Hakutulokset

1. Morticia

40+ ODOTTAJAT, vol 2

Meille rantautui sitten flunssa, mulla on kurkku kipeä, yskittää ja nenä vuotaa, pikkuneidillä ihan kuumettakin noiden lisäksi. Ja onpahan muuten hankalaa kun yököttää lapsen nenän niistäminen ja oma yskiminen. Yöllä jouduin ryntäämään vessaan yskänpuuskan päätteeksi kun meinasi tulla yrjö...
  2. Morticia

40+ ODOTTAJAT, vol 2

En mä tiedä miks spinaalia, tai voi olla että oon ymmärtänyt väärin. Epiduraalin minäkin mieluummin haluan kun eiks tossa spinaalissa puudu koko alakroppa tai jotain niin että pitää olla petissä sitten synnytyksen jälkeen jonkin aikaa... Hitsi, ei uskois että mä oon sairaanhoitaja. :D Joo...
  3. Morticia

Äidit 40+

Onnea Päikin pikkuiselle uudesta taidosta!
  4. Morticia

40+ ODOTTAJAT, vol 2

Tuolla se doppler nököttää postissa. Harmittaa niin vietävästi kun olisin sen ehtinyt samalla reissulla hakea kun neuvolassa oltiin, vaan en tiennyt silloin että paketti on jo tullut. Asutaan nimittäin appivanhempien kanssa samalla tontilla, meillä on yhteinen postilaatikko ja appiukko vie...
  5. Morticia

40+ ODOTTAJAT, vol 2

No niin, neuvolassa käyty ja tuliaisina ihan hyvät neuvolakuulumiset: painoa tullut lisää vain 280g/vk, verenpaine oli 115/81 mikä on mulle ihan mahdottoman matala, pissa ok ja sydänäänet kuuluivat tovin kaivamisen jälkeen, n. 150 pompotteli pieni :heart:. Pipa oli uskomattoman reipas, leikki...
  6. Morticia

40+ ODOTTAJAT, vol 2

Taavi, ihan oikein kirjoitit, noin minäkin tuon olen ymmärtänyt. Tosin meillä se menee niin että käydään ensin nt-ultrassa ja samalla reissulla labrassa, sitten tulokset tulee postitse. Kirjeessä ei ollut suhdelukuja, ainostaan kerrottiin että lisääntynyttä riskiä ei ole eikä jatkotutkimuksia...
  7. Morticia

40+ ODOTTAJAT, vol 2

Verikokeessa kävin ihan Kättärillä mutta en muissa seulonnoissa, eikös niissä oo pieni keskenmenon riski? En nytkään ajatellut mennä noihin muihin kun verikokeesta sain ihan hyvät tulokset. Eihän se mitenkään 100% kerro että kaikki on ok mutta silti....
  8. Morticia

40+ so what wol.12

Wiiwille paljon onnea hyvistä ultrakuulumisista (ja plussasta jos en sitä ole aikaisemmin huomannut). Minä vaan en malta pysyä pois vaan käyn kurkkimassa kuulumisianne... Tuletko Wiiwi tuonne odottajien puolelle juttelemaan, siellä alkaa jo olla vähän reippaampi kirjoitteluvauhti kun porukkaa...
  9. Morticia

40+ ODOTTAJAT, vol 2

Mukavaa että isommat lapset iloitsevat pikkusisaruksesta. :) Mulle on tullut ikävä tunne että masussa ei ole kaikki hyvin. Ei ole vuotoa tai mitään, johtunee kai siitä että olo alkaa olla suht normaali mutta maha näyttää lähinnä siltä että siihen on vain kertynyt lisää läskiä (mun BMI on...

Yhteistyössä