näin
Muuten tehtäisiin meillä joko viikko-viikko systeemi tai sitten olisin vkl-äiti. En ymmärrä miksi naiset niin helposti alkavat yh.iksi.
Mutta eihän hän lapsia jätä.Pakko kai se on jäädä kun mies jättää?!
Olisi kannattanut miettiä kenen kanssa lapsia tekee. Narsismi ja päihteiden käyttö oli varmasti jo huomattavissa ennen lapsia.Alkuperäinen kirjoittaja Tapiontytär;25637958:Juu, meidänkin muksut varmaan viettäisi mielellään viikkonsa päihdeongelmaisen ja väkivaltaisen narsistin kanssa.
Olette siis vahvistaneet huolto, tapaamis ja elatussopimuksen käräjillä? Tosin vaikka se on oikeuden vahvistama, isän ei ole pakko sitä sopimusta täyteenpanna sillä toista ei voi pakottaa tapaamaan lasta.Alkuperäinen kirjoittaja näin;25637841:Asiat sovittu jo ennen lapsia eli noin ei voisi käydä.
Vakiovastaus, huoh....Alkuperäinen kirjoittaja näin;25638032:Olisi kannattanut miettiä kenen kanssa lapsia tekee. Narsismi ja päihteiden käyttö oli varmasti jo huomattavissa ennen lapsia.
Suullisesti on sovittu. Tiedän että miehelleni sopisi hyvin nuo vaihtoehdot.Olette siis vahvistaneet huolto, tapaamis ja elatussopimuksen käräjillä? Tosin vaikka se on oikeuden vahvistama, isän ei ole pakko sitä sopimusta täyteenpanna sillä toista ei voi pakottaa tapaamaan lasta.
Se on vain suullinen.Alkuperäinen kirjoittaja näin;25638078:Suullisesti on sovittu. Tiedän että miehelleni sopisi hyvin nuo vaihtoehdot.
Kyllä.Oletko naimisissa?
Sullahan ei oo sitten pelkoakaan mistään yh-elämästä. Miehesi kun on luvannut rakastaa ja kunnioittaa ja tahtoa kunnes kuolema erottaa.Alkuperäinen kirjoittaja näin;25638153:Kyllä.
NE lapset on muuten "niin mun, fyysisetikin" - isällekin. Äidillä ei ole tässä mitään yksityioikeutta eikä äiti ole vanhemmista se tärkeämpi ja ylin.Äh.. Tää on näitä. Aina asialle vaan ei voi mitään. Tilanteita on monia.
Itse oon mietiskellyt, että jos ero tulee/mies jättää niin mä haluaisin pitää kyllä lapset. Ne on niin mun, fyysisestikin. Mulla halkeais sydän, jos pitäis tavata vaan vkl. Ja viikko-viikko-systeemi todella palvelee vain aikuisia. Lapset heittopusseina: kamalaa, sillä vähitenhän ne on syyllisiä vanhempiensa ristiriitoihin.