"vieras"
=) =) =)
Lupa maksettu taas vuoden ajaksi eikä tarvitse pelätä kun joku pimputtelee ovikelloa
Lupa maksettu taas vuoden ajaksi eikä tarvitse pelätä kun joku pimputtelee ovikelloa
eipä sillä ole väliä millanen televisio ja montaako ohjelmaa katsot tv:stä,sulla on tv olemassa ja sen mukaan sulla pitäisi olla tv-lupa..Minä en maksa sen takia, että minulla on vanha ja huono TV ja katson siitä tosi vähän ohjelmia. Lisäksi asun yksin, jolloin TV:lle tulee entistä vähemmän käyttöä. Nyt katson tuota Hiljaa toivotut -ohjelmaa ja vaalit seurasin TV:stä, mutta nämä molemmat voisin seurata myös netistä. En halua maksaa sitä 250 euroa? vuodessa, koska katson ehkä yhden TV-ohjelman vuodessa ja TV:kin on tosi huonolaatuinen.
Minä en koe, että saan vastinetta TV-luvalle niin siksi en sitä maksa. Samasta syystä erosin aikoinaan kirkostakin, saatan silti käydä kirkossa joskus, vaikka en siitä mitään kirkollisveroa maksakaan.eipä sillä ole väliä millanen televisio ja montaako ohjelmaa katsot tv:stä,sulla on tv olemassa ja sen mukaan sulla pitäisi olla tv-lupa..