Heips ihanaiset!!!!:wave:
Little bear aivan ihana pieni nyytti sinulla,
ONNEA KOKO PERHEELLE!:heart::heart:
Pitkästä aikaa piipahdan kuulumisia kertoilemassa. Vietin murkkujen kanssa ns. LAATUAIKAA kun hiihtoloman viettivät kotona.Toisin sanoen pyykkäämistä,kokkailua,ja siivoamista 24/7.:kieh::kieh:
Jospa nyt tässä huilailis ihan itse vuorostaan kun on taas talo tyhjentynyt.|O|O
Juu,käytiin katsomassa sitä taloakin,vesivahinko siinä oli ollut eikä myyjä halunnut että teetätetään siihen kuntokartoitus,joten kaupat jäävät tekemättä.
Varsinkin kun hän lauantai iltana soitti humalassa ja sanoi että myy talon jollekin toiselle "varmalle" ostajalle ellei tehdä kauppoja heti!!!!
Tuli vähän sellainen
huijari fiilis koko miehestä.
Mutta sama se,me asutaan tässä kunnes uusi talo löytyy...meni jo vähän fiiliskin koko touhuun, jäi niin sanotusti paskan maku suuhun.
Juu,jotain olen minäkin hömpötellyt vaaville,vaikka kaikki uusi jäikin käyttämättä viime raskaudesta.
"KULTA LENKKARIT" oli pakko ostaa,samoin kuin
uniikki tuttipullot....siis todella tärkeät tarvikkeet!!!!!
Minä jos kuka tunnustaudun tooooosi turhamaiseksi äidiksi...:saint::saint:
Mutta on se jonkin verran tarttunut kyllä mun mieheenkin,eilen meinasi ostaa hello kitty satukirjan!!!! kunnes asiaa tuumailtuaan totesi,ettei
Onni-Jalmari ehkä tykkää vaal.punaisesta.
Raskaus rintamalla kaikki hyvin,potkutkin taitaa tuntua,luulen niin, ja sydän äänet kuuluu tosi hyvin.:heart:
Alkuraskauden oireet ovat vähentyneet,enää ei tarvii niin usein juosta vessassa ja rinnatkaan ei ole enää niin mahdottoman arat,tosin mullahan tihkuu jo maitoa,joten ne liivinsuojat ovat jo käytössä.
Voidaan kaikki tooooosi ihanasti ja paksusti!!!! :wave: Wiiwi 18+4