Hakutulokset

1. Morticia

40+ odottajat Vol 3.

No hyvä jotta ootte samaa mieltä että vain etusivulla päivitellään. En tiedä kenen idea oli alunperin mutta jatketaan näin. Korjasin Taavin ja oman LA:n, lisäsin Tupunan listalle ja poistin odottajien listasta alkupään. Koitan joutessani selailla vanhaa triidiä ja etsiä synnyttäneitä.... Jos...
  2. Morticia

40+ odottajat Vol 3.

No niin, uusi triidi ja etusivu uusiksi. Vielä on noiden listojen säätäminen kesken, laittelen kuntoon tämän illan aikana jos perhe suo. Jatkossa siis ajattelin että päivitän vain tuota etusivua enkä kuljeta listaa mukana, lienee helpompaa niin. Sitten joskus heinäkuussa kun oon synnyttänyt...
  3. Morticia

40+ ODOTTAJAT, vol 2

MrsBree, onko sulla ihan läppäri millä surffaat vai kännykälläkö? Mua harmitti Kättärillä ollessani kun siellä ei ollut langatonta verkkoa potilaisen käyttöön, ei päässyt siis surffaamaan millään. Nyt ois muuten uusi triidi aloitettu, tulkaahan jatkamaan jutustelua tänne.
  4. Morticia

40+ odottajat Vol 3.

Odottajat.........monesko lapsi.........LA, srl Olga70 (41)..............1.lapsi...........21.7 .2011 Sara72 (39).............2. lapsi...........16.8.2011 Tirlittan1968 (42)...... 2. lapsi.........23.8.2011 viidenmamma (40)..... 6.lapsi...........6.9.2011 Kittyblue (42)...........1...
  5. Morticia

40+ ODOTTAJAT, vol 2

Kuulkaas leidit, käviskö sellainen että aloittaisin uuden pinon ja laittaisin tuon nyt mukana kulkevan listan pelkästään etusivulle? Koen jotenkin kamalan hankalaksi kuljettaa sitä mukana kun oon tottunut toisenlaiseen systeemiin. Edelleenkään se ei taida olla ihan ajan tasalla mutta I'm...
  6. Morticia

40+ ODOTTAJAT, vol 2

Vois tehdä noin LB. Ja varmaan on nuo laskennat väärin kun yleensä joudun näitä laittelemaan niin että Ipana roikkuu niskassa tai vaihtoehtoisesti nakkelee läppäriä leluillaan kun ei tykkää yhtään että oon koneella. :)
  7. Morticia

40+ ODOTTAJAT, vol 2

No voihan vompatti, mihin mä sut oon kadottanut.... Koitanpa katsoa kopsasinko väärän listan. No nyt pitäisi kaikkien loppupään odottajien olla taas listalla, tarkistan vielä joutaessani tuon alkupään. Onkohan näillä ketjuilla muuten joku maksimipituus jonka jälkeen pitäis tehdä uusi...
  8. Morticia

40+ ODOTTAJAT, vol 2

Tervetuloa Wiiwi. Lisäsin sinut listalle, toivottavasti on ok? Mukava kuulla että raskaus on mennyt hyvin. Mitkäs viikot sulla on menossa?
  9. Morticia

40+ ODOTTAJAT, vol 2

40 ja plus 20 odottajaa Nimimerkki............monesko..........LA Teekuppi (40)..........4.lapsi..........25.1.2011 Oivikki (42)..............1.lapsi..........22.1.2011 sela (41).................4.lapsi..........29.1.2011 Naappuli (44)..........3.lapsi..........xx.xx.2011 Padmashree...
  10. Morticia

40+ ODOTTAJAT, vol 2

Tsemppiä mur-mur, jospa se vihdoinkin olis sinun vuoro. Erikoinen tuo Taavin sokerijuttu, luulis että kuitenkin olis tarkemmin tutkittu kun kerta raja-arvot ylittyivät. Kerrohan sitten minkä selityksen terkkari asialle antaa. Mulla taitaa vihdoin olo reipastua. Eilen kiskoin miehen koko...
  11. Morticia

40+ ODOTTAJAT, vol 2

Täällä ei mitään erikoista, masu kasvaa ja asukas toivottavasti voi hyvin. Vasta vajaan kk päästä on rakenneultra jossa toivottavasti selviää kumpi tuolla masussa köllii. Sen jälkeen "päästän itseni irti" ja alan shoppailla vauvanvaatteita. :)
  12. Morticia

40+ ODOTTAJAT, vol 2

Mulla oli ekassa raskaudessa tuota että kädet ja jalat puutui, ihan hereillä ollessakin kädet oli ihan pökkelöt enkä esim. voinut tehdä käsitöitä lainkaan. Mulle sanottiin että johtuu turvotuksesta jota oli silloin melko reippaasti, painaa kuulemma hermoja jotenkin. Onko sulla Myy kovasti...
  13. Morticia

40+ ODOTTAJAT, vol 2

En mä mitenkään rauhassa voinut kokeilla kun Ipana oli hereillä ja hääräsi kimpussa ihmettelemässä laitetta ja mun mahaa (työnsi sormea napaan ja hoki "papa, papa". :D Kokeilen uudelleen kun mennään nukkumaan.
  14. Morticia

40+ ODOTTAJAT, vol 2

Taavi, mä laitoin ihan vaan perusvoidetta kun se kuulemma käy ihan yhtä lailla. Voi tietty olla että uä-geelillä kuuluis paremmin, täytyy katsoa mistä sitä sais ja laittaa mies shoppailemaan. Mua tosin nolottaa kun se on jo muutaman mun Huutis-huudon maksanut, omat rahat on jo kulutettu (ne...
  15. Morticia

40+ ODOTTAJAT, vol 2

Hain viimeinkin dopplerin postista ja heti tietysti piti kuunnella mutta enhän mä saanut kuulumaan kun oman sykkeeni. Välillä tosin kuului hirmuinen tumpsaus, olettaisin että pikkuinen siellä sätki. Varmaan vaikuttaa se kun viikot on vielä näin aikaiset ja vatsanpeitteitä on vähän liikaa. Ei se...
  16. Morticia

40+ ODOTTAJAT, vol 2

Niin ne viikot vaan lisääntyy melkein huomaamatta. :) Maksoin dopplerista 32€, se on vielä paketissa eli siis käyttämätön. Tänään on ihan PAKKO mennä hakemaan se, on niin hieno ilmakin että ei kehtaa istua sisällä koko päivää. Jospa olokin tästä piristyisi kun saa raitista ilmaa. Meidän...
  17. Morticia

40+ ODOTTAJAT, vol 2

Kovin muuttu hiljaiseksi taas... oisko niin ettei kellään oo oikein raskauteen liittyvää kertomista. Mulla ainakin menossa sellainen seesteisempi vaihe kun ei oikein mitään kremppaa ole, liikkeitä ei tunnu ja ultrakin on vasta maaliskuun alussa. Huomenna pitäisi vihdoin päästä postiin...
  18. Morticia

40+ ODOTTAJAT, vol 2

Pitäisi varmaan jatkaa Pilateksessa käymistä, huomasin että se tekee hyvää mm. noille lantionpohjan lihaksille. En vain viitsinyt ilmoittautua tälle kaudelle kun voin aluksi niin pahoin ja pelkäsin että se jatkuu pitempään kun nyt jatkui. Esikoisesta nimittäin olin huonovointinen eri tavoin...
  19. Morticia

40+ ODOTTAJAT, vol 2

Masutoukka on alkanut ikävästi painaa rakkoa, saa juosta vessassa alvariinsa. Mulla kun on vielä(kin) lantionpohjalihakset aika surkeassa kunnossa niin meinaa välillä tulla vesivahinkoja. Tosi inhottavaa. Meidän flunssa ei äitynytkään mitenkään pahaksi. Neiti vielä yskii vähän mutta nukkuu...
  20. Morticia

40+ ODOTTAJAT, vol 2

Mua puolestaan pikkuisen harmittaa että en tajunnut aikaisemin haluavani lapsia. Toisaalta, en olisi niiden entisten miesteni kanssa kyllä halunnut kun molemmat olivat sen verran viinaan meneviä. Tämän nykyisen muruseni löysin vasta neljä vuotta sitten jolloin tajusin että muksu olis mukava...

Yhteistyössä