Nyt mä sitten kärysin..
yks sihteeri jota en oo nähny aikoihin, tuli töihin ja iski oitis silmänsä mun vatsanseutuun. Eipä siinä auttanut ku myöntää tilanne ja nyt tieto onkin kiirinyt läpi koko talon. No eipä tuo enää haittaa.
Näinkin pitkälle sai asian salattua käyttämällä kerrospukeutumista ja mustaa.
Tarpeellisen tavaran listaan olikin jo tullut kaikenlaista jota ei itse tule ajatelleeksi;
- tutti ja tuttipulloja
- imetysrintsikat ja suojia
- tuttelia tms.
Mites noi sitterit tms. (oon ihan pihalla näistä asioista) ei meinata hoitopöytää ostaa vaan sellainen hoito-alunen vaan. Laitan sen kodinhoitohuoneeseen tason päälle ja vaikka toinen yläkertaan.
Sit varmaan tarvitaan pinnasänky ja ?!
Minkälaiset vaunut, entäs turvakaukalo, telakalla vai ilman???
Apuja otetaan edelleen kiitollisuudella vastaan.
Äitiyspakkaus otetaan ehdottomasti, siellähän on vaikka mitä. Mun mies oli lukenut jonkun "vauva-oppaan" ja selitti tietävänä et bodyja tarvii vaan kolme, yks päälle ku toinen on pesussa ja kolmas kuivumassa =) tiesi jopa aika tarkkaan minkälainen se body on. Se on niin ihana ku se haluaa osallistua :heart:
Morticia pikaista paranemista teillepäin, koitahan pysyä itse terveenä että jaksat hoitaa lapsukaisia.
Pikkumyy voiko sitä mangnesiumia popsia huoletta? Mulla kans vetää suonta ihan järkysti jos erehdyn vähääkään venyttelemään jalkoja, yöllä on kiva herätä molempien pohkeiden kramppaamiseen, sattuu ihan sikana. Toinen ikävä ongelma on toi järkyttävä närästys, aivan sama mitä syö, Rennietä menee pakettitolkulla.
Itse söin just antibiottikuurin flunssaan, otin kyllä loppuvuodesta sika/kausipiikin, mut joku pöpö sitten iski kuitenkin. kesti lähes kuukauden eikä vieläkään ole täysin ohi.
Harmittaa kun joutuu popsimaan lääkkeitä.
Isotikrulle tervetuloa mukaan :wave:
Me lähdetään nyt uimaan, mun personalsynnytysvalmentajamieheni
on päättänyt et meillä on yks liikuntapäivä viikossa. Saan aina valita n. kolmesta vaihtoehdosta mitä tehdään ja viimeks oltiin hiihtämässä. Pointti on se, et jaksaisin sitte paremmin ponnistaa synnärillä
Jestas
Little bear onpa mielettömän suloinen pieni tyttö :heart: Onnea aivan mahdottomasti!!:flower: