Kiitos Morticia lohtuhalista:hug:
Niin, risteily tuli ma heitettyä ja ihan hyvin meni, ostin sellasen :hug
upun laivalta tulevalle pieniäiselle=) jotta ois jotain konkreettistakin! Ja sitten otin karaokebaarissa Nikoaita, se on alkoholiton eikä kukaan epäillyt mitään! Mun mies tietty tiesi!
Lomaa enään 6 kokonaista päivää jäljellä, sitte tiistai vapaata jolloin mulla on se neuvola, keskiviikkona aamuvuoroon töihin:kieh: pakkohan se on vaiks on jo ehtiny tässä tottua ettei tarvii mennä, ollut jo yli 2 vkoa...
Oireet suht vähäiset, nivuskipuja jonkin verran, alamahaa nippailee välillä ja pissalla saa ravata ainakin 2 krt yössä näinkin alussa, mitä se on sit kun pidemmälle mennään??? Nukkuminen aika huonoa, herään aamuisin niin aikaisin ja en saa uudelleen unta vaiks edellisenä iltana valvonut kuin myöhään, että väsymys painaa!!|O
oon yrittäny lenkkeillä, ja vatsalihaksia vähän harjoittaa kun on lässähtäny täysin viime vuodesta... onnettomuuden jälkeen oikeastaan lopetin aktiiviliikkumisen, viime talvena viel kävin jääkiekkoharjoituksissa(!) harrastemielessä tietty (harrastanu talvesta 2007....). Nyt sen jätin heti kun alettiin yrittää lasta... kun siinä on riskinsä vaikkei meillä taklatakaan
Kiva jengi on, ja heitä on ikävä. En ole uskaltanut nyt mennä edes kattomaan hallille kun kyselyitä satelee.... Facebookissa oon vaan kertonut että selkä kipee ja niin edelleen... kylhän se joskus tulee ilmi mutta se on sit sen ajan murhe.... sais sen ultran käytyä ja sitte oottaa että suurin riskiaika on ohi niin sitte vois ehkä kertoakin!
Uimassa ajattelin mennä käymään ennen loman loppua kun en oikein noita kovin rankkoja lajeja uskalla. Pelottaa että saan k-menon niin paljon että senvuoks yritän välttää....
Joo sori tuli nyt omaa napaa....
Tosi ihania massukuvia!!! Minä en viel laita kun ovat toistaiseksi läskimakkaroita mitä näkyy!!! Pitää juu koittaa syödä terveellisesti ja monipuolisesti... ettei sit lopussa oo 10 kg ylimääräistä laihdutettavaa!!! Noin kävi 2 edellisestä raskaudesta ja ne jäi kaikki pitkäks aikaa ja se ei ollu kivaa!!!!! Eikä oikein ollu aikaa harrastaa ku mies töissä ja 2 pientä kotona.....