Mikä on teille SE joulukukka

• Viestiketjun aloittaja Wieruus
  • Ensimmäinen viesti
Wieruus
Mikä pitää olla joka vuosi?

Itse rakastan amarylliksia ja tänä vuonna on joulukaktuskin.

Olen vain niin onneton viherpeukalo, että saa nähdä kuolevatko jo ennen joulua.
Amarylliksessa on kaksi komee nuppua, mutta enköhän onnistu jotenkin sössimään että kuolee ennen kuin avautuvat.:snotty:

En tiedä, kaikki käy mulle. Ehkä joku kookas monilatvainen joulutähti on hienoin, muttei sekään mikään pakollinen ole.

Ainoa must on metsästä haettu luonnollinen joulukuusi. Musta ne torien ylileikellyt kasvatuskuuset on kamalia, varsinkin jos viimeinen leikkaus on tehty niin että se näkyy.

Viimeksi muokattu:
Wieruus
Tämän vuoden uutuus (?) on ilmeisesti värjätyt joulutähdet jotka on uitettu kimalteessa... En oikein osannut olla mitään mieltä sinisestä kimaltavasta kukasta jonka löysin kaupasta.
Samoin oli jotain värjättyjä ja kiiltäviä mehikasveja.

Jouluruusuun ihastuin viime vuonna.

Minäkään en ymmärrä mitään värjättyjä, ällöttää jo ne siniseksi värjätyt normiruusut. Ja vielä pahempi kimalteilla. Tulee mieleen 70-luvun disco.

Joulukuusi on meidän kukkamme.

Hyasintti on ehdoton nöynöy - tuoksu on niin järkyttävän voimakas ja henkeenottava, että ei todellakaan tule ulko- ovea pitemmälle, vaikka kuinka olis rakkaudella annettu ja kauniiseen pakettiin kääritty.

Joulutähti on kyllä kaunis ja näyttävä, valkoisena tykkään siitä enemmän kuin punaisena. Mutta mulla on siitäkin huonot kokemukset, johtuen kyllä suurimmaksi osaksi omista onnettomista hortonomin taidoistani - mä saan sen loppuun todella nopeasti :snotty:. Taito se on sekin :D

Tjaa...tulilatva :)! Siitä mä tykkään ja kiva, kun se on vallannut alaa jouluisin kukkamarkkinoilla. Semmoisen pikkuisen voisin huoliakin/hommatakin. Ja valkoisena mieluusti, kiitos :).

Yhteistyössä