Hakutulokset

1. K

Huhuu, turuttaret!!!!!!

Ei kun Järvenpäähän! :D (esikoiseni tyttöystävä asuu siellä....)
  2. K

Huhuu, turuttaret!!!!!!

Lauantai 17.3 ok, riippuu toki ajasta??? Meillä treenit 16-17:30, mä voisin vaikka jättää väliin, mutta tyttö ei....
  3. K

Onko teillä ollut ennakkoaavistusta syntymättömien lasten sukupuolista?

Isommista en muista...miten niin dementia??? Mutta kaksosia kun odotin, heti kun sain tietää, että kaksi oli tulossa, oli mulla jo nimetkin valmiina. Noh, ne nimet toukokuussa 5-vuotta täyttävät pojat sitten saivatkin! Esikoinen oli poika, toinen lapseni tyttö!
  4. K

Huhuu, turuttaret!!!!!!

Paikasta en osaa sanoa, mulle käy kaikki. Ajasta....noh, 10.3. ei sovi mulle, lähden tytön kanssa Helsinkiin, tyttö aikoo aloittaa kisauransa silloin! Äitiä jännittää, mutta onneksi isoveikka on lupautunut auttamaan! Toki eihän tää nyt mun pääsemisestä oo kiinni, mutta kiva olis tulla mukaan!
  5. K

Mun 15v poikani aikoo alkaa lähihoitajaksi.

Peesi! Tai siis, eihän tuo vielä ole paikkaa saanut, kun yhteishakukin on vasta edessäpäin! Oma tyttö vasta vajaa kuukausi sitten löysi paikan, johon haluaa hakea. Lukio ei óle ollut suunnitelmissa muutenkaan. Olen onnellinen, että löysi "oman paikkansa", nyt vaan toivon, että tyttö sinne...
  6. K

Sterilisaation purku ja vauvatoiveet

Mulle tehtiin purku...ööö, koskas, 6-7 vuotta sitten. Kaksospojat täyttävät toukokuussa 5 vuotta. Purun jälkeen eka raskaus oli keskeytynyt keskenmeno ja toinen tuulimuna. Kolmannella kerralla sitten tosiaan tärppäsi kunnolla, kaksi apinaa sain! :D Olin siis kolme kertaa raskaana vuoden...
  7. K

"Nuoria" 40+ äitejä?

Mun kaksospojat syntyivät tasan kolme viikkoa ennen 40-vuotispäivääni! =) Ihan kaksikko, keskeytyneen keskenmenon ja tuulimunan jälkeen... Mulla tosin on jo kaksi vanhempaakin lasta, esikoispoikani kohta 24-vuotias (ja ei, ei toivoakaan mummoutumisesta hänen toimestaan) ja tyttäreni...
  8. K

Tietääkö kukaan tierasitteista? Naapuri on jumissa pihallamme, koska emme ole tehneet lumitöitä.

Siis varmaksi mä en tiedä, mutta meidän tontin läpi kulkee tie kahdelle naapurille. Ikinä ei olla sitä aurattu, miksi, koska me emme tietä edes käytä. Olishan se nyt aika kohtuutonta, jos mä joutuisin kolalla vetäsemään sellaset 100 metriä tietä, jota en käytä. Naapurit kuitenkin saa...
  9. K

2-vuotiaskin jaksaa kohtuullisen kaupunkireissun ilman rattaita. Miksi aikuiset aliarvioivat lapsen jaksamista?

Menee mulla nyt ihan ohi ap:n aiheen, mutta mä ja tyttö kyllä mennään harrastamaan autolla! Kun on matkaa liki 40 km.... No, treenit kaksi kertaa viikossa, vaan tuon lisäksi kyllä lenkkeillään ja muutenkin liikutaan! 05/07 tuplat ei oo kovin paljon koskaan rattaissa istuneet, mutta 2-vuotiaina...
  10. K

Te joilla kaksi lasta kolmen vuoden sisään?

No kommentoin tähän, vaikka olikin toiselle kysymys asetettu! Luulen, huom en tiedä, että on helpompaa, kun on yksi taapero ja kaksoset. Tai ainakin näin olen ymmärtänyt muutaman tuplaäitiystäväni elämää seuranneena. Löytyy siis molemmin päin... Itsellä minuutin ikäerolla, on kyllä eri asia...
  11. K

Ystäväni pitää lapsettomat häät, eikä ymmärrä, etten minä voi 2kk ikäistä imetettävää vauvaa jättää..

Juu, ja on niitä ihmisiä, jotka elävät mustavalkoisessa maailmassa, ja sitten niitä, joilla on siinä välissä kaikki sateenkaaren värit ja välisävytkin vielä! Ensinnäkin, korvikkeet eivät sovi kaikille vauvoille. Tai sitten kaikki korvikkeet eivät sovi! Etsi siinä sitten se, joka sopii...yksien...
  12. K

Huhuu, turuttaret!!!!!!

Ok, pitää siis varmistaa, mustana! Kun en millään jaksa koskaan kirjautua...:vampire:
  13. K

Telkkarigallup: a) onko teillä telkkaria b) maksatteko TV-lupamaksua?

Kyllä, meillä on montakin telkkaria! ;) Ja kyllä, lupamaksut on maksettu! P.S.Lupamaksu-uudistus otetaan meillä hyvillä mielin vastaan, amksetaan sitten vähemmän kuin ennen!
  14. K

"Pieni" epäkohta joulun ajan lahjakorttien jaossa

Ei nuo lahjakortit tuu kirkon kirstusta, vaan SPR:n ja MLL:n lompakoista. Niin, tuttua varsinkin tuo alkoholistien hyysääminen, sivustaseuranneena onneksi vain, kyllä monta kertaa ihmetytti se toiminta! Muka lasten parhaaksi.... Anatolia, oikein upeeta, kun viitsit ystävääsi auttaa...
  15. K

Sterilisaation purku?!?

Olin leski, yksin kahden laosen kanssa, ei oikein tuntunut siltä, että elämää oli vielä edessäkin....vaikka kuinka olisin ajatellut, olisin varmasti päätynyt samaan lopputulokseen! Et jos..... ???
  16. K

Sterilisaation purku?!?

Niin no, kaikkihan nyt toki tietää kaiken tulevan tarkkaan etukäteen.... :stick: Sanotaanko, että koko elämä meni päälaelleen, kun löysin nykyisen mieheni. Ja kun en tuota tiennyt silloin, kun sterilisaatiota suunnittelin... Elämä vie ja elämä tuo, yllätyksiäkin! :heart:
  17. K

Sterilisaation purku?!?

On tehty! Ihan menin terveyskeskuslääkärille, siitä se sitten lähti.... Mulla kesti koko prosessi noin vuoden, ensimmäisestä lääkärikäynnistä purkuun. Kun tutkivat, myös miehen siittiöt, ja sitten tietenkin vähän jonoakin, kun ei tuo purkuleikkaus ole kuitenkaan ihan kaikkein kiireisin...
  18. K

Kiitos niille vanhemmille jotka tuovat lapsensa puolikuntoisena hoitoon!

Yksi hyvä vinkki näille vanhemmille....syöttäkää lapsillenne probiootteja ja d-vitamiinia, vastustuskyky nousee, eikä sairastuta enää niin helposti! Kyllä meinkin pojat päiväkotiin menevät pienessä nuhassa tai yskässä, muutoin tosiaan saisivat olla puolikin vuotta pois, mutta reippaina. Jos...
  19. K

Lapsiperheet on kaikkein onnettomampia

Samaa mieltä! Aika paljon monessa muussakin asiassa oma asenne vaikuttaa todella paljon. Meillä on kärsitty univelasta monen muunkin tarpeeseen, 4,5 vuotta.... Kaksospojat, mies reissuhommissa, aika kiinni olen ollut noissa pojissa, väsyneenä, mutta silti onnellisena. Noh, eihän mikään...
  20. K

atoopikot tai sellaisten äidit....

Haa, lisään vielä....probiootteja, kun suolisto on kunnossa (ei välttämättä nytkään oo huonossa, mutta aina voi kokeilla parantaa) niin vaikuttaa myös ihoon. Toki muutenkin yleinen hyvinvointi, vitamiinit, hivenaineet yms. Mutta mä suosin omalla perheellä mieluummin kaikkea muuta kuin lääkkeitä...

Yhteistyössä