Mur-mur Extravoimahalaus :hug:! Nukkuos oikein hyvin ja huomenna uus parempi päivä, +-päivää sulle kyllä peukutan vielä. Valovoimaenergiaa sulle joka tapauksessa :heart:.
Ottis Miten se muka ei vois olla totta, ku sen näkee ihan selvästi??!!! 12 viikkoisen masun kanssa olis oikein hyvä aika siellä etelässä =)! Ottis, sä taidat ihan oikeesti olla raskaana
:heart:. Mä uskon niin!!! En malta oottaa aamuun
. IIIK!
Sointu2010 Mun koktail oli Pergoveris (munasolujen kasvatteluun), Cetrotide (jarrulääke, ettei ovis pääse karkuun) ja Pregnyl (irrotuspiikki)
-Kp2-9 Pergoveris 300yksikköä
-kp 10-11 Pergoveris 150 yksikköä
-kp 6-12 Cetrotide
-kp 12 Pregnyl
-kp 14 punktio (se oli perjantai)
-kp17 siirto (maanantai, eli alkiot on kolmen päivän ikäisiä ja 8-soluisia)
Soinnulle positiivisia sätehiä :heart:
ON Biologi, joka aamulla soitti, sanoi että alkiot on ihan hyviä, muttei ihan top-luokkaa. Siirrossa olikin toinen (kokeneempi) biologi, joka sanoi, että alkiot on top-luokkaa, paitsi se yks 7-soluinen, joka sekin oli kuulemma ihan hyvä. Kaks top-algiota laitettiin, joten hyvät edellytykset ainakin olis
No, en ala innostua nyt ol-len-kaan, vaan jatkan edelleen asenteella Pessimisti ei pety ja minä olen pessimistien kuningatar. Kiitos kumminkin kaikille
teille kun jaksatte tsempata ja peukutella :heart:. Minä peukutan ja puhuroin
teille ++++++:heart:
Voi sinnuu pikkuinen
pikkutirri :hug:. Ihan ymmärrettäväähän se on että sinä äitinä otat syyt niskoillesi jos lapsi joutuu (Huom! Eli pääsee!) terapioihin. Parasta A-luokkaahan se Lilja oikeesti on. Jos ei nyt kaikkia maailman hienouksia osaa hetipaikalla, niin sillä ei ole kokonaisuuden kannalta mitään merkitystä!
Mä en osaa vieläkään kertotaulua ja mul on muutenkin vikaa matematiikkapäässä ja vähän lukihäiriötä ja muistamisvikaakin on (annoin tutkituttaa pääni ja tää on aikuisena todennettu juttu.) Lilja on sit hyvä jossain muussa, jos ei vaikka 3-vuotiaana osaisikaan koota kelloa (hienomekaaanikon hommmia). Sä et olis voinu tehdä mitään toisin, keksosuus ja se myrkytystila EI OLE SUN SYYTÄ! Helppohan on tietysti
sanoa että älä tunne syyllisyyttä
. Lähetän sulle nyt valovoimaa
stiuuuuh, noin! Tuliko perille? Ja menikö mun saarna perille :hug:?
Ottis, sä oot ihan uskomaton. TAAS puit mun aatoksia taas sanoiks. Vaik mule ei
vielä oo sitä mitään muuta kivaa, niin oon jo suunnitellut niin että pian on.
'
Metka, ett ensin olin miltei kauhuissani, että nytkö just kun olen järjestänyt elämääni paljon muuta kivaa, johon ei raskaus sovi, ett sittenkin olisin raskaana ja kun huomaa, ettei ehkä olekaan, suree jo sitä olemattomuutta. Hiukkasen on ihmisellä pasmat sekaisin.' No hiukan on joo. Iiiihan hitusen vaan
(ihan dingelis dongelis).
Piitu73 Tervetuloa parhaaseen a-luokan olohuoneeseen. Niin me ollaankin kaikki ihania, lämpöisä upeita, tukevia
laugh
huumorintajuisia aitoja naisia. Kuten säkin, jos tunnet kuuluvasi porukkaan. Tervetuloa :flower: ja plussaa puhallan++++
(HUI, miten jännät päivät sulla! Millon tesataat? Huomenna? Onks sulla nyt sit pp 13 tai jotain?) (pp=piinapäivä hoidon jälkeen).
Ainiin vielä
ON
Mä
EN sitten aio testata ennen maaliskuuta, ettäs tiedätte naiset
, jotta ette sitte yhtään rupee intoilemaan ja houkuttelemaan.. Mä nimittäin tunnen teijät, erityisesti Ottis ja mur-mur, te ootte
semmoisia epeleitä että. Mut mä oon päättännä etten testaa! Enenenenenenenen
.