Hakutulokset

1. Morticia

40+ odottajat Vol 3.

No en mä sitten valitettavasti osaa tehdä diagnoosia, paitsi että ei kuulosta sapelta eikä ruuansulatuspuolen ongelmalta. Oisko vaan jotain joka johtuu siitä kun sisäelimet sulloutuu ylöspäin kohdun kasvaessa. Tai pallealihas jostain syystä kipuilee.... Äiti murmeli, :hug:
  2. Morticia

40+ odottajat Vol 3.

Oi, toivotaan että talo olis teille sopiva Wiiwi. Millä kohdin se sun ylävatsakipu tuntuu muuten? Jos se on sappi? Mä rauhoituin dopplerin kanssa kun aloin selkeästi tuntea liikkeet, nyt tulee kuunneltua vain silloin kun vauva on ollut liikkumatta kovin pitkään. ON ei edelleenkään mitään...
  3. Morticia

40+ odottajat Vol 3.

Lisäsin sinut etusivun listalle, Sinivatukka. :) Kyllä siellä pari muutakin ensiodottajaa on mukana. Ja minähän olin 40 kun esikoinen, nyt 2v11kk, syntyi.
  4. Morticia

40+ odottajat Vol 3.

On mulla doppler, joo. Mikäli olen oikein ymmärtänyt niin se viuh viuh on juurikin istukka. Nopea laukkaava syke on vauvan ja se hitaampi syke on kuuntelijan oma. Muakin supistaa edelleen useamman kerran päivässä mutta kivuttomasti. Olen ymmärtänyt että jos noita supistuksia on alle 10 / vrk...
  5. Morticia

40+ odottajat Vol 3.

Oikein paljon onnea pikkuisesta masuasukista, Sinivatukka!! Ja lämpimästi tervetuloa tänne odottajien puolelle. :)
  6. Morticia

40+ odottajat Vol 3.

Onko teillä mitään kummallisia mielitekoja nyt raskauden aikana? Mulle iski eilen ihan hirveä himo raakaan perunaan, tytön kanssa sitten rouskutettiin iso peruna kahteen pekkaan. Muistan tosin pienenäkin syöneeni kun äiti niitä ruuanlaittoon kuori joten ei välttämättä pelkkä raskaushimo...
  7. Morticia

40+ odottajat Vol 3.

Sorry LB, laitan sut heti takaisin.
  8. Morticia

40+ odottajat Vol 3.

Onnea puolivälistä Taavi. Ja juu, näin mulle sanottiin että ei noita tavallisia neuvoloita enempää ole jos kaikki menee hyvin. Lääkärineuvoloita on kai 1-2, mä kun kävin yksityisesti ar-ultrassa niin en päässyt neuvolalääkäikäynnille vaan se laskettiin sellaiseksi. Toki sitten pääsee niin usein...
  9. Morticia

Piloille menyt 1-vuotis valokuvaus

Uudet kuvat samaan hintaan vaatisin. Ja varmaan kannattaa ottaa siihen kuluttaja-asiamieheen yhteyttä myös. Ei ole asiallista pitää koiraa tuollaisessa paikassa, varsinkaan jos sitä ei saa teljettyä mihinkään. Koira-allergisia ja koirapelkoisia on todella paljon nykyään joten ehdottomasti...
  10. Morticia

40+ odottajat Vol 3.

No minäpäs lisään senkin. :) Hoksasin just että rakenneultra on ens viikolla ja alkoi jänskättää jo.
  11. Morticia

40+ odottajat Vol 3.

Onnea Rominas hyvistä ultrakuulumisista. :) Korjasin sun LA:n listaan. Vai aiot sä Super ottaa synnytyksen loman kannalta. :D Toivotaan että menis nopeasti. Mulla edellinen synnytys jouduttiin käynnistää raskausmyrkytyksen takia. Muistaakseni puolitoista vuorokautta meni ennen kun alkoi...
  12. Morticia

40+ odottajat Vol 3.

Voi kun pääsiskin neuvolaan noin usein. Meillä on 2-3 neuvolakäyntiä koko raskauden aikana, siis muilla kun ekaa odottavilla. Turhan vähän mun mielestä kun ikää tosiaan on ja näitä perussairauksia.
  13. Morticia

40+ odottajat Vol 3.

vaihdettu
  14. Morticia

40+ odottajat Vol 3.

Mulla on viikkoja 18+5 enkä oo vieläkään varma tunnenko liikkeitä vaiko en. Välillä oon luullut muljahduksia vauvaksi mutta en oo ihan varma.....
  15. Morticia

40+ odottajat Vol 3.

Mukava kuulla että kaikki on hienosti viidenmamman masuasukilla. :) Pitkään noissa verikoevastauksissa meni minullakin kun ne otettiin, tai varsinaiset tuloksethan sain vasta terkkarilta neuvolassas, kirjeessä niitä ei ollut. MrsBreelle hyvää loppuodotusta, ei oo kauan enää jäljellä. :) ON...
  16. Morticia

40+ odottajat Vol 3.

Tervetuloa mukaan Rominas. :) Ihanaa kun siellä plussaillaan. Oikein paljon onnea sekä tarrasukkia ja vauvaliimaa pienelle!!! Oon yrittänyt kovasti kuulostella liikkeitä ja luulisin että aamulla pari potkua tms tuntui. Ne ihan aikaisin tuntemani olivat varmaan vain mielikuvituksen tuotetta...
  17. Morticia

40+ odottajat Vol 3.

Hienoa että Superin karppaus puree. Minäkin olen vähähiilarisesti koittanut syödä mutta raskausaikoina se ei vain tunnu onnistuvan kun ainoa mikä maistuu on hiilarihöttö, proteiinit ja rasva lähinnä oksettaa. Kiva kun piipahdit Oivikki. Varmsti on kädet täynnä touhua noin pienen kanssa, ja...
  18. Morticia

40+ odottajat Vol 3.

Kurkkimassa Taavin kuulumisia.... Täällä on rv 18+0 tänään. Käytiin Ipanan kanssa reippailemassa ulkona vaikka pakkasta oli -20 ja kyllä tekikin hyvää. Neiti ei tosin suostunut kävelemään kun meni koko ajan nurin toppavaatteissaan, lykin häntä siis rattaissa. Korvat vaan meinas jäätyä kun...
  19. Morticia

40+ odottajat Vol 3.

Voi, mä muuttaisin tosi mielelläni! Ensinnäkin tympii asua samassa pihassa appivanhempien kanssa ja toisekseen tää talo on todella epäkäytännöllinen useamman lapsen perheelle. Tässä oli alunperin vain 2 makkaria mutta me erotettiin kolmas huone ruokailutilasta. Nyt sitten syödään olohuoneessa...
  20. Morticia

40+ odottajat Vol 3.

Toivotaan Taavi että kaikki on ok. Tuo kotidoppler on kyllä tosi hyvä kun voi tarkistaa jos alkaa huolestuttaa...

Yhteistyössä