Huh, tännehän on tullu huimasti viestejä, tervehdys vaan kaikille :wave:
Siellähän on muutamalla h-hetket käsillä ihan justiinsa, onnea matkaan!
Täällä mennään ihan niinkuin ennenkin, vauva myllää mahassa pitkin päivää ja jakelee napakoita iskuja joka suuntaan. Viikon sisään on vatsa "pullahtanut" huimasti isommaksi ja oli pakko käydä työnantajalle asiaa informoimassa ei nimittäin ole kuin ajan kysymys kun joku töissä huomaa.
Koen kyllä olevani melko mestari naamioitumisessa, kun vielä en ole paljastunut
Minttu2011 :hug: menetyksesi johdosta, hirvittävän surullista.
Mulla on vatsa juilinut sieltä sun täältä koko raskauden ajan, käsittääkseni se on ihan normaalia kun keho yrittää pysyä mukana tässä projektissa. Alkuun oli myös ihan järkky ruokahalu, söin kaiken mitä kaapista löysin ja silti oli aina nälkä/mieliteko. Onneksi ruokahalu on palautunut normaalille tasolle, muuten olisin varmaan aikamoinen "munamies"
ruumiinrakenteeltani.
Jännää on ollut esim. se, että olen koko elämäni ollut melkoinen karkkisyöppö, varsinkin suklaata on mennyt levyllinen tuosta vaan. Nyt raskauden ajan ei suklaa, eikä muukaan karamelli ole maistunut, vaan himo on ollut hedelmiin. Mandariineja menis vaikka kuinka paljon. Hyvähän se tietysti on.
Alusta asti olen myös hengästynyt tosi helposti, ei meinaa jaksaa lenkittää koiraakaan ku pikkuhiljaa köpötellen.
Meilläkin siis koira (sakemanni) ja kaksi kissaa.
Onko teille kukaan kommentoinut "myöhäisestä" lapsenteko iästä mitään negatiivista?
Mun äidille oli joku sen ystävätär sanonut jotain, josta äiti oli tietysti pahoittanut mielensä, meinasi kuulemma ystävyys loppua siihen paikkaan. Ei kuitenkaan suostunut kertomaan kuka ja mitä, no parempi niin, en kuitenkaan saisi pidettyä kieltäni kurissa kun ko. ihmiseen jossain törmäisin
Olen ihan pihalla kaikista tarvikkeista joita pitänee jossain vaiheessa hankkia. Kertokaahan ne joilla jo lapsia ennestään on, et mikä on sellainen must 10-lista, eli välttämättömimmät hankinnat tulokkaalle?!
Mukavaa viikonalkua kaikille!!
Toivoopi Sinivatukka 24+4