Tervetuloa Sinivatukka ja minttu2011 ja onnea tuhannesti tälle matkalle. Itse olen viettänyt hiihtolomaa niin antaumuksella, että palstalla ei ole tullut käytyä ollenkaan. Ihan kotioloissa ollaan oltu, mutta silti touhu on niin erilaista kun koko sakki pyörii jaloissa, ettei omaa aikaa tunnu juuri olevan.No kohta se arkiaherrus taas alkaa ja homma asettuu tuttuihin uomiinsa.
LittleBear, huomasin, että sinulla la ihan juuri. Missähän menet?
Morticia, sinä se jo pääsit rakenneultraan. Olipahan mukava lukea, että kaikki kunnossa ja vauhtiakin pikkuisella on. Tuo miehesi suhtautuminen tyttöuutiseen on toisaalta ihan ymmärrettävää, jos hänellä on jo kaksi tytärtä ennestään. Toisaalta sitten, hänen kyllä pitäisi ymmärtää, että tässä iässä kaikkein tärkein asia on terve lapsi ja lapsi ylipäätänsä. Sinä et itseäsi saa syyttää yhtään, vaikka tyttöä toivoitkin, et vaan saa. Mikäli tuo miehesi pettymysolo ei tuosta ajan kanssa hellitä, niin surullista on ja niin turhaa. Tulikohan nyt liian suoraan sanottua, anteeksi jos näin on. Sitä vielä utelen, että puhutteko te asiasta vai mistä tiedät tuon pettymyksen?
ON: Minulle on tullut nyt uutena oireena järjetön särky vasemmassa rinnassa tai oikeastaan nännissä. Kaipa se harjoittelee tulevaa työtänsä varten, mutta kaameeta on. Särkylääke ei auta yhtään, ihan kuin rinnassa olisi äkäinen ajoittainen rintatulehdus. No, nyt kuljen kaulaliina vyötettynä rintojen ympärillä ihan joka paikassa ja kotona tungen lämpimän kaurapussin paidan alle aina kun oireet ilmaantuu. Onneksi se edes hetken tehoaa. Sama vaiva herättää minut joskus öisinkin ja särky on ihan hirveää.
Rakenneultraan mennään sitten keskiviikkona. Kuinkahan tässä pysyy nahoissaan siihen asti.
Taavi 21+1