Hakutulokset

1. Morticia

40+ odottajat Vol 3.

Tervetuloa isotikru ja onnea raskautumisesta. :) Lisäilen sut tuonne etusivun listalle. Toivottavasti pääset pian tuohon ar-ultraan. Meillä nukuttiin viime yö jo ihan normaalisti mutta silti oon ihan väsypoikki. Onneksi kuitenkin molemmat tytöt on jo terveitä. Ensi viikko pitäisi selvitä...
  2. Morticia

40+ odottajat Vol 3.

Oi, sä oot sitten Bugsy mun entisiltä kotikulmilta. Mulla ei ole mitään kauhukokemuksia käynnistyksestä joten olisi ihan ok jos tämä toinenkin käynnistettäisi, ei mielellään kuitenkaan ennenaikaisesti kuten esikoinen. Vähän zombie-olo kun Ipana huhuili melkein koko viime yön, kuumeessa...
  3. Morticia

40+ odottajat Vol 3.

Minttu, en oo nyt mihinkään soitellut, ajattelin odottaa tuonne 18. pv neuvolaan ja puhua siellä terkkarille. Tää huimauskin kun tuntuu aika lailla mulle tutulta asentohuimaukselta, joka pahenee jos en juo tarpeeksi. Joka kerta oon verenpaineen mitannut kun on huimannut ja on edelleen...
  4. Morticia

40+ odottajat Vol 3.

Kiitos Mur-mur, ja pahoittelut negoista. :( Iso tyttö alkaa olla toipumaan päin eikä kukaan muu ole vielä alkanut oksentaa, aikaa tosin on kun itämisaika voi olla pitkäkin. Toivon kuitenkin että me muut oltais vältytty taudilta. Mulla on pari päivää ollut kummallista jomotusta koko...
  5. Morticia

40+ odottajat Vol 3.

Kiva kuulla että Taavillakin hyvät ultrakuulumiset. :) Tajusin muuten että meidän ultrassa ei painosta ollut mitään puhetta, pitää katsoa onko se merkitty korttiin... vauvan paino siis. On kyllä kiva kun on enempi viestejä ollut viime päivinä, jatketaan vaan samaan tahtiin. Meille...
  6. Morticia

40+ odottajat Vol 3.

Oi miten lutuinen pikku Nyytti. :heart: Onnea hyvistä ultrakuulumisista. Aika erikoista tosin että kaksi istukkaa, en oo ikinä kuullut.... ON: iski taas hirveä huimaus, en tiedä mistä johtuu. Tai no, vois arvailla että liian vähästä juomisesta. Aamulla oli ihan hyvä olo mutta kun olin...
  7. Morticia

40+ odottajat Vol 3.

Tupunan masuasukki... :heart: Bugsylle tsemppiä synnytykseen, jospa kohta pääsisit tositoimiin. Minttu, mä sain kans alkuraskaudessa juosta kaiket yöt vessassa mutta nyt se on toistaiseksi loppunut... vain alkaakseen jonkin ajan kuluttua uudeleen kun vauva alkaa olla sen verran iso. Ja...
  8. Morticia

40+ odottajat Vol 3.

Tsemppiä ultraan Taavi. Jäädään odottelemaan kuulumisia.
  9. Morticia

40+ odottajat Vol 3.

Voi kauhee, miten sä Tupuna jaksat kahta työtä?!?! Mä en millään jaksais tehdä yhtäkään duunia keikkaluonteisesti. Enkä varsinkaan hoitohommia, tökkivät tosi pahasti jo 20v. uran jälkeen. Tosin se jaksamattomuus johtuu osin siitä, että en voi nyt raskaana ollessani syödä normaalia arkea...
  10. Morticia

40+ odottajat Vol 3.

No kaivanhan minä. :) Itsekin ajattelin tilata noita lisää parit kappaleet. Täältäpä löytyvät. Mulla on jomotellut alamaha oikein kunnolla aamusta lähtien. Nousin silloin vähän huonosti Ipanan huoneen lattialta ja repäisi oikein kunnolla tuolta vasemmalta. Illalla myös supisteli tosi paljon...
  11. Morticia

40+ odottajat Vol 3.

Mulle ei oo kukaan "korkeasta" iästä kommentoinut, itse enempikin olen ollut se joka olen itseäni kauhistellut kun näin "vanhana" alkaa lapsia tehdä. :D Mitkähän ne kaikkein tarpeellisimmat hankinnat vauvalle olivat...... Vaatepuoli on varmaankin aika lailla makuasia mutta mä tykkäsin...
  12. Morticia

40+ odottajat Vol 3.

Siivoamisesta, meidän äitee nauraa nykyään että hän on aina syyttänyt muuta perhettä sotkusta mutta nyt kun asuu yksin (lapset poissa kotoa ja isä pitkäaikaisosastolla) niin edelleen on sotkuista ja se on ihan hän itse kun sotkee. :D En muista mainitsinko täällä vai toisaalla, mutta mä tuossa...
  13. Morticia

40+ odottajat Vol 3.

Kyllä tässä saa olla onnellinen että vielä tässä iässä odottaa jo toista tervettä lasta... tai ainakaan ei ole vielä mitään todettuja ongelmia. Noissa "mun" heinäkuisissa on myös tapahtunut muutama tosi ikävä juttu joita kyynel silmissä olen seurannut. Siivoamaan pitäisi ryhtyä täälläkin kun...
  14. Morticia

40+ odottajat Vol 3.

Voi hurja Minttu kun teillä on ollut kamala kokemus, en osaa edes kuvitella miltä tuntuu menettää oma lapsi. Otan osaa ja lähetän näin virtuaalisesti ison lohtuhalin! Liikunnasta, eikös ne väitä ettei liikkumalla saa keskenmenoa aikaiseksi. Tietty jos harrastaa jotain missä mahaan voi tulla...
  15. Morticia

40+ odottajat Vol 3.

Kyllä tuo ukkeli jo omien sanojensa mukaan on toipunut pettymyksestä ja sanoi että ihan yhtä rakas tämä vauva on silti. Sanoi kyllä ultran jälkeen kysyessäni ihan suoraan että pettynyt on, ja näki sen jo naamasta kun venähti pitkäksi kertoessani kätilön "tuomion". Taidan itse reagoida vähän...
  16. Morticia

40+ odottajat Vol 3.

Tuo etusivun lista kulki ennen tässä mukana mutta onnistuin sekoittamaan sen ihan totaalisesti joten päätin (muiden "siunauksella") pitää sen etusivulla. Ollan yritetty aina välillä laittaa kirjoitustemme perään viikot joilla ollaan menossa, niin pysyy muutkin ajan tasalla itse kunkin...
  17. Morticia

40+ odottajat Vol 3.

No kiva että pojat saa isänsä vähän lähemmäs. :) Jos saa udella niin onko teillä edelleen ihan hyvät välit poikien isän kanssa? Tuolla mun miehellä kun on jatkuva "sota" käynnissä exänsä eli tyttärensä äidin kanssa ja se on aika raskasta näin uuden puolison näkökulmastakin. Sota siis exästä...
  18. Morticia

40+ odottajat Vol 3.

Meidän huhtikuussa syntyneellä oli aluksi ihan sellanen karvapuku mitä nytkin on esim. NameItissä myynnissä, tällanen siis http://3.bp.blogspot.com/_ueUk4bh-CmQ/Su4DPZFxc1I/AAAAAAAAArQ/ejychTaHATM/s400/blogi7.JPG Kaikki miehet ei kai oon niin innoissaan masuvauvoista, ei tää minunkaan...
  19. Morticia

40+ odottajat Vol 3.

Onnea hyvistä ultrakuulumisista ja poikalupauksesta, Tupuna. :) Pipalla on 2008-mallin Emmaljunga Cerox yhdistelmärattaat ja ollaan kyllä tykätty. Autoonkin (farkku-Toyota ja farkku-Ford) mahtuvat mutta painavat toki mahdottomasti. Ja yksi miinuspuoli on hankala tavarakori, sinne ei oikein...
  20. Morticia

40+ odottajat Vol 3.

Tervetuloa Minttu2011! Lisäilen sut listaan ja lähetän pikkuiselle tooooodella paljon vauvaliimaa ja tarrasukkia. Aika nopeastihan sä raskauduit kuitenkin jos vaan puoli vuotta kesti. :) Ja joo, hiljaistahan täällä on mutta parempi tällainen verkkaisempikin keskustelu kun ei keskustelua...

Yhteistyössä