Hakutulokset

1. L

apteekin oma raskaustesti

Luota vaan. Itselle kävi juuri noin. Seuraavana aamuna oli selkeä plussa. Poika kohta 3 kk.
  2. L

Te,ketkä olette saaneet "iltatähden" tai muuten lapsen saaneet yli 35v!

Itse muutamaa kuukautta vaille 39 ja juuri sain esikoiseni. Päin vastoin ihmetellään ettei kai vaan jää ainokaiseksi.
  3. L

Miks h*lvetissä joku on keksinyt laittaa nepparit vauvojen yöpukuihin??

Hear hear Ja kuka niitä ostaa????
  4. L

Rv 32 ja persus on kipeä?!

Mulla oli kanssa samanlaista kipua eikä sitä saanut edes venytettyä pois niin oudossa paikassa kipu oli. Lantion löystymiseen liittyi minulla. Ja nyt viisi viikkoa synnytyksestä vasta kipua onkin... Illalla en enää pääse edes sängystä tai sohvalta ylös. Nyt syynä epiduraalin jälkiseuraus. Ja...
  5. L

työkyky arviointi ja masennus?

Arvioinnissa ovat mm osasairauspäiväraha ja työkokeilu. Näihin lausunnot voi antaa työterveyslääkäri. Lisäksi voi tietty ohjata työterveyspsykologille. Tarkoitus löytää sekä sinulle että työnantajalle oikea ratkaisu ja että pääsisit palaan töihin mahd pikaisesti ja työnohella jatkamaan...
  6. L

Helmikuun helmet 2014 *helmikuussa* - meidän kuukausi!

Terveisiä Kättäriltä ja nyt taas kotona. Kävin 12 tunnin tarkastuksessa ja koska kaikki oli ok (ei tulehdusvaaraa) niin pääsin kotiin odottelemaan supistuksia... Mitään ei edelleenkään kuulu. Huomenna klo 8 sisään ellei aiemmin tule lähtöä. Kanavaa jäljellä sentti ja auki sentin, kätilö tunsi...
  7. L

Edelleenkään ei mitään kipuja ja supistukset säännöllisen epäsäännöllisiä. Noh ehkä se tahti kiihtyy kohta.
  8. L

Paljon onnea!!!! Minä olen enempi ollut lukijana, mutta ajattelin kirjoittaa oman tilannekartoitukseni. Rv 39+3 ja lapsivedet meni klo 1.30. Tuli sitten niin paljon, että jättisiteestä sai pönttöön kaataa :o Nyt odottelen supistuksia, vähän jo juilii. Jee.
  9. L

E pilleri asiaa!

Stressi? Itselläni pariin otteeseen ei menkkoja kuulunut pillereitä syödessä puoleen vuoteen ja syynä stressi.
  10. L

Miksi teetta lapsia useammille miehille?

Miksi miehet saavat lapsia useammalle naiselle?????
  11. L

Täytekakun tekoon vain tämä ilta aikaa. Tuleeko pohjasta hyvä vai mureneeko leikatessa?

Ja kunnon veitsi auttaa. Sellainen leipäveitsi millä on hyvä sahata.
  12. L

Kommetteja:?

Hyi. Toivottavasti jääkaapissa olevat ruoat säilytetään hyvin ettei vanhat saastuta myös vielä kelvollista ruokaa.
  13. L

Jos olisit saanut lapsen 18- vuotiaana, minkä ikäinen hän nyt olisi?

20 v. Todellisuudessa oodota n esikoistani rv 39 tällä hetkellä :)
  14. L

Onkohan mulla mitkä mahikset saada tämä työ?

Taustasi mukaan kyllä. Paljon riippuu muista hakijoista. Toivotan onnea!!!!
  15. L

Hartwall areena katsomo 106

Niin ja etukäteen ei voi tietää. Arvalla mennään.
  16. L

Hartwall areena katsomo 106

Riippuu aika paljon siitä miten lavarakennelma on toteutettu. Jossain konserteissa ei ole ollut lainkaan takaseinää joten on sentään jotain nähnyt ja toisissa taas ei ole nähnyt yhtään mitään.
  17. L

Mistä voi johtua melkein päivittäinen päänsärky?

Nukutko riittävästi? Säännöllinen elämänrytmi, syöminen ja kevyt liikunta voivat auttaa. Tai sitten ei. Yksi lääkäri on valaistanut minua myös ns särkylääkepäänsärystä. Eli liiallinen särkylääkkeiden syöminen aiheuttaa.
  18. L

5 1/2 kk koiranpentu tuhoaa kotia, auttakaa..

Mulla samaa harrastaa 3 vuotias leikattu kollikissa, joka on ollut mulla 4 kk saakka. Kaikki tiputtaa ja repii. Sanomalehteäkään en voi tilata. Leikitään kyllä ja huomiota saa, mutta tälle ei riitä mikään.
  19. L

Naapuri kaivelee roskiksia

Täällä taloyhtiön hallituksen jäsen on laajentanut dyykkausta ja menee omin luvin toisten vinttikaappeihin. Lisäksi ottaa kaiken mukaansa minkä kädestäni lasket ja selkäsi käännät. Kyttää rapussa vintille menijöitä ja mitä saisi 'varastettua'. Toisten tavarat hän myy kirpputorilla.
  20. L

Lapsellinen ukko

Tsemppiä!!! Exäni oli samanlainen ja ihan yhtä pitkää päivää tehtiin töissä ja minulla oli vielä pidempi työmatka. Erohan siinä tuli.

Yhteistyössä