Hakutulokset

1. K

Kuinka usein/paljon miehenne juo alkoholia?

Iltaisin saattaa tölkillisen olutta ottaa, ei joka ilta. Maksimissaan juo 2 tölkkiä (niitä pieniä) saman päivän aikana. Yhteistä taivalta 8,5 vuotta, enkä ole kertaakaan humalassa tuota nähnyt. Kerran toki on ollut tänä aikana, kaverinsa varpajaisissa. Ja tämä on kyllä ihan totta. Kyllä näitä...
  2. K

vauva 3vk, mies työmatkalle

No, mies oli pari viikkoa isyyslomalla, ja sitten lähti töihin. Hän nyt vaan on aina reissuhommissa, mä jäin kaksosten kanssa...hyvin se sujuu ap, älä murehdi!
  3. K

Minkä kokoisia teillä vauvat olleet 2kk ikäisinä? :)

Tuplien kortit mulla on tässä, tasan 2 kk ikää, A; 5,7 kg ja 60,5 cm, B; 5,55 kg ja 58,5 cm, syntyessään olivat A; 3,3 kg ja 51 cm, B; 3,485 kg ja 50 cm.
  4. K

Joko mustikat on kypsiä?

Kypsiä on täälläkin! Pakkaseen asti en oo ehtinyt kerätä, on mennyt lasten masuihin...ja omaankin! Tarkoitus toki on pakastaakin talven varalle.
  5. K

On tää kans Heinäkuu, tarvii kai kaivaa välikausivaatteet kaapista ja laittaa päälle

Meillä mittarissa + 19, ihan kiva, kun on vaan lämmin eikä kuuma! Tosin taitaa tuolla auringossa hiki tulla siltikin, varjossa vaan oon pysytellyt vielä! Missäpäin ap siis asustelet? Minä liki Turkua....
  6. K

Odottaako Carla Bruni kaksosia vai miksi on noin iso maha?

No onhan tuo mukava massu. ;) Joillekin kasvaa iso maha melko aikaisin, niin mullakin, mutta ei mullakaan tuossa vaiheessa kahdessa ekassa raskaudessa ollut ihan tuollaiset ulottuvuudet vielä. Mutta kolmannessa kyllä, ja silloinhan odotinkin kaksosia! :stick: (tuossa hymiössä ne nyt...
  7. K

Kuinka teet kaalilaatikon??

Ex-anoppi tekee maailman parasta kaalilaatikkoa. Harmi vaan, ettei mulla ole reseptiä, pitääkin muistaa pyytää... Laittaa joukkoon riisipuuroa, tai siis maidossa keitettyä puuroriisiä, ja maustaa aivan taivaalliseksi. Tuota on tullut syötyä eräätkin kerrat ihan ähkyyn asti, kun se on niin hyvää...
  8. K

Pitääkö teidän yläasteikäisten kerätä kesällä kasveja koulua varten (vaikuttaa biologian arvosanaan)

Juu, viime kesänä, seiskan jälkeen oli 20 kasvia kerättävä. Yhdessä samoiltiin tuolla mein metässä, autoin siis, mutta lähinnä tunnistuspuolella. Yks jäi puuttumaan, kun ei muka millään löydetty, sen jälkeen mä kyllä bongasin sen kasvin useasti! :p
  9. K

Onko kukaan kokeillut tuota EasyDiet viikon tai kahden- laihdutusohjelmaa?

Mä käytän satunnaisesti noita, eli isompaa kokemusta ei ole. Mutta nämä tuotteet olivat ekat, joista tuli vatsa täyteen, ja nälkä pysyi pois tunteja. kus kokeillut Nutrilettia ja varmaan kaikkia mahdollisia, nälkäkuureja ne on Easy Dietiin verrattuna. Uskaltaisin siis suositella...
  10. K

Paljonko elatusmaksu on vähimmillään per lapsi? Entä joutuuko

Mä en ole tuo, jolta kysyit, mutta vastaanpa omalta kohdaltani; ei ole enää isää maksamassa...:'(

Yhteistyössä