Hakutulokset

1. K

Millaisia joululahjoja olette ostaneet / suunnittelette ostavanne lapsillenne? Minkä ikäiset?

Tyttö 15v saa Marimekon laukun, sähkökitaran, kaulakorun, lempisuklaata, ja joku hajuvesikin. Saa myös kummeilta ja mammoilta ja muualta! Isoisältään sai jo yhdistetyn synttäri/joululahjan, 2000 € skootteriin ja mopokorttiin. (joka tuli maksamaan yli 700 €, kun ajokoe jouduttiin uusimaan)...
  2. K

atoopikot tai sellaisten äidit....

Muuta ei just nyt tuu mieleen, kuin aloe vera. Sisäisesti nautittuna siis! On auttanut monia iho-ongelmaisia, siis tarkoitan ihmisiä, joita tunnen, en kuulopuheita! :)
  3. K

Päiväkodista "suututtiin", kun kukaan ei päässyt tulemaan paikalle vaikka lapsi löi päänsä ja joutui käymään terveysk.

No eihän tässä tapauksessa ole edes yritetty soittaa miehen osastolle tms, en nyt muista tarkkaan, vaikka numero oli annettu päiväkotiin. Olivat VAIN miehen kännykkään soittaneet...
  4. K

Jos voittaisit tänään 5 miljoonaa lotossa, mitä ostaisit ekana kun saisit rahat tilille odotusajan jälkeen?

Rahoja odotellessa hankkisin isoäidilleni paikan yksityisestä hoivakodista. Uusi omakotitalo listalla myös. Jompi kumpi noista olis ekana maksussa! Sen jälkeen....kaikenlaista! :)
  5. K

Kuka lähtis mukaan viiden kiloon tiputukseen?

Mä loin ryhmän nimeltä Viiden kilon tiputus, sinne vaan sitten. Ryhmä on suljettu, eli yksityisyys on tätä palstaa parempi! Tervetuloa mukaan! Tai siis kerhon loin.....:ashamed:
  6. K

Kuka lähtis mukaan viiden kiloon tiputukseen?

Mukaan tulen! Paino jämähtänyt, noh, meni toi pätkäpaasto vähän tauolle... Pituutta 168 cm, ja painoi noin 59,5 kg. Tavoite on noin 55 kg ollut jo kauan! Keväällä painoin vielä liki 73 kg :ashamed: Mulla on tarkoitus jatkaa tuota pätkäpaastoa, minä päivänä aloitan on vielä arvoitus.... Sen...
  7. K

>>> Lokakuun laihduttajat, uudet tervetuloa mukaan! <<<

Viikko ja viisi päivää takana pätkäpaastoa Jussi Riekin ohjeistuksella. Painoa lähtenyt 3,1 kg. Tänään siis 59,1 kg! ;) Vau, mä melkein jo rakastan Jussia! Pituutta mulla on kai yhä se 168 cm, eli BMI alkaa olla jo aika hyvä, 20,94. Tavoite siis 56 kg, jonka jälkeen alkaa hieman rankempi treeni...
  8. K

Mihin perustuu ajatus siitä, että nuorena jaksaa?

Jaa, yksilöitä ollaan kaikki. Eipä ne kaikki parikymppisetkään välttämättä ole kovin kummoisessa kunnossa, fyysisesti, toisaalta, moni nelikymppinen saattaa olla huippukunnossa! Mun on pakko nyt vähän hehkuttaa, kaikki, siis KAIKKI tutut ihmettelevät, miten mä jaksan ja olen jaksanut. Minä...
  9. K

Kaverilleni on tehty se lihavuusleikkaus...

Miksi se on kauhea ajatus? Kun ei saa ahmia? Leikkauksen jälkeen saa syödä useammin, vaikka sitten vähemmän kerrallaan, ei se nyt niin paha asia ole! ;) Ja mikä on normaali määrä???
  10. K

Kaverilleni on tehty se lihavuusleikkaus...

Ei nyt ihan noinkaan. Jonkin verran joutuu varmasti syömään purkista lisää ravintoaineita, mutta paljon pystyy ruokavalinnoillaan tekemään. Mutta tuohon syömisten rajoittuneisuuteen....ei pidä paikkaansa sitten ollenkaan. Kun leikkauksesta on kulunut tarpeeksi aikaa, saa ja voi syödä mitä...
  11. K

>>> Lokakuun laihduttajat, uudet tervetuloa mukaan! <<<

Hei, oletko nainen vai mies? Sori, palstailen niin vähän, etten tiedä... Mä vaan tuon pätkäpaaston kestosta päättelisin, että mies, kun naisille on suositus 14 h. Millä ohjeilla sä toteutat tuon? Itse hankin Jussi Riekin Rasvanpoltto-oppaan e-kirjana, ja oon ihan ihastunut koko opukseen, ja...
  12. K

Äänestys: Paras keino painonpudotukseen

Äänestin joku muu. Mun kohdalla toimii ruoka-aikojen säännöllisyys, määrän kohtuullisuus ilman nälkää, kaikkea kohtuudella, herkkupäivää en pidä. Herkuttelen siis kun herkut tulevat vastaan. Ja siis vielä liikunnan lisäys, liikun niin, kuin tuntuu hyvältä, eli mitä milloinkin. Kasviksia toki...
  13. K

....

:wave: Täällä yksi reissuleski myös! :saint: Ja väitän minäkin, että lapsillani on hyvä isä!
  14. K

kumman ottaisit: vauvan vai miljoona euroa?

No miljoona euroa tietenkin! Neljä lasta riittää, ja kun ikäkin alkaa painaa, niin en todellakaan enää vauvasta haaveile! ;)
  15. K

Mikä olisi hyvä rippilahja tytölle??

Mun tyttö toivoi rahaa, mutta kystyttäessä sanoi, että korutkin ok. Sai sitten molempia! Mopon saa piakkoin, jahka päästään selvyyteen, minkä haluaa, lahjaksi tuokin, mopokorttia varten sai rippilahjaksikin jo rahaa, osan rahoista käyttää (tai taisi jo käyttää, on nyt Turussa ostoksilla...
  16. K

se tuli sit 70e pikavoitto

No, mä sain elämäni ensimmäisen (ja viimeisen) ylinopeussakon viime alkusyksystä. Nopeus mulla oli 40 km/h, rajoitus oli 30 km/h. No, alamäki, ja seurasin enemmän liikennettä kuin nopeusmittaria, sakkoa tuli jotain saman verran kuin Rollolaisen ukollekin. Tarkkaa euromäärää en muista, enää. Eli...
  17. K

G: Uusperheellisille

En kadu, todellakaan! :heart:
  18. K

Äänestys: lasten lukumäärä perheessäsi?

4 lastahan mulla on, miehen kanssa 2 yhteistä niistä, vaan ei kotona kuin 3. Esikoinen asunut jo 5 vuotta omillaan.
  19. K

G: Mitä mieltä aikuisesta, joka viettää joka vuosi synttärinsä...

No, meillä on tapana kahvitella aikuistenkin synttärit, vanhin yli 80 jo, ja lahjatkin kuuluvat asiaan, mutta jos ei lahjaa ole, niin eipä siitä kukaan ole suuttunut. Ihan vaapaaehtoista on nuo lahjat meillä. Mukavaahan tuo on tavata rakkaita ihmisiä syntymäpäivienkin merkeissä. Eli eihän tuo...
  20. K

G: paljonko olet poiminut mustikoita tänä kesänä?

Vasta noin kahdeksan litraa, mutta mä en ole vielä päässyt kunnolla vauhtiin! :p

Yhteistyössä