Kuka lähtis mukaan viiden kiloon tiputukseen?

Paino on kivunnut salakavalasti taas sellaiselle vyöhykkeelle että kohta alkaa kymmenluku väärällä numerolla. :snotty: Nyt pitäisi saada reipas ote kiloista ja hilattua alaspäin.

Ensialkuun tavoitteena -5kg jonka meinaan saavuttaa vuoden loppuun mennessä ( olkoonkin joulu.. :popcorn: ) jonka jälkeen vielä toinen -5kg mut se saa olla sitten kevään tavoite. Olisko joku joka lähtee messiin tiputtelemaan kiloja ja vaihtamaan onnistumisia, epäonnistumisia ja niin pois päin..? :D

Viimeksi muokattu:
Jeeee.. :D

Kyllä mua ainakin tsemppaa että on joku jolle purkaa tuntemuksia.. ja kun tietää ettei ole ainoa joka kamppailee kilojen kanssa. Mitkä sun mitat on tällä hetkellä? Mun on 159/69.... :snotty:

Mä nyt käyn kilojen kimppuun sillä että pienennän ruoka-annoksia - tai pikemminkin lisään salaatin määrää ja vähennän muuta. Leipää yritän jättää vähemmälle, syön ihan liikaa sitä.... itseasiassa voisin elää pelkällä leivällä. :rolleyes: Iltasyömisen pyrin jättämään pois tai ainakin muuttamaan kevyemmäksi. Ja max keksi/suklaapalanen tmv. kahvilla - ei koko levyä..

Liikkumaankin kai pitäisi alkaa. Kesällä kävin lähes joka ilta tunnin parin lenkkejä mutta sitten pitkän lomareissun jälkeen jäi koko homma. Ja nyt on tosi hankala saada taas itseään niskasta kiinni.... :snotty:

Mites sä ajattelit käydä toimeen?

Jätän limsat, suklaat ja sipsit pois ruokavaliosta :D
Koitan tosissani lisätä salaattien määrää, ehkä välipalanakin puhtaasti vihanneksia ja kerta viikkoon pelkkä kasvispäivä.

Liikunnan puolesta mulla on ihan rapakunto. Eilen tuli itku kun kävin selälleni lattialle, selkä on niin jumissa ettei voi maata. Noh, pitkien verryttelyjen jälkeen pahimmat lukot aukes; joten mulla on zumbaa ja venyttelyjä niin että lämmin tulee, noin tunti, lisäksi lihaskuntoa lattialla ja soutulaitteella. Hyötyliikuntaan panostan tehostamalla vaunulenkkejä, nykyisin taidan enempi pelätä että tulee hiki niin hissukseen kuljen :D

Kodin ulkopuolelle en vielä hetkeen ole menossa harrastamaan kun talossa pieni vauva ja aika tahtoo aina loppua kesken. Mut toiveissa olisi palata hevosen selkään (ja varmasti vielä nopeammin alas), sekä spinning & muille jumppatunneille.

Onko sulla mitään liikuntaharrastuksia nyt tai haaveissa? Millainen liikuntatausta sulla on ennestään?

Kiva että lisää porukkaa tulee mukaan.. :)

Mä olen nuorempana harrastanut kilpaurheilua mutta se on jäänyt jo aikaa sitten. Nyt aikuisena olin jossain vaiheessa ihan koukussa pumppeihin, zumbiin, ym. ohjattuihin juttuihin ja ravasinkin niissä useana iltana viikossa. Mutta sekin on jäänyt.. :snotty:

Nyt olisi tarkoitus että aloitan ihan lenkkeilemällä; jos saisi muutamana iltana viikossa lähdettyä kävelylenkille ja kunnon taas kohotessa jopa ehkä hölkätä/juosta. Vuoden alussa jos liittyisi taas johonkin missä alkaa uudet jumpat. Kotona voisin jumpata mutta itseni tuntien, se saattaa jäädä suunnittelun tasolle.... kun saan illalla nuo kolme termiittiä nukkumaan, en ehkä ensimmäisenä jaksa alkaa ajattelemaan jumppaamista.. :whistle:

Mitkä sun keinot on Vieras? :wave:

Mitä olette mieltä; kirjoitellaanko tähän samaan ketjuun vai perustetaanko uusi jollain helposti löydettävällä otsikolla? Päivitetäänkö painoa kuinka usein? Ym....

Mulla on onneksi tässä mies ruoskimassa, hänen kontollaan on jo suodattaa tuolla ovella ettei kukaan kanna suklaata tänne (appi tykkäisi hemmotella mua fazerin sinisellä), mulla on sen suhteen vakavia ongelmia, siitä ei tule mitään että muka söisin yhden palan kun mussutan sen koko levyn yhdellä istumalla :/

Eilen jo saatiin porukalla tehtyä lihaskunnot kun esikoinen liittyi mukaan, kamalaa että vajaat 3veellä on parempi kunto kuin mulla, pieni heräte todellisuuteen :(

Mulla on sama juttu suklaan suhteen. Sain jo yhdessä vaiheessa opetettua itseni siihen että söin vaan niitä pieniä patukoita ( Pätkis, tmv. ) mutta sitten pikkuhiljaa koot kasvoivat ja nykyään tarttuu se hiivatin levy matkaan liian usein.. :vampire:

Toinen ongelma on sipsit ja dippi.. :kieh:

Mie tuun mukaan. Pituutta 160 cm ja painoa 58-60 (en oo viime viikkoina käynyt puntarilla, kun on niin turvottut olo). Tavoite ois n. 55 kg.

Keinoina liikunnan lisääminen (pumppi, lenkkeily, ja hiihtäminen) ja herkuttelun vähentäminen. Normaali ruokavalio ja -rytmi mulla on aika hyvin reilassa, mutta tuo herkuttelu on karannut nyt ihan käsistä. Lisäks venäytin nilkkani aika pahasti reilu kuukausi sitten ja se esti liikkumisen.

kilojen kadottaja
Minäkin olisin innokas mukaan, mutta en haluaisia alkaa täällä kertoilemaan näin julkisesti painoani, eli mustuisin heti, mutta en tällä palstalla, olisiko kerhon perustamisessa ideaa? Tässä olisi heti yksi jäsen lisää!

Mukaan tulen! Paino jämähtänyt, noh, meni toi pätkäpaasto vähän tauolle...

Pituutta 168 cm, ja painoi noin 59,5 kg. Tavoite on noin 55 kg ollut jo kauan! Keväällä painoin vielä liki 73 kg :ashamed:

Mulla on tarkoitus jatkaa tuota pätkäpaastoa, minä päivänä aloitan on vielä arvoitus.... Sen lisäksi liikunnan lisäystä, varsinkin rankan liikunnan! :kieh: Aloitin tyttöni kanssa tiistaina brasilialaisen jujutsun peruskurssin, jos siellä ei kunto nouse ja rasva pala, niin ei sitten missään! :p Mä otan aika lunkisti tuon ajan kanssa, eli jos mä peruskurssin lopussa, noin 2 kuukauden päästä, olisin tavoitteessani, niin hyvä. Jos en, niin sitten vaan sitkeesti jatkan rasvanpolttoa! :headwall:

Kerho voisi olla hauska idea :)
Kaipa se maanantai on yhtä hyvä päivä siinä missä muutkin.

Kylläpä tämä itsekuri on hankala juttu, hyvillä mielin ryystän tässä makoista glögiä, lihottaako tää vai pitääkö pistää pullo piiloon? :D

"ninnananna"
täällä paino pudonnut nyt vuodessa -20kg!!!!!!!!! vielä toiveissa -5kg. okei pitää tunnustaa että syttymässä kävin joten siksi tuo kilomäärä oli noin huima......muuten ei kyllä tunnu tapahtuvan sitten oikein mitään.....pituus 164cm ja paino noin 62kg. kirjoitus hiukan tökkii kun pikkumies on iltatissillä tässä kainalossa.............

Yhteistyössä