Telkkarigallup: a) onko teillä telkkaria b) maksatteko TV-lupamaksua?

• Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
On telkkari, emme maksa lupamaksua =P Koskaan ei olla maksettu. Ensin oltiin köyhiä opiskelijoita, sitten olin kotona lasten kanssa ja oltiin siksi köyhiä. Nyt olen töissä, mutta kohta se tulee se YLE-vero. Mitä sitä turhaan enää kun ei tähänkään asti. Telkkareita on meillä 3 kpl X)
Kerran on tarkastaja käynyt. Sanoin, että me käytetään telkkaria vain videoiden katseluun. Eipä siinä sitten mitään... =P

"vieras"
On joo ja nykyään maksan. Meillä ravaa niin paljon mulle tuntematonta porukkaa, joille on avattava ovi, että olishan se piinaa olla ilman ja pelätä joka ovikellon soitolla. Myös isommat koululaiset on itsekseen kotona, joten olis aika karua valistaa että "jos se on tarkastaja niin...".
Aikoinaan oltiin vuosia maksamatta.

hrehre
ei ole telkkaria, joten luonnollisesti ei ole lupamaksuaakaan.

heh joskus vitsailtiin miehen kanssa että pitäskö ottaa kaukosäädin käteen kun avaa oven...ja sitten jos olis lupatarkastaja niin pyytää peremmälle ja olkkarissa muka sanoa että odotappas hetki niin laitan tän telkun äänen vähän pienemmälle ja osotella tv tasoa jolla siis ei ole mitään televisiota ...

Minä en maksa sen takia, että minulla on vanha ja huono TV ja katson siitä tosi vähän ohjelmia. Lisäksi asun yksin, jolloin TV:lle tulee entistä vähemmän käyttöä. Nyt katson tuota Hiljaa toivotut -ohjelmaa ja vaalit seurasin TV:stä, mutta nämä molemmat voisin seurata myös netistä. En halua maksaa sitä 250 euroa? vuodessa, koska katson ehkä yhden TV-ohjelman vuodessa ja TV:kin on tosi huonolaatuinen.

Minä en maksa sen takia, että minulla on vanha ja huono TV ja katson siitä tosi vähän ohjelmia. Lisäksi asun yksin, jolloin TV:lle tulee entistä vähemmän käyttöä. Nyt katson tuota Hiljaa toivotut -ohjelmaa ja vaalit seurasin TV:stä, mutta nämä molemmat voisin seurata myös netistä. En halua maksaa sitä 250 euroa? vuodessa, koska katson ehkä yhden TV-ohjelman vuodessa ja TV:kin on tosi huonolaatuinen.
eipä sillä ole väliä millanen televisio ja montaako ohjelmaa katsot tv:stä,sulla on tv olemassa ja sen mukaan sulla pitäisi olla tv-lupa..

Yhteistyössä