Hakutulokset

1. C

*** Helmikuussa hoikentuvat ***

Paino on taas ihan samassa missä viimeksikin. Ehkäpä ensi viikolla jo alaspain :D Perjantaina ja lauantaina meillä vietetään lapsen synttäreitä. Harmittaa kun synttäriherkut jää tällä kertaa täysin maistelematta mutta ehkä ensi vuonna sitten taas, kohtuudella jotakin hyväskää. Mulla...
  2. C

Viikonloppusuunnitelmat?

Pojalle pitää käydä ostamassa uusi toppapuku ja kengät. Paljon ulkoilua ja liikuntaa, sopivasti rentoutumista. Ehkä suursiivous :)
  3. C

Mua vähä ihmetyttääää...

Miksi teidät olisi pitänyt kutsua? Aika moni kutsuu ristiäisiin vain perheen ja kummit.
  4. C

G: Minkä ikäisenä vauvasi jäi yöksi kahden isänsä kanssa?

Esikoinen jäi 1v4kk vanhana kun synnytin toista lasta. Seuraavan kerran lapset oli 6 ja 5 v.
  5. C

lapset etävanhemmalla?

Näin meilläkin.
  6. C

Kaverit tarhapäivän jälkeen/viikonloppuisin?

Joskus 4-5 vuotiaana on alkanut silloin tällöin tulemaan kavereita kylään.
  7. C

Syötiin kolmeen pekkaan (minä, 10v ja 7v) Pullava-pitko, viipaleitten päälle voita ... nam!! :D

Jos voisin niin söisin vaikka yksin koko pitkon :p Kuulostaa herkulta.
  8. C

Isovanhempien vaatimuksista vauvan suhteen

Minun anoppi ehdotteli samaa kans esikoisen ollessa vauva. Toisaalta hän oli myös sitä mieltä että jos lapsi itkee mummon sylissä niin se laitetaan lattialle yksin huutamaan kun ei kerta mummo kelpaa. Että toisesta korvasta sisään, toisesta ulos. Mies saisi sanoa äidilleen painokkaasti...
  9. C

Muokkasin neuleen, mitäs tykkäätte *kuvia*

Ennen oli parempi :D
  10. C

Tasapainolua ollut painon kanssa viime viikon, heiltahtelee puolisen kiloa suuntaan tai toiseen. Tilanne on siis ihan hyvä. Ehkä viikon -parin jälkeen saisi taas lähteä laskusuuntaan. Liikuntarintamalla tilanne on ihanteellinen. Olen taas päässyt salille ja lenkkikenkiäkin kutkuttais. Jospa...
  11. C

Rehellinen mielipide, tilasin eilen yöllä mekkoja:)

Mauttomia, en tykännyt yhdestäkään.
  12. C

Värikästä elämää :D

Aivan ihana tuo neuletakki. Mä haluan samanlaisen!
  13. C

Mitäs teillä tänään syödään?

Osa perheestä syö lohta + juures-kookosmuussia + salaattia. Yksi syö samaa muusia ja hernepihvihvejä +salaattia, yksi syö hernepihvejä salaatin ja munakoisotahnan kanssa.
  14. C

kantoreppu vastasyntyneelle...

Samaa suosittelen!
  15. C

Aika erikoinen painonnousu mutta turvotusta minäkin veikkaisin.
  16. C

Kuulostaa tutulta :D Minäkään en laske kaloreita, muuten menis ihan höpöksi. Toisinaan, ehkä kolme kertaa vuodessa kirjaan päivän syömiset ja tarkistan kalorit ihan vaan tietääkseni minkälaisissa määrissä suunnilleen mennään.
  17. C

Hyvin turvonnut ja veltto olo : / Olen tainnut syödä sitä sun tätä ja unohtanut juoda tarpeeksi. Univelka ja lähipiiristä kantautunut suru-uutinen, ei kai sitä kummempia tarvitakkaan että vartalo tuntuu ihan oudolta.
  18. C

En alkaisi yh-äidiksi muuta kuin puolison kuollessa.

Sullahan ei oo sitten pelkoakaan mistään yh-elämästä. Miehesi kun on luvannut rakastaa ja kunnioittaa ja tahtoa kunnes kuolema erottaa.
  19. C

Miten reagoisitte, jos tuntematon ihminen tulisi juttelemaan ja sanoisi tietävänsä 2+lta

Olisin yllättynyt koska en ole täällä kuviani julkaissut.

Yhteistyössä