Hakutulokset

1. L

Hormonikierukka

Helsingissä ilmainen 35 vuotta täyttäneille
  2. L

Ketä julkkista sun mies muistuttaa?

Will Smith
  3. L

Mies 32 v., nainen 41 v., mitä ajatuksia herättää, voiko onnistua?

Minä 38 ja mies 30, hyvin pyyhkii.
  4. L

Googletin liian myöhään ja selvisi, että hotellimme huoneissa ollut torakoita, lutikoita ja hometta. Miten varaudun?

No kyllä olen esim ihmiskirppuihin törmännyt 5-tähden huippuresortissakin. Samoin todella puhtaisiin hostelleihin. Ettei ne tähdet aina kerro kaikkea.
  5. L

Lapsi sai eilen syntymäpäiväkutsun juhlat 23.12

Mun kissa on syntynyt 23.12. IIK :)
  6. L

Kaksikieliselle nimi?? Mitä mieltä

Minulla ulkomaalainen mies ja lapsi syntymässä. Nimeksi on päätetty antaa suomalainen nimi, joka toimii myös toisessa maassa. Sukunimi tulee äidiltä, helpompi kirjoittaa vaikkei olekaan supisuomalainen sukunimi. Maassa maan tavalla toimii meillä.
  7. L

Mikä on teille SE joulukukka

Jouluruusuun ihastuin viime vuonna. Minäkään en ymmärrä mitään värjättyjä, ällöttää jo ne siniseksi värjätyt normiruusut. Ja vielä pahempi kimalteilla. Tulee mieleen 70-luvun disco.
  8. L

Mikä on teille SE joulukukka

Hyasintti tuoksun puolesta.
  9. L

Lähden opiskelemaan - en voikaan, tapan itseni - en tapakaan, ryhdyn yrittäjäksi - ... ÄLKÄÄ VASTATKO NOIHIN

Mua rupesi samoin aamulla ärsyttämään oikein kunnolla. Huoh.
  10. L

Jos maksaa kaverille etukäteen liittymän maksut ja hän sulkeekin sen niin miten ihmeessä todistan että on velkaa?

Sulkemaan pystyy, mutta kk maksut on maksettava sopimuksen loppuun jos on määräaikainen sopimus.

Yhteistyössä