muumimamma Paranemista teidän pikkuiselle, ei ole kivoja nuo hengitysongelmat :'( :hug:.
Putunen Näytti päivitys onnistuvan oikein hyvin :flower:.
BB Kiva ku pyrähdit. Pitäisköhän sut ihan tuonne taustailijoihin laittaa, vai haluatko olla kp-listalla? Tosin vaikuttaa toi sun oviksen tikuttaminen siltä, ettei haave ihan ole haudattu vielä
.
Sointu2010 Minä eilen kaupassa kattelin halloumi-juustoa ja kutkutteli ostaa sellainen, mutt en uskaltanut, vaan taidanpa joku päivä testailla. Kun en vain kovasti siihen hurahtaisi, mulla kun menee noita juustoja ja maitotuotteita muutenkin ihan reippaasti.
Mafinka Oletkos tuossa kp-listalla ollenkaan, kun en nickeäsi siinä näe
. Vai onko mun silmissä vikaa?? Onnea joka tapauksessa jo alkaneeseen uuteen kiertoon :heart:. Keväthän tässä pian jo koittaa ja se on sellaista hedelmällistä aikaa :heart:.
mur-mur Peukuttelen täältä sulle jo kovin tulevan oviksen hyödyntämisen suhteen ja että pääsisit siitä flunssapöpösestä mahdollisimman vähällä kitumisella. Mulla on flunssa tehnyt tuloaan yli kaksi viikkoa, vaan eipä se näy saavan minusta kunnon otetta. Nytkin niin väsytti töistä tullessa, ett pakko oli ottaa Beroccaa ihan ekana. Sen yleensä töissä jossain välin nautiskelen, mutt tänään en ehtinyt niin paljoa omassa loosissani olla, että olisi ehtinyt douppaamaan itseäni.
ON Täällä oikea munis jo paukkaa siihen malliin, että taitaapi siellä olla munis / munikset valmiina kasvupyrähdykseen. En ole vieläkään osannut päättää pidänkö selibaattia tän kierron vai piinailisinko tosissani. Seuraavan oviksen ajoitus Lapin lomalle tuntuu niin soppelilta ajatukselta, ett vois piinailut jättää sitä seuraavaan aikaan :saint:.