Saako äiti tuntea ylpeyttä?

Kun melkein 6-vuotiaan hampaat on kehuttu ehjiksi, hyvin hoidetuiksi ja tyttöä oikein reippaaksi ja hyvin käytäytyväksi. Ja lääkärissä todettu että lisää tälläisiä lapsia, kun oli niin reipas ja yhteistyökykyinen. Ja eskarin palaverissa huomattu että rasti on osaa-sarakkeessa joka ikisessä kohdassa ja kovasti kehuttu taitavaksi, tarkaksi ja mukavaksi leikkijäksi:heart:

möö
Kyllä saa. Mä olen myös ylpeä lapsestani. On hyvä tapainen, sosiaalinen, kiinnostunut taiteista ja luonnon ihmeistä, osaa lukea ja kirjoittaa jne jne :)
Tyttö on vajaa 7v.
Mun vauva <3

Saraldo
Saa tuntea ylpeyttä ja pitääkin tuntea. Ja pitää muistaa kertoa se myös sille lapselle! Mä olen sitä mieltä, että lapselle ei voi koskaan kehittyä liian hyvä itsetunto, päinvastoin siinä olisi aika paljonkin parannettavaa.

"jep"
Ihan ehdottomasti jokaisen vanhemman pitäisi tunteakin ylpeyttä lapsestaan ja näyttää se myös lapsille! Minäkin olen ihan rajattoman ylpeä joka päivä kahdesta ihanasta, taitavasta, suloisesta prinsessastani ja kyllä sitä joskus tekee mieli hehkuttaa myös jollekin hyvälle ystävälle/läheiselle.

KYLLÄ
minä kans ja juuri 6vuotiaasta kyse, päiväkodin keskustelussa tyttöä kovasti kehuttiin ja tiesin kyllä itsekkin, että osaa monenlaista hommaa tehdä hienosti.

ollaan äidit ja isit ylpeitä lapsistamme, sillätavoin kasvatam,me terveen itsetunnon omaavia aikuisia!

Tottakai saa tuntea ylpeyttä.
Mä tunsin tänään suurta ylpeyttä kun mun 2-vuotiaani kanssa selvittiin aamusta ilman raivaria. Ja vielä suurempaa ylpeyttä tunsin kun poika ilmoitti haluavansa ruoaksi kananmunia ja riisiä ja kun tehtiin niitä kalakastikkeen jatkeeksi niin söi kaksi isoa lautasellista eikä lähtenyt kertaakaan kesken ruokailun haahuilemaan pöydästä mihinkään.

Saa olla ja pitääkin olla =) =)

Mäkin tunsin ylpeyttä,kun kerhotäti kehui keskimmäistä herttaiseksi pojaksi, joka tulee toimeen kaikkien kanssa ja esikoista taas kehui eskarin opettaja. Poika on kuulemma todella, todella kiltti, sosiaalinen ja reipas§. Ihana kuulla tällaisia asioita, kun kotona meno on vähän toisenlaista useimmiten :whistle:

Yhteistyössä