Hakutulokset

1. Morticia

40+ so what wol.12

Oi kun jäi äsken huomaamatta..... Onnea Rominas!!
  2. Morticia

40+ so what wol.12

Voihan jukupätkä, Hystis. Täällä taas / edelleen kaikki paikat pystyssä että pikkuiset (tai edes toinen) tarraisi matkaan mukaan ja tiukasti. Pitäiskö pyytää miestäkin pitämään paikkoja pystyssä, sillä on enempi pystyssäpidettävää..... :D
  3. Morticia

40+ odottajat Vol 3.

Ihanaa että tajusivat. :) Pitäisi varmaan ihan suoraan sanoa tuolle minun ukonmöllikällenikin että vähän enemmän tukea ja halipusuttelua, pliis. Tylsää kun on näin kylmä, toisaalta ei pitäisi valittaa kun äitini just kertoi että hänen kotonaan Lapissa on ulkona -36 ja sisällä +14. Hrrrr!!! Ei...
  4. Morticia

40+ so what wol.12

Tulin kurkkimaan milloin voi odottaa Mur-murin dippailuja. Koitetaan siis malttaa hetki vielä odottaa. :) Ihanaa ystävänpäivää ja plussapuhureita kaikille teille ihanille naisille!
  5. Morticia

40+ odottajat Vol 3.

Pidän kovasti peukkuja että teitä alkais sieltä kuumeilijoista tulla ihan sankoin joukoin tänne puolelle. :) Ei me kyllä täältäkään mihinkään hävitä, siellä on vain helpompi jakaa vaikka valokuvia... Ja se ryhmä on ihan salainen, kukaan paitsi me ei nää mitä sinne kirjoitetaan tai liitetään.
  6. Morticia

40+ so what wol.12

Me muuten perustettiin Facebookryhmä +40 odottajille, täältäkin saa liittyä jos on mielenkiintoa. Jo vauvautuneiden puoleltakin on yksi liittynyt.
  7. Morticia

40+ so what wol.12

Tässäpä linkki odottajien puolelle. :) Niin ja kovasti peukkua jännääjille, erityisesti Mur-murille ja Hystikselle (ja jännäilikös se Ottis myös?).
  8. Morticia

40+ odottajat Vol 3.

Voi Tupunaa, mene ihmeessä lääkärille jo, on se hyvä tarkistuttaa ettei ole mitään mikä antibiootit vaatisi. Ja onnea ensimmäisistä potkuista. Se on kyllä NIIN ihanaa, en malta odottaa että itsellä tuntuu. Mitkäs viikot sulla olikaan menossa?
  9. Morticia

40+ odottajat Vol 3.

Ryhmä on olemassa ja siellä on kaksi komeaa masukuvaakin jo. :) MrsBree, laitoin sulle nimeni yksärillä, laita kamupyyntö niin lisään sinut ryhmään. Ja uteliaan on nyt pakko kysyä että asutteko siis pysyvästi Suomessa?
  10. Morticia

40+ odottajat Vol 3.

Paastoaminen on kyllä hankala juttu. Tosin muistelisin että Ipanaa odottaessa ei ollut ongelmaa. En tiedä vielä milloin mun sokerirasitus on tällä kertaa, ei oo aikaa vielä varattu....muistaakseni, pitääkin tarkistaa. Muisti kun on mitä on nykyään. Sterilisaatiota ollaan täälläkin harkittu...
  11. Morticia

40+ odottajat Vol 3.

Minä pidän sulle kaikkia mahdollisia paikkoja pystyssä mur-mur, niin toivoisin että plussaisit vihdoin. :hug:
  12. Morticia

40+ odottajat Vol 3.

Hieman muuten ehkä omituinen kysymys mutta onko mitään mielenkiintoa perustaa Facebookiin omaa ryhmää meille 40+ odottajille? Se vois olla ihan suljettu ryhmä johon pääsevät vain tällä foorumilla keskustelevat. Olen kahdella muulla foorumillakin ja niillä molemmilla on ko. Naamaryhmät.
  13. Morticia

40+ odottajat Vol 3.

Mä oon vähän huono kinuamaan noita hellyydenosoituksia, varsinkin kun mies on sellainen putkiaivoinen insinööri joka kuvittelee että pikkuisenkin enemmän halipusia tarkoittaa että illalla pääsee vaakamamboilemaan (mikä ei vois vähempää mua kiinnostaa toistaiseksi). Mutta täytyy koittaa vääntää...
  14. Morticia

40+ odottajat Vol 3.

En muista onko täällä jo ollut puhetta, mutta edellisessä raskaudessa minäkin meinasin muuttaa muualle saman katon alta. Oli jo asunnonhakuilmoitukset laitettu ja asuntokin tiedossa. En sitten onneksi muuttanut. Oli vain ihan samanlaisia tuntemuksia kun Tupunalla, eli että mies ei huomioinut...
  15. Morticia

40+ odottajat Vol 3.

Juusto! :D Olis ainakin erikoinen nimi. Ihanaa, vihdoinkin sain kuulumaan vauvan sydänäänet kotidopplerilla! En tosin kovin useasti ole edes yrittänyt vaan annoin suosiolla ajan kulua vähän pitemmälle. Illalla nukkumaan mennessä tuli kuitenkin mieleen yrittää taas ja pitkähkön etsinnän...
  16. Morticia

40+ odottajat Vol 3.

Toivotaan että yön yli nukkuminen auttaa ja huominen on taas valoisampi päivä. :hug: Ipanan silmälääkärireissu on onnellisesti ohi. Mitään erityistä ei löytynyt mutta jäädään seuraamaamaan meneekö karsastus ohi ja alkaako näkö heiketä. Sekä mulla että miehellä on ollut ala-asteikäisestä...
  17. Morticia

40+ odottajat Vol 3.

Koitahan jaksella siellä MrsBree. Minäkin olen tänään kovasti pähkäilly nimeä vauvalle, jostain syystä nimen omaan pojalle. Ja voihan vietävä kun on vaikeaa. Miehelle ei kelpaa mikään tavallinen kun esikoisellakin on uniikki nimi. Saattaa olla että käy taas niin että mies päättää etunimen ja...
  18. Morticia

40+ so what wol.12

O, plussia, ihanata!!! :) Tulkaahan plussanneet meidän seuraksi tänne odottajien ketjuun. Ja jälleen kerran oikein paljon plussatuulia teille kaikille ihanaisille kuumeilijoille.
  19. Morticia

40+ odottajat Vol 3.

Bugsy, mukava kuulla että raskaus on sujunut leppoisasti. Varmaan on tavallaan haikea olo kun tietää että tämä on nyt se viimeinen kerta. Itsekin samaa mietin eilen. Minkäs ikäinen teidän esikoinen muuten on? En minäkään äidiksi aikoinut koskaan ruveta, en ennen kuin löysin nykyisen mieheni...
  20. Morticia

40+ odottajat Vol 3.

No nyt on muokattu taas tuota ekaa viestiä.... SInähän oot wiiwi jo toisella kolmanneksella, onnea. :) Pitääpä minunkin käydä kurkkaamassa kuumeilijoita. Toivoisin niin plussaa mur-murille ja toki muillekin jotka kuumeilevat. Morticia 16+6

Yhteistyössä