Mies 32 v., nainen 41 v., mitä ajatuksia herättää, voiko onnistua?

• Viestiketjun aloittaja "a p"
  • Ensimmäinen viesti
"vierailija"
Ei herätä mitään ajatuksia. Oma mies on mua 5 vuotta nuorempi, työkaverillani on mies, joka on häntä 16 vuotta nuorempi. Ovat olleet yhdessä jo 20 vuotta.

Voi onnistua tai sitten ei. Niinkun kaikki suhteet.

"a p"
[QUOTE="Male";29344117]Jos nainen on karvainen möykky, ei onnistu.[/QUOTE]

No ei ole. :-D Minä, eli nainen olen hoikka, pitkähiuksinen ja rypytön, yleensä minua luullaan noin 32-35-vuotiaaksi. Mies näyttää ikäiseltään mutta on minua pidempi ja painaa 25 kg enemmän. :)

Näin
[QUOTE="a p";29344109]Joo tuo mietityttää eniten, muttei ole tuosta vielä puhuttu. Itsellä yksi lapsi, miehellä ei lapsia.[/QUOTE]

Siitä pitää puhua ja pian.
Itse hylkäsin 41-vuotiaana suhteen 34-vuotiaaseen mieheen siksi että hänellä ei ollut lapsia ja arvelin että niitä kumminkin jossain vaiheessa haluaa.

ajattelen
Äidilläni on 9 vuotta nuorempi puoliso, mutta he tapasivat hieman myöhemmässä iässä kuin te, äiti oli silloin vähän vaille 50 silloin, joten lapsia ei enää voinut tullakaan. He ovat olleet naimisissa yli 20 vuotta jo. Äitini on hyvin nuorekas eikä heidän ikäeroaan huomaa, jos ei tiedä.

"Male"
[QUOTE="a p";29344128]No ei ole. :-D Minä, eli nainen olen hoikka, pitkähiuksinen ja rypytön, yleensä minua luullaan noin 32-35-vuotiaaksi. Mies näyttää ikäiseltään mutta on minua pidempi ja painaa 25 kg enemmän. :)[/QUOTE]

Heh, näin mä vähän epäilinkin koska karvainen möykky ei onnistu parisuhteessa oli iät mitä tahansa.

Siis mitä
Miksi tuollaista pitää edes miettiä? Oletteko vähän vajaita, vai mikä mietityttää ihan selvästi aikuisten parisuhteessa?

Lisäksi tuo ikäero ei ole edes ikäero eikä mikään. Ei hemmetti..kaikkea sitä kuuleekin kyseltävän.

Yhteistyössä