Hakutulokset

1. Morticia

40+ so what wol.12

Mä taas täällä stalkkaamassa..... Voi noita teidän ukkoja, liiza ja Ottis. En ymmärrä miten te jaksatte tuollaista elämää. Minä varmasti olisin lähtenyt lätkimään ajat sitten... tai no niin mä lähdinkin kun ex-aviomies ryyppäsi liikaa. Jaksamista teille molemmille! Joku uusi oli plussannut...
  2. Morticia

40+ odottajat Vol 3.

Hui sentään. Eikö sua jännitä yhtään lähteä noilla viikoilla? Turvallista matkaa teille molemmille!
  3. Morticia

40+ so what wol.12

Kiitos Putunen. :hug:
  4. Morticia

40+ so what wol.12

Hystis, en minäkään muiden muksuista perusta vaikka oma tyttelini on maailman rakkain räkönokka toppahousu pallopää. :heart: Jopa kavereiden ja sisarusten lasten kanssa pitää välillä vähän "näytellä". :ashamed: Ja liki nelikymppiseksihän mä luulin että en voi sietää minkäänlaisia lapsia enkä...
  5. Morticia

40+ odottajat Vol 3.

Ai niin Super, jos et huomannut niin meillä on tuolla Facebookissa oma salainen ryhmä. Siellä on muutama meitä odottajia ja yksi jo synnyttänyt. Jos olet kiinnostunut liittymään, laita minulle yksäriä niin pistän kaveripyynnön tulemaan ja liitän sinut ryhmään. Mulla taitaa taas pikkupiru...
  6. Morticia

40+ odottajat Vol 3.

Tervetuloa Super, kiva kun tulee lisää odottajia mukaan. :) Teillä onkin ihan reilun kokoinen perhe. Noista vanhimmista lapsista lienee jo ihan mukavasti apuakin, vai? Tupuna, kiva että sun sinuiittioireet alkaa jo helpottua. :)
  7. Morticia

40+ so what wol.12

Ottis, isosti peukkuja että olis sitä itteensä.
  8. Morticia

40+ odottajat Vol 3.

Vakoilemassa kävin ja neganhan on mur-mur testannut. :(
  9. Morticia

40+ odottajat Vol 3.

Olgan LA korjattu. Tupuna, hyvä että sait lääkkeen vaivaan, toivottavasti nyt alkaa pian helpottaa. Niinhän se on että kohta noita liikkeitä tuntuu vähän liiankin kanssa. Muistan kyllä miten "kivalta" tuntui kun toukka potki kylkiluita. :) Hui, huomasin just että eihän minunkaan...
  10. Morticia

40+ so what wol.12

Voi mur-mur kulta.... iso hali :hug:

Yhteistyössä