Ei tarvi olla. Ei siihen teinien lupaa tarvitse olla rakastunut ja ostaa sulosia rakkaudenosotuslahjojaToihan on tapana teineillä kun alkaa seurustella.
Mun mies piti ihan mielellään, no itsehän ne ostikin. Mutta hän ei olekkaan mikään aijää esittävä köriläs jolla tietysti suomileijona kaulassa.en mä odota että se roikkuu sen kaulassa mut että pitää sitä mukana, vaikka kukkarossa tai jossain tallessa
Joo mut jos aikoo tehdä asian eteen jotain (hankkia luottamusta) niin ei kai kannata liikaa jäädä pyörimään noihin ajatuksiin vaan väkisin pyrkiä eteenpäin?? Näin mä olen tehnyt ja edistystä on ollut jonkun verran, joten se kannattaaAlkuperäinen kirjoittaja öh?;22196871:Eksä Pinklily selittäny joskus kuin aattelet et miehes ei susta välitä/pelkäät et se pettää tai kattelee muita tai jotain? ookei..
heh, no mun mies ei pidä koruja mut josko nyt edes siellä kukkarossa tai auton taustapeilissä Oon joskus jollain nähnyt et olis tossa roikkunu ))Mun mies piti ihan mielellään, no itsehän ne ostikin. Mutta hän ei olekkaan mikään aijää esittävä köriläs jolla tietysti suomileijona kaulassa.
Riippuu ihan miehes tyylistä...
Eli oli vaan sinun ajatuksia, ei todellisia tapahtumia? No mutta hyvä, että haluat yrittää jne. Monet luovuttaa niin helpolla.Joo mut jos aikoo tehdä asian eteen jotain (hankkia luottamusta) niin ei kai kannata liikaa jäädä pyörimään noihin ajatuksiin vaan väkisin pyrkiä eteenpäin?? Näin mä olen tehnyt ja edistystä on ollut jonkun verran, joten se kannattaa
Tän eteen on niin paljon annettu ettei viitti ihan hevillä luovuttaa...Alkuperäinen kirjoittaja öh?;22196934:Eli oli vaan sinun ajatuksia, ei todellisia tapahtumia? No mutta hyvä, että haluat yrittää jne. Monet luovuttaa niin helpolla.
niin juu ja siis kaikki oli väärinkäsitystä ja mulle valehdeltiin.. mutta en jaksa paneutua aisaan enempää...Alkuperäinen kirjoittaja öh?;22196934:Eli oli vaan sinun ajatuksia, ei todellisia tapahtumia? No mutta hyvä, että haluat yrittää jne. Monet luovuttaa niin helpolla.
Olimme jo kyllä kolmekymppisiä, ei teinejä ja alkuhuuman jälkeen jääneet muistoiksi laatikon pohjalle.Pieni yllätys miehelle ja ajattelin, että vois tykätä <3
Mä ainaki haluan kertoa myös esineillä rakastavani sitä ukkolaista vaikka sanonkin rakastan sinua joka päivä
Johtuneeko siitä, että ennen töihin menoa ei oo ollu varaa :/
Sekavaa tekstiä? No, mut niin oon mäki sekaisin