä, joka kierteli maistelemassa kaikkea metkaa ympäri maailman? Planet Food on myös hyvä ja sitten FST:ltä tuleva tanskalainen ruokaohjelma,jossa se nainen (Anne joku?) kokkaa...ja...
  15. E

Hammaskoru

Älä ota!:x
  16. E

kids corner

Olen tilannut monesti ja tyytyväinen ollut tuotteisiin ja toimitukseen.
  17. E

Perunaketjusta tuli mieleen

Kyllä meillä syödään perunaa eniten. Riisiä, pastaa, couscousia, mannaa, fufua myös, mutta huomattavasti harvemmin. Perunasta tehdään muussia, keittoa, kuoriperunoita, laatikkoa, lohkoperunoita, paistinperunoita ja perunan lisäksi aterioilla on myös salaattia/kasviksia. Perunat viljelemme...
  18. E

Kuinka moni kuorii miehellensä perunat?

Kuorin silloin, kun mies ei ehdi jostain syystä pöydän ääreen kanssamme. Teen silloin lautasen hänelle valmiiksi, jonka vain lämmittää. Muuten kuorii kyllä itse ja jos sanoisi, että ei syö, mikäli en kuori perunoita, niin sitten olisi syömättä.
  19. E

Onko kukaan koskaan vaihtanu puhelinnumeroaan?

Nyt en ole muutamaan vuoteen vaihtanut, mutta ennen sitä vaihdoin, enkä mä mihinkään virastoihin ilmoitellut (mulle kyllä ikinä sellaisista soitetakaan). Mulla on vielä salainen numero, niin eipä sitä edes löydy mistään, mutta eipä tule epämieluisia puheluitakaan :) Itse oon ilmoitellut numeron...
  20. E

Mitä mieltä nimestä..

Ihan ok nimi ja kahdella ii:llä kirjoittaisin minäkin. Nätimpi niin.

Yhteistyössä