Lässyn lää mut ostin mulle ja miehelle sydämenpuolikkaan kaiverruksella :D

Pieni yllätys miehelle ja ajattelin, että vois tykätä <3
Mä ainaki haluan kertoa myös esineillä rakastavani sitä ukkolaista vaikka sanonkin rakastan sinua joka päivä :)

Johtuneeko siitä, että ennen töihin menoa ei oo ollu varaa :/

Sekavaa tekstiä? No, mut niin oon mäki sekaisin :p

Laulava Lomittaja
Mun kulta osti meille puolikkaat..Niissä ei kaiverrusta ole,mutta silti kannan omaani kaulassa aina..Ja en sitä kyllä pois ota ellei pakottavaa tarvetta tule.On se sen verran rakas..

:heart:

Meillä on vain sellaiset lapselliset nalle+sydänpuolikas-avaimenperät molemmilla, missä lukee jotain "forever" tms :whistle:
Ostin ne joskus suhteen alkutaipaleella, mutta vielä se näyttää miehen avaimen perässä roikkuvan =)

Meilläkin on sellaset.. Sain ystävänpäivälahjaksi pari vuotta sitten :) Ketju tosin on ollut jo kauan rikki enkä ole käyttänyt, mutta vois mennä korjauttaa :D
Se on sellanen höhlä nuori hieman teinimäinenkin rakkauskoru ja just siks niin ihana. Miksi rakkaudenosotukset ei voisi olla vähän hönttejä, useinhan ne on. Ja parhaita! ;)

[QUOTE="Nilli";22196841]Kuka mies tollasia suostuu pitämään... Tai no, onhan ne aikuisella naisellakin vähän teinejä.[/QUOTE]

en mä odota että se roikkuu sen kaulassa mut että pitää sitä mukana, vaikka kukkarossa :) tai jossain tallessa :)

Alkuperäinen kirjoittaja öh?;22196871:
Eksä Pinklily selittäny joskus kuin aattelet et miehes ei susta välitä/pelkäät et se pettää tai kattelee muita tai jotain? ookei..
Joo mut jos aikoo tehdä asian eteen jotain (hankkia luottamusta) niin ei kai kannata liikaa jäädä pyörimään noihin ajatuksiin vaan väkisin pyrkiä eteenpäin?? :) Näin mä olen tehnyt ja edistystä on ollut jonkun verran, joten se kannattaa :)

öh?
Joo mut jos aikoo tehdä asian eteen jotain (hankkia luottamusta) niin ei kai kannata liikaa jäädä pyörimään noihin ajatuksiin vaan väkisin pyrkiä eteenpäin?? :) Näin mä olen tehnyt ja edistystä on ollut jonkun verran, joten se kannattaa :)
Eli oli vaan sinun ajatuksia, ei todellisia tapahtumia? No mutta hyvä, että haluat yrittää jne. Monet luovuttaa niin helpolla.

Alkuperäinen kirjoittaja öh?;22196934:
Eli oli vaan sinun ajatuksia, ei todellisia tapahtumia? No mutta hyvä, että haluat yrittää jne. Monet luovuttaa niin helpolla.
niin juu ja siis kaikki oli väärinkäsitystä ja mulle valehdeltiin.. mutta en jaksa paneutua aisaan enempää...

"juu"
Voi heräs vanhat muistot mieleen ekasta rakkaudesta. Silloin toi oli niin hieno juttu, ikää kun oli se 17v...Jossain tuolla se puolikas on vielä tallessa, exän kuvan kanssa.

Mut nyt, no joo. Mä mieluummin osoitan rakkauteni teoin ja sanoin. Ei tuo tietty ihmisestä pahaa tee vaikka kantaskin, mut hiukka lapsellista minustakin. Jos mies mulle sellaisen ostas niin menis kyl vitsin piikkiin. Tiedän et hän ei yhtään käätyä kaulaansa laita ja minnen tollasta kantas. Meil on sormukset, ne riittää ulkoiseksi rakkauden merkiksi. Muuten sen rakkauven näkee meistä kyllä ilman hilujakin.

Ja toisen muistaa kyllä kun soitellaan kymmeniä kertoja päivässä toisillemme, suuntaan ja toiseen. Eipä meillä asiaa oo, kuhan höpötetään sana ja kaks. Että siinä on sit meitin "twin peaksit"

"sininen"
Mä olen tässä miettinyt jotain pientä korua tms. jonka ostaisin miehelle ensi kuussa synttärilahjaksi.

Mutta itse asiaan, aika ihanaa, ei se mitään vaikka on teiniä menoa... Se ajatushan on tärkein vai mitä?

"joku"
Pieni yllätys miehelle ja ajattelin, että vois tykätä <3
Mä ainaki haluan kertoa myös esineillä rakastavani sitä ukkolaista vaikka sanonkin rakastan sinua joka päivä :)

Johtuneeko siitä, että ennen töihin menoa ei oo ollu varaa :/

Sekavaa tekstiä? No, mut niin oon mäki sekaisin :p
Olimme jo kyllä kolmekymppisiä, ei teinejä ja alkuhuuman jälkeen jääneet muistoiksi laatikon pohjalle.

Yhteistyössä